Prednáška: "Odmeňte svojich hráčov!"(Lev, Peekay, sobota, 15:00)
Pripravili ste dlhodobú hru, naštudovali pravidlá a na prvé sedenie vám prišli hráči - zatiaľ teda všetko ide podľa plánu. Tu sa však tá naozajstná práca iba začína. Ako ich navnaďovať, aby prišli na ďalšie a ďalšie sedenia? Ako zistiť, čo presne si od hry sľubujú? Na tejto prednáške si povieme niečo o spôsoboch odmeňovania hráčov - či už za herné alebo mimoherné výkony - ako aj o zisťovaní hráčskych preferencií a ďalšej práce s nimi.
HRY:
Star Wars d6 - Jedi Academy(lev, štvrtok, 18:00)
Sedem rokov po bitke pri Endore je Nová Republika vystavovaná neustálym hrozbám. Čelí priamej ofenzíve zvyškov Imperiálnej armády a pirátskym nájazdom na izolované systémy. Musí sa vysporiadať s vnútornými problémami v podobe skorumpovaných senátorov, s kolaborujúcimi systémami svetov a množstvom špiónov, ktorí sa pohybujú po sieňach vlády na Coruscante. V tomto búrlivom čase zakladá Luke Skywalker Akadémiu, aby vychoval novú generáciu rytierov rádu Jedi, ktorí prinesú Republike toľko vytúžený mier a pokoj.
Star Wars d6 je u nás málo známa hra, ktorá je zvláštna tým, že GM v nej nie je len nestranný rozhodca, hrá totiž aj za temnú stranu Sily a snaží sa postavy zviesť na cestu zatratenia. Hráč nikdy nevie, ktorá z týchto rolí GMa s ním práve komunikuje.
Vampire: the Masquerade(lev, piatok, 18:00)
Vampire je klasikou rolových hier, ktorá vás vtiahne do temného odrazu našej postmodernej reality. Mestá sú ponurými bludiskami z ocele a popraskaného betónu, z lesov sa stali nepreniknuteľné a monštrózne labyrinty. Ľudia sa krčia pod tlakom paranoje a strachu. Len niektorí smrteľníci zahliadnú tienisté bytosti z mýtov, ktoré sa medzi nimi zakrádajú, ale každý je vystavený na milosť ich rozmarom. Prekliati, nikdy neutíchajúcou túžbou po krvi, zatratení od slnka a svetla, neustále prenasledovaní svojou beštiálnou stránkou. V koži upíra sa prenesiete do spletitého sveta zrady, násilia a horkosti.
Dread(Peekay, piatok, 18:00)
Napätie z neznámej hrozby, číhajúcej v temnote. Zúfalý boj o prežitie.
Toto všetko sa vám pokúsime sprostredkovať v tejto hre, kde hrdinov často od smrti delí iba zachvenie ruky v kritickom momente. Hra je totiž postavená na mechanike Jenga veže - kto vežu zhodí, zomiera.
Střepy snů(Peekay, sobota, 9:00)
Ste zvedaví na nové české RPG Střepy snů? Teraz máte jedinečnú možnosť byť jednym z prvých hráčov mimo testerský tým, kto si Střepy zahrá.
Střepy snů sú hra o ľudských túžbach a o ceste za naplnením cieľa, často budete zvažovať, čo je pre vás dôležitejšie. Zažite strhujúci „filmový“ príbeh, ktorý porozprávate vy sami.
Pendragon - Bolestivá Stráž(Peekay, nedeľa, 9:00)
Británia kráľa Artuša: svet, kde je rytierstvo nielen spoločenské postavenie, ale hlavne obrovské bremeno zodpovednosti, spletenec loajálností a konvencií spoločenského chovania, odvahy a hrdinstva robiť ťažké a často nepríjemné rozhodnutia. Svet, v ktorom rytieri rozpoltení medzi ich cnosťami a nutnosťou udržať všetko pokope padajú po šikmej ploche. Svet kontrastu starého zanikajúceho sveta a nového vznikajúceho rádu, ale aj svet, kde sa musia hrdí a odvážni muži postaviť drakovi či inej mýtickej bytosti pri obrane vlastného domova.
Pre mladých rytierov zo Salisbury aj tento rok začína ako každý iný - veľkým turnajom na Camelote. Skôr, než na turnaji zaznejú trumpety víťaza sa však odoberieme na dobrodružstvo, ktoré ich zavedie ďaleko od domova...
Star Wars d6 - Rytieri Starej Republiky
(lev, nedeľa, 9:00)
4,000 rokov pred bitkou pri Yavine sa galaxia zmieta v chaose. Masaker pri Malachore V ešte stále rezonuje v Sile echom výkrikov miliónov obetí. Brutálna občianska vojna úplne zničila rád Jediov, Republika je na pokraji rozpadu a desiví Sithi lovia ako štvanú zver posledných žijúcich rytierov. Čoraz viac systémov vyhlasuje nezávislosť, kým iné sa postupne stávajú otrokmi obrovskej korporácie Czerka. Temná strana je prítomnejšia ako kedykoľvek predtým.
Star Wars d6 je u nás málo známa hra, ktorá je zvláštna tým, že GM v nej nie je len nestranný rozhodca, hrá totiž aj za temnú stranu Sily a snaží sa postavy zviesť na cestu zatratenia. Hráč nikdy nevie, ktorá z týchto rolí GMa s ním práve komunikuje.