HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]



Odoslať odpoveď
Používateľské meno:
Predmet:
Telo správy:
Sem zadajte vašu správu. Nemala by obsahovať viac ako 60000 znakov. 

Možnosti:
BBCode: ZAKÁZANÉ
Smajlíky: ZAKÁZANÉ
Automaticky neprevádzať odkazy
Question
Aby sme si overili, či nie ste robot, prosím povedzte nám, akej farby je uhorka?:
This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
   

Prehľad témy - [RPG] d20 Warheart – Roleplaying in a grim way
Autor Správa
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
Joj ano. Karak Varn je z mojej kampane v Descente  :oops:
Barak Varrto bol. Pekny to pristav. Vlastnili sme na zimu utulnu nehnutelnost.
Odoslať Odoslané: Po. 16. Okt 2006, 10:15
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
opravim detailik: zimovali ste v Barak Varr
Odoslať Odoslané: Pi. 13. Okt 2006, 10:22
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
S trpaslikmi vychadzame este vcelku priatelsky. Momentalne sa nasa kampan toci okolo nich. Zimu sme travili v Karak Varn a obisla sa bez zvlastnych prihod.
Gotreka sme zatial nestretli. Sekera by sa ale hodila.
Odoslať Odoslané: Pi. 13. Okt 2006, 9:12
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
Sabathius napísal:
Sme presvedceni humanisti.


pozdrav gotreka :ikonka01:
Odoslať Odoslané: Po. 09. Okt 2006, 21:10
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
Ja by som chcel prispiet za kuzliace charaktery.

Vzdy mi vadil system memorovania kuziel. Zial rovnako mi vadil system kuzlenia len tak zo vzduchu bez ohladu na mnozstvo a silu.

Nuz vo Warhearte mi system vyhovuje. Mozno sa to na prvy pohlad ani nezda, ale nie je to jednoduche a treba dat pozor kolko postava kuzli. Po par kuzlach idjot sustredenie v corty a stavaju sa nepekne veci.
A moj kislevsky mag Alexej by vedel hovorit. Ono vam na kamaratoch neprida, ked sa kuzlo nezdari a zhrmi im na hlavu nejake mile kuzlo.
Co sa mi ale paci viac je obrovska variabilita pouzitia (o ktorej obcas vedieme zapalene dialogy pri hre). Hram za elementalistu a skutocne dost si to uzivam (obcas az prilis). Nic netesi viac ako ked uplne nevinne kuzlo ziska svoje caro (ako sa presvedcilo par orkov letiacich na wyvernach, ked im letovy koridor narusil windshaping). Pokial clovek netuzi po magovi-masine ako z World of Warcraft zabavi sa nadmieru.
No a k tym zlym veciam. Hmm no tak obcas cloveku (trpaslikovi, gnomovi etc..) padne cosi na hlavu, klesne mu IQ, kustik sa mu to posramoti v hlave (magical disorder vdaka IP) alebo sa do boja pripletie nejaky ten nekontrolovany elemental ci v horsom pripade demon. Nuz ale s tym treba pocitat. Magia nepatri do ruk amaterom.

Ozaj, to som pisal? Niektorym rasam sa u nas deju zle veci :D. Sme presvedceni humanisti.
Odoslať Odoslané: Po. 09. Okt 2006, 15:19
  Predmet príspevku:   Odpoveď s citáciou
Článok bol aktualizovaný.
Odoslať Odoslané: Po. 09. Okt 2006, 14:56
  Predmet príspevku:  [RPG] d20 Warheart – Roleplaying in a grim way  Odpoveď s citáciou
Toto je diskusia ku článku d20 Warheart – Roleplaying in a grim way. Aký je váš názor? Súhlasite s autorom? Vyjadrite sa ľudia!

Odoslať Odoslané: St. 15. Feb 2006, 22:45

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun