HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]



Odoslať odpoveď
Používateľské meno:
Predmet:
Telo správy:
Sem zadajte vašu správu. Nemala by obsahovať viac ako 60000 znakov. 

Možnosti:
BBCode: ZAKÁZANÉ
Smajlíky: ZAKÁZANÉ
Automaticky neprevádzať odkazy
Question
Aby sme si overili, či nie ste robot, prosím povedzte nám, akej farby je pomaranč?:
This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
   

Prehľad témy - [RPG] Systém d20 v D&D, časť 5 - Mágia
Autor Správa
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
Ja by som pridal len toľko, že veeeeľmi podobný systém kúziel funguje aj na Plochozemi.
Odoslať Odoslané: Št. 06. Okt 2005, 15:40
  Predmet príspevku:  Re: Mhm.  Odpoveď s citáciou
Bentley napísal:
Chválim za pomerne presný a popisný článok. Mám snáď len jednu výhradu - autor uvádza, že podstatou kúzlenia je "memorovanie" a následné "zabúdanie" kúziel pri ich použití. To bola možno pravda v starších edíciách hry, ale v DnD d20 (3.0, 3.5) je systém vysvetlený odlišne ...............


Oficialne vysvetlenie je mozno odlisne (este neovladam Prirucku hraca naspamat), ale prakticke fungovanie je presne take iste ako v AD&D -- teraz mam na mysli pripad kuzelnikov/wizardov -- spominal som, ze wizardi sa drzia svojho systemu uz od prvych vydani D&D. Doma sa pozriem na to, ako to obkecali po novom.
Odoslať Odoslané: Ut. 04. Okt 2005, 20:20
  Predmet príspevku:  Re: Mhm.  Odpoveď s citáciou
Bentley napísal:
Chválim za pomerne presný a popisný článok. Mám snáď len jednu výhradu - autor uvádza, že podstatou kúzlenia je "memorovanie" a následné "zabúdanie" kúziel pri ich použití. To bola možno pravda v starších edíciách hry, ale v DnD d20 (3.0, 3.5) je systém vysvetlený odlišne ............... Mág si musí po dostatočnom spánku (na prečistenie mysle) pripraviť svoje kúzla. Ale pozor, pod pojmom pripraviť sa de facto mysí, že ich vykúzli BEZ TOHO ABY ICH UZAVREL nejakým gestom alebo frázou a takto ich ponechá nedokončené na neurčito dlhú dobu, až kým ich nebude potrebovať - potom jednoducho v rámci niekoľkých sekúnd mávne rukami, vyrečie magické slovíčko a voilá - z obďaleč stojacich goblinov ostala len praženica (!) ............. Oba systémy majú čosi do seba, ale ten druhý je snáď o trochu zmysluplnejší aj pre vehementných zástancov many.  :wink:

takto podobne funguje aj theurgska magia v DrD+ a velmi sa mi tento napad paci
Odoslať Odoslané: Ut. 04. Okt 2005, 20:12
  Predmet príspevku:  Mhm.  Odpoveď s citáciou
Chválim za pomerne presný a popisný článok. Mám snáď len jednu výhradu - autor uvádza, že podstatou kúzlenia je "memorovanie" a následné "zabúdanie" kúziel pri ich použití. To bola možno pravda v starších edíciách hry, ale v DnD d20 (3.0, 3.5) je systém vysvetlený odlišne ............... Mág si musí po dostatočnom spánku (na prečistenie mysle) pripraviť svoje kúzla. Ale pozor, pod pojmom pripraviť sa de facto mysí, že ich vykúzli BEZ TOHO ABY ICH UZAVREL nejakým gestom alebo frázou a takto ich ponechá nedokončené na neurčito dlhú dobu, až kým ich nebude potrebovať - potom jednoducho v rámci niekoľkých sekúnd mávne rukami, vyrečie magické slovíčko a voilá - z obďaleč stojacich goblinov ostala len praženica (!) ............. Oba systémy majú čosi do seba, ale ten druhý je snáď o trochu zmysluplnejší aj pre vehementných zástancov many.  :wink:
Odoslať Odoslané: Ut. 04. Okt 2005, 17:47
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
Me se naopak ten system moc a moc libi, treba do kontextu dragonlance zapada naprosto perfektne
Odoslať Odoslané: Po. 05. Sep 2005, 11:43
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
A reflexove zachranne hody nereprezentuju len uhynanie.


:wink:[quote="alef0"]
A reflexove zachranne hody nereprezentuju len uhynanie.[/quote]

:wink:
Odoslať Odoslané: Po. 29. Aug 2005, 17:13
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
Ano, je to nelogicky system...najma s tym ,,vymazavanim" kuziel z pamati zosielatela.

Aspon hraci musia rozmyslat, co si ,,naspelluju" na ten dany den a neriesia vsetko fireball fireball, fireball, fireball, fireball, fireball (chvilka oddychu), fireball, fireball -- pokial vsak nie su sorcerermi (:-))

Inak, ano, asi som mal zdoraznit, ze drak dostane v pripade sejvu len za polovicu. Priklad chcel ukazat to, ze najprv sa prebija magicka odolnost a az potom nasleduje zachranny hod.

A reflexove zachranne hody nereprezentuju len uhynanie.
Odoslať Odoslané: Po. 29. Aug 2005, 15:49
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
Dobra praca.
Odoslať Odoslané: Po. 29. Aug 2005, 14:01
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
A ak sa v
Odoslať Odoslané: Ne. 28. Aug 2005, 11:15
  Predmet príspevku:  [RPG] Syst  Odpoveď s citáciou
Toto je diskusia ku
Odoslať Odoslané: Ne. 28. Aug 2005, 11:04

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun