Drakulov fúrik je stolovka pre 2-5 hráčov na motívy Stokerovie Draculy. Základná idea plusmínus zodpovedá románu a klasickým upírskym klišé: monsieur Dracula je tajomný upír, ktorý pobehuje hore-dole a družinka statočných lovcov sa ho snaží vystopovať. Tomu zodpovedá aj štýl hrania: jeden z hráčov sa stáva Draculom, a ostatní predstavujú zmienených lovcov, ktorých mená určite poznáte (napr. slečna Mína "Nášľapná" Harkerová). Celá veselá naháňačka sa odohráva po šírej mape Európy precízne rozdelenej na civilizovaný Západ a menej civilizovaný východ (kde sa Draculovo dúpä nachádza niekde na Ukrajine

)
Keďže ide o hru od Fantasy Flight Games, budete potrebovať dosť miesta na herný plán Európy a o niečo viac miesta pre veľkú, ale nie ohromujúcu záplavu kariet. Každý hráč si vyberie predpripraveného lovca (lovci sa líšia počtom životov, špeciálnymi schopnosťami a počtom kúsancov od Draculu, ktoré rozchodia), jeden si zvolí Dr. Aculu a ide sa.
Základná idea je prostá: Európa je sieť miest poprepánaných pomalšími cestami, rýchlejšími železnicami a sladkovodnými moriami, ktorými si možno skracovať cesty. Fígeľ pobehovania po tejto sieti spočíva v tom, že hráči absolútne netušia, kde sa Dracula nachádza. Jediné, čo vidia, je postupnosť šiestich posledných lokácií, kde sa Dracula v posledných 6 kolách nachádzal, ale pozor! nevidieť presná mená miest, ale len to, či sa Dracula pohyboval po mori alebo po súši. Aby to nebola hra, kde slepý v labyrinte hľadá cestu von, odhadovaniu napomáha sada kariet udalostí, ktorá uľahčuje odhadovanie, prípadne odhaľuje niektoré konkrétne mestá, ktoré poctil Mr. Anticesnak poctil svojou návštevou. Zistiť niekdajšiu prítomnosť lorda Drakulu možno aj jednotlivým navštevovaním miest -- ak sa Dracula v poslednom čase nachádzal v meste, ktoré navštívil lovec, umožňuje to spresniť lokáciu.
Samozrejme, aby to nebola len bezbrehá naháňačka, dôležitým elementom sú aj súboje. Dracula zanecháva v mestách rozličné potvory a netvory. Na súboj s nimi slúžia karty vybavenia, ktoré ubližujú nepriateľom a jednoducho sťažujú finálny súboj s ich pánom. Hra sa pritom môže skončiť dvoma spôsobmi: buď lovci porazia Draculu (teda dostanú sa do rovnakého mesta ako on a dokážu mu znížiť životy na nulu), alebo sa Dracula stane príliš mocným, získa 6 bodov sily a zvíťazí jeho hráč.
Celý tento draku-lov sa dá zvládnuť za cca 2 a pol hodiny -- ale veľa záleží od vytiahnutých kariet -- náhoda je totiž viac než významný element. Taktizovanie je možné v oblasti pohybu jednotlivých lovcov (ak sa presuniete všetci na jeden koniec mapy, máte takmer zaručené, že sa Dracula ocitne práve na opačnom konci) a v plánovaní používania udalostí, ktoré môžu napomôcť v hľadaní či porážaní Nepriateľa.
Túto hru by som vzdialene porovnal s Arkham Horrorom (koniec-koncov, reklama sa nachádza na konci pravidiel), rozdielom je azda mechanika (nehráte proti hraciemu plánu), zrejme jednoduchšie pravidlá, kratšie trvanie, a podľa všetkého kratšie finálne súboje.