HuSä
http://www.annun.sk/

[RULES] d20 Warheart-riesenie problemov taziacich D&D?
http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=26&t=2770
Stránka 3 z 14

Autor:  Corvus [ St. 22. Feb 2006, 11:37 ]
Predmet príspevku: 

Dalcor napísal:

1. Weapon Groups - já vím že wizardi nevědí co píšou - proto si raději otevřu 2E příručku :)))  


hej celkovo sa mi zda ze si fan 2e  :wink:

Dalcor napísal:
2. Fatique Všechno to  jde nastavit jako optional rules, zmínit je ale aplikaci nechat na DM/hráči, takovej systém si to zaslouží

2. totéž každokolová iniciativa.


ak tie pravidla navrhnes tak ich ako optional rules zaradim...

Dalcor napísal:
Ad Parry či bonus k útoku
Parry jako takové je snad součástí pravdile či se pletu? Každopádně pak stačí přidat Parry feat (pary s group takovou ke třeba +1 parry bonus, s fencing +2 parry bonus...)


parry ako samostane pravidlo nie je. je to sucast Defense... parry feat bude pridany...

Dalcor napísal:
Další věc je že některé zbraně jsou výhodnější proti některým zbrojím (třeba Flail by měla třeba mít bonus k útoku proti štítu -  k tomu byla vyráběna). To všechno můžou být optional rules kteří dělají ještě více GRIM :) ale samozřejmě když je vynecháš nemají na hru nejmenší vliv.  


zase vec z 2e ;) podla mna by to nebolo viac grim.. mozno viac realistickejsie a urcite omnoho zlozitejsie ;) ... zase plati ze ak tieto pravidla navrhnes tak ich zaradim ako optional..

Dalcor napísal:
Rychlost zbraně - myslíš že člověk s dýkou zaútočí stejně rychle jako člověk s obouručným mečem?

Já se fakt s Casting Timem nebudu zatěžovat.


sakra ja niekde tu esej o rychlosti zbrani vyhrabem lebo ti neviem argumentovat...

Dalcor napísal:
BTW D20 musí mít 30% původního SRD, máš to tam?


a to mas odkial?
podmienky aby si mohol pouzivat logo d20:

Mandatory Restrictions:
No Covered Product may contain rules or instructions of any kind that:
·        Describe a process for Creating a Character
·        Describe a process for Applying the Effects of Experience to a Character
No Covered Product may change or extend the definition of any Defined Game Term as enumerated in this Guide.
No Covered Product may include “Miniatures.”
No Covered Product may use the term “Core Book” on its cover, title, advertising, or self-reference.
No Covered Product may be an "Interactive Game" as defined in this Guide.

Mandatory Requirements:
All Covered Products must comply with Quality Standards as described above and in the d20 System License.
A minimum of 5% of the text (word count or letter count) of a Covered Product must be Open Game Content and must comply with the terms of the Open Game License version 1.0a.
All Covered Products must display the d20 System Logo, or in the specific case of an ASCII text file, include the words “A d20 System Licensed Product.”
All Covered Products must include the following text block:
'd20 System' and the 'd20 System' logo are trademarks of Wizards of the Coast, Inc. and are used according to the terms of the d20 System License version 6.0.  A copy of this License can be found at http://www.wizards.com/d20.

Autor:  Corvus [ St. 22. Feb 2006, 11:54 ]
Predmet príspevku: 

5% musi byt vydane ako OGL ale to neznamena ze tam musi byt 5% z povodneho SRD.. skor nez svoj system vydas mal by si si tieto veci ujasnit... ak chces dam ti bezplatnu konzultaciu   :wink:

to ze je d20warheart v anglictine sere asi viac ludi ale ja s tym nebudem nic robit  :P

ale ak sa najde nejaka dobra dusa co ma prilis vela volneho casu a prelozi to do sk/cz tak budem len rad...  :ikonka32:

Autor:  Dalcor [ St. 22. Feb 2006, 12:02 ]
Predmet príspevku: 

Nemusíš, já si apliakci licence prohlížel když jsem dělal Asterion, ale projdu si to ještě jednou.

Autor:  Corvus [ St. 22. Feb 2006, 14:51 ]
Predmet príspevku: 

ano pridelit rychlost grupam je dobre riesenie...  ale este s tym pockam..

na tvoj d20 medieval sa tesim... to ze moja praca sa niekomu zide ma hreje pri srdci  :ikonka24:

Autor:  Dalcor [ Ne. 26. Feb 2006, 16:09 ]
Predmet príspevku: 

Rozdělil jsem toto téma, neb aplikace pravidel D20 Medieval se bude značně lišit od Warheart ale hlavně toto téma by mělo být zaměřené na samotné a skvělé Warheart, o rozšíření soubojového systému v D20 Medieval se bude debatovat zde zde.

A abych hned nedělal dva příspěvky, nemohl jsem najít aplikování bonusu k obraně za štít, počítá se do Armor Reduction nebo k Defence Bonusu?

Autor:  Corvus [ Ne. 26. Feb 2006, 16:29 ]
Predmet príspevku: 

citujem: Shields: Shields increase your Defense score. Any enhancement bonuses possessed by the shield also add to your Defense score.

Autor:  Dalcor [ Ne. 26. Feb 2006, 16:32 ]
Predmet príspevku: 

Kua jsem to přehlédl  :oops: díky

Autor:  ManiaCCC [ St. 01. Mar 2006, 3:34 ]
Predmet príspevku: 

Prestudoval som si sice nie podrobne ale dost dlho d20 WH a mam len par postrehov:

Hravam Stolne DnD asi od 12 rokov.. tam este na verzii 1.2 a 1.5. A uz niekolo rokov robim DM pre moju partiu. Vidim ze ten system je z velkej miery zalozeny na realite, na obtiaznosit bojov atd. Urcite ma svoje svetle miesta cely ten system..to uznavam..a uznavam autora ze si s tym dal vobec namahu..ale ten system je neporovnatelne zlozitejsi.. Moje osobne skusenosti su take ze hracov zabavi hlavne svizna hra s klasickymi pravidlami ktore uz maju v zite.. a urcite by ich nabavila hra kde sa musia po kazodm zasahu pozerat do ton manualov aby haladli priblizne aky efekt ma teraz nastat.. Ja som uz za tych par rokov DM - kovania sa naucil ako robit dobrodruzstva aby boje boli narocne a obavane pre hracov a aby hladali inu cestu riesenia..a na to stacia uplne klasicke pravidla..A zvysok zaujimavych faktorov ako stracanie bonusu za Dex, odkrytie stitom pripadne podknutie v boji a pad na zem..a podobne.. su zalozene na intuicii DM co vlastne bolo tak odjakziva myslene.. Ja osobne mam pocit z d20 WH ze su az prilis striktne a ucebnicove a nedovolju taku improvizaciu ako klasicke pravidla ktora je urcite na hre vzdy najzaujimavejsia..

I cez to vsetko drzim palce aby sa systemy WH aby as uchytil a bol oblubeny medzi hracmi a urcite si svojich priaznivcov (ja ale medzi nich zatial patrit nebudem) najde a hlavne dat dolu klobuk pred autorom.

Autor:  alef0 [ St. 01. Mar 2006, 9:27 ]
Predmet príspevku: 

Stolny Dracak, nie? Ale nejde o to.

Prudko zaviisi na druzine a style hrania. Warheart som este stale nemal tu cest playtestnut a moze byt, ze napr. ta tabulka zraneni posobi odstrasujuco. Ale asi vsetko je otazka zvyku.

Urcite existuju hraci, ktorym sa zda napr. GURPSovy system ovela realistickejsi a vymakanejsi, lez pravidlova komplikovanost subojov v tomto systeme oproti D&D je este vacsia. Na druhej strane nicnetusiacemu novacikovi pripada D&D suboj ako pravidlove peklo.

Ide naozaj o to, co sa hracom paci. Warheart si dal za ciel ,,stazit" klasicky subojovy system. Asi je prirodzene, ze to prinieslo skomplikovanie pravidiel. Systemovo jednoduchsie spracovanie suboja (myslim kombo HP-AC-BAB) je potom mozne uz len zintuitivnenim pravidiel (co sa deje u indies, ale o tom by asi vedel viac Bifi).

Aha a vitaj na Hostinci :-)

Autor:  Corvus [ St. 01. Mar 2006, 9:47 ]
Predmet príspevku: 

keby som bol arogantny pes tak napisem, ze skus si to najprv zahrat.

ja ale arogantny pes nie som  :P takze ti to napisem inak:

- ten system nie je neporovnatelne zlozitejsi... to ani nahodou. pri klasickom udere je navyse akurat jeden hod pre obrancu (a to je nepovinne pravidlo aj v dnd) a odpocitanie brnenia od zasahu... nic co by nezvladol prvak-druhak na zs.
-vzite pravidla: je to o tom ake pravidla si vzijes... ja som si vzil d20Warheart a uz je to moja druha prirodzenost... a ver mi ze o tolko sa od klasickeho dnd zas nelisia.
-po kazdom zasahu NEMUSIS nic studovat. do tabulky sa musis pozriet jedine ak chces zasiahnut nejake presne miesto na tele (toto dnd prakticky nedovoluje a pre mna je to velmi zabavny aspekt a dovoluju velku improvizaciu a napaditost bojov) a ked ti postava klesne so hp do minusu aby si zistil co sa jej stalo.

bezne to prebieha asi takto: hrac si povie:hmmm ten orc nema helmu, skusim ho trafit do hlavy. hraci maju pred sebou tabulku called shotov. pozrie si ze do hlavy je to postih -6. ak jeho postava trafi, zasiahnuty si odpocita zranenie a hodi si Fort save ci dostane postih -2 k utoku a podobne.... je to take zlozite? tie pravidla mozno napisane vyzeraju zlozito ale pri hrani zistis ze to take strasne nie je... ja totizto nemam rad velke uctovnictva pri hrani a pravidla som sa snazil ohladom tohoto vybalancovat.

-tie pravidla nie su striktne.. su ale napisane presne. je to preto aby GM NEMUSEL vyrabat pravidla za jazdy. ved na to pisane pravidla su nie? nic nebrani GMovi to co sa mu nepaci odignorovat.
-urobit tazky boj pre vysokolevelovu druzinu bez toho aby si na nich pustil 'draka/beholdera/tarrasqa je velmi tazke. d20Warheart je o tom ze GM nemusi stale posielat obrovske prisery aby postavy ohrozil.

ak mas nejake konkretne postrehy co sa ti nepacilo rad si ich precitam a pouvazujem na nimi.

dik za prispevok.

ps. a posledna veta ktoru casto zdoraznujem  d20Warheart nie je pre kazdeho.

Autor:  Dalcor [ St. 01. Mar 2006, 12:35 ]
Predmet príspevku: 

Ja myslim ze Warheart akuratne balancuje na hrane slozitosti vs hratelnosti. Pridava par nekolik dulezitejsich efektu na uroven realisiticnosti boje. Postavy tak neume jen hodne bouchnout a rychle bouchnout ale i dalsi "specialne" efekty.

Pravda je ze proti DrD je neskutecne komplexnejsi

Autor:  Corvus [ St. 01. Mar 2006, 13:25 ]
Predmet príspevku: 

asi tak... velmi som si daval bacha aby som to so zlozitostou nepresvihol...

ako odstrasujuci priklad som mal GURPS  :lol:

Autor:  Dalcor [ St. 01. Mar 2006, 13:27 ]
Predmet príspevku: 

Corvus napísal:
asi tak... velmi som si daval bacha aby som to so zlozitostou nepresvihol...

ako odstrasujuci priklad som mal GURPS  :lol:
Druhym opakem pak Drd a Drd+, ne?

Autor:  Corvus [ St. 01. Mar 2006, 13:36 ]
Predmet príspevku: 

Dalcor napísal:
Corvus napísal:
asi tak... velmi som si daval bacha aby som to so zlozitostou nepresvihol...

ako odstrasujuci priklad som mal GURPS  :lol:
Druhym opakem pak Drd a Drd+, ne?


DrD som nevidel uz X rokov a DrD+ nikdy... tieto systemy ignorujem, takze neviem porovnat...

Autor:  alef0 [ St. 01. Mar 2006, 13:58 ]
Predmet príspevku: 

Prosim vas, zanechajte debatu o DrD tuto.

Stránka 3 z 14 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/