HuSä http://www.annun.sk/ |
|
Vesmírne scény http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=17&t=6430 |
Stránka 2 z 4 |
Autor: | Will [ St. 17. Dec 2008, 12:51 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
Ale najprv sa vratim k Fallout obrazku aby ste vedeli ha! |
Autor: | Quicky [ St. 17. Dec 2008, 14:39 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
No ta hmlovina sa moc nepodoba na tu, ktora bola v tutoriali, podla ktoreho som to robil takze suhlasim skor s Annunom...ale tak hovorim to bola len moja prva skuska.... Ked pridem domov zo skoly tak sa znova pustim do toho |
Autor: | Quicky [ St. 17. Dec 2008, 16:47 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
Wow, to je super. Ta hmlovina je super, aj planeta je super...je to super Ako si robil texturu planety? Ja sa idem dnes ucit robit hmloviny...dufam ze vytvorim nieco lepsie ako vcera |
Autor: | Annun [ St. 17. Dec 2008, 17:07 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
Vdaka. Textura je polepena z Google Earth a dana do ciernobiela, potom som sa uz len bavil s Hue a Color Balance kym som nedostal uspokojivu farbu. Tiez som na nu nasil spherize a renderoval nejake oblaky, par krat som ju myslim aj zduplikoval a nasupal na seba s blending mode multiply, aby to vyzeralo kontrastnejsie, ale to si uz nie som isty. Na hmloviny som zistil ze treba hlavne trpezlivost a netreba sa bat detailov, ja som to robil kombinaciou render clouds, gumovania (VELA VELA gumovania), smudge a aj normalneho kreslenia s roznymi brushes. Urcite to boli desiatky a desiatky vrstiev, ja som to ale vacsinou hned spajal do jednej, ked som dosiahol uspokojivy vzhlad. |
Autor: | Quicky [ St. 17. Dec 2008, 17:16 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
To na tej planete je len jedna odfotena textura? Lebo ja som ich dokopy zlepil asi 12, alebo 15:D |
Autor: | Annun [ St. 17. Dec 2008, 17:34 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
Su to styri polepene screenshoty z GE, dokopy mala ta textura okolo 2000x2000 pixelov. Ja som sa s nou velmi nebabral, aj tak som vedel, ze vacsina detailov sa strati pri tienovani, takze to bola rychlovka. |
Autor: | Quicky [ St. 17. Dec 2008, 17:39 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
Nojo...ja som si to tiez potom uvedomil ze to bola asi zbytocna praca ale bola to fun. |
Autor: | venus [ Po. 29. Dec 2008, 18:59 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
hmmm, paci...moc.. |
Autor: | Annun [ So. 10. Jan 2009, 22:39 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
Nejako som tu na to po Silvestri zabudol. Quicky, tvoj posledny obrazok je posun vpred aspon o tisic percent, vyzera to super. Mozno by som trosku menej vysvietil tu hmlovinu, ale aj tak, dobra praca. Ja sa k tomu teraz asi nedostanem skor ako po skuskach, mam nieco rozrobene, ale chce to este vela prace. |
Autor: | Annun [ St. 14. Jan 2009, 17:16 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
Z PMky: Morti napísal: Ahoj Celkom ma zaujali tvoje space arty tak som nieco skusal aj ja...ale potreboval by som radu...Ako si robil hlavnu hviezdu v tom tvojom druhom pokuse? ...aby to proste nebol jeden biely kruh postupne prechadzajuci do ciernej ... Mas dve zakladne moznosti: 1. nechas si to vyrenderovat priamo PS (render -> lens flare). Vysledky sa podla nastaveni a typu obrazku budu pohybovat od super po strasne. Osobne som to zatial vzdy musel zaradit do tej najhorsej kategorie. 2. kreslis si to sam - nakreslit samotnu hviezdu je jednoduche, s okruhlym priehladnym stetcom tukas na to iste miesto, pricom ho postupne zvacsujes, kym nemas dostatocne velku a jasnu hviezdu. Tym dostanes zakladny okruhly tvar. Dalsie efekty su na tebe. Ten rovny odlesk, ktory mam na druhom obrazku ja, som si spravil jednoducho tak, ze som do novej vrstvy nad hviezdu nakreslil dlhu rovnu bielu ciaru, spriehladnil ju a ogumoval jej konce tak, aby to vyzeralo dobre. Dalsou moznostou je svetelne halo okolo hviezdy rozne tvarovat pomocou nastrojov smudge a liquify, tak sa daju dosiahnut rozne zaujimave efekty (tak som dosiahol tie pruhy vytvarajuce dojem lucov). Treba sa s tym pohrat, skor ci neskor urcite dosiahnes nieco, co sa ti bude pacit. A nehanbi sa inspirovat uz existujucimi obrazkami, na nete je toho spusta. |
Autor: | Quicky [ St. 14. Jan 2009, 18:45 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
Ten rovny odlesk sa da jednoducho docielit tak, ze duplikujes vrstvu s tou hviezdou a cez ctrl+t (transform) ju zplostis vertikalne na cca 10% a horizontalne ju roztiahnes podla potreby (od co ja viem 150% a zpo 300%)... Inak pomocou lens flare, ak renderujes tu hviezdu, tak sa snaz ju vyrenderovat co najviac do stredu, aby vsetky jej odlesky boli vpodstate na nej.. Potom ju este mozes trochu rozostrit pomocou gaussian blur-u, ak su tie odlesky aj tak moc vidiet...Ja to robim tak. Pozadie tej vrstvy mam cierne a blending mod mavam linear dodge...tusim. |
Autor: | Morti [ St. 14. Jan 2009, 20:45 ] |
Predmet príspevku: | Re: Vesmírne scény |
vdaka...idem sa s tym pohrat = ) |
Stránka 2 z 4 | Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |