HuSä http://www.annun.sk/ |
|
[GROUP] Warheart - vseobecny pokec http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=26&t=3571 |
Stránka 46 z 53 |
Autor: | Corvus [ Pi. 01. Jún 2007, 13:33 ] |
Predmet príspevku: | |
* alef0: Prispevok sa zo zahadneho dovodu stratil, zrejme zblbla databaza * |
Autor: | Warrior [ Pi. 01. Jún 2007, 13:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Corvus napísal: - bude menej velmi dobrych a velmi zlych hodov, cize by malo ubudnut nadavania na kocku (to je asi najvacsi prinos podla mna)
-skvela vec je odhad hodov!!!...mrte ma serie random faktor u d20 kocky... podla mňa je brutalne štylom buď/alebo -aj to, že silnejší ma vyhodu, je skvele -neubudne, ver mi |
Autor: | thera [ Pi. 01. Jún 2007, 13:53 ] |
Predmet príspevku: | |
no skusme... ja len si myslim, ked mi tie kocky raz nebudu padat, tak mi nepomoze nic |
Autor: | Corvus [ Pi. 01. Jún 2007, 13:57 ] |
Predmet príspevku: | |
este som tam zeditoval jeden dost dolezity dosledok. |
Autor: | Quicci [ Pi. 01. Jún 2007, 19:10 ] |
Predmet príspevku: | |
tak, a mám vlastný výtlačok d20 Warheart v0,942 čítanie na dovolenku: úpravy súbojového systému, využitie fate pointov. :ikonka01: |
Autor: | lev [ Pi. 01. Jún 2007, 19:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Nebolo by dobre odstranit hod na obranu v takom pripade? Zbytocne potom zdrzuje hru, a nevidim nan dovod ak chces mat viac predvidatelny a menej chaoticky boj. |
Autor: | Corvus [ Pi. 01. Jún 2007, 19:36 ] |
Predmet príspevku: | |
quicci:skoda ze si nepovedal.. by som ti poslal este aktualnejsiu verziu lev: to by nemalo rovnaky efekt.. a neodstranilo by to vecne nadavanie na kocku (co je hlavny dovod preco som sa zacal nad tymto zamyslat).. a nefungovalo by to pri skilloch, savoch a tak... vyskusame tu 2d10 a uvidime jak to zmeni charakter hry. |
Autor: | Corvus [ Pi. 01. Jún 2007, 19:44 ] |
Predmet príspevku: | |
skusim restaurovat ten strateny prispevok. dosledky 2d10: - bude menej velmi dobrych a velmi zlych hodov, cize by malo ubudnut nadavania na kocku (to je asi najvacsi prinos podla mna) - absolutny neuspech bude padat len v 1% pripadov oproti 5% - skill ranky, vlastnosti a pevne bonusy maju relativne vacsiu vahu pretoze na kocke bude padat vacsinou cca 11 - system favorizuje silnejsieho, teda silnejsi ma vacsie sance vyhrat nad slabsim (to je celkom realne) - 45% hodov bude v rozmedzi 9-13 takze sa bude dat lahsie predvidat celkovy vysledok hodu. - bonus povedzme +1bude mat vacsiu vahu (zlepsi percentualnu sncu na uspech) ak na prehodenie DC bude hrac potrebovat hodit cca 11 tak +1 zlepsi sancu o cca 9-10%. ak na prehodenie potrebuje 3 alebo 18 tak +1 prinesie len cca 2-3% |
Autor: | Corvus [ Po. 04. Jún 2007, 10:18 ] |
Predmet príspevku: | |
rozmyslal som nad tym ako by sa dala vo warpe dosiahnut trochu intimnejsia atmosfera... vieme ze to zabera ale mam problem si to vo obrovskom priestore warpu predstavit... a nepomaha tomu ani to ze teraz v lete asi bude slnko zapadat neskoro... any ideas? |
Autor: | Warrior [ Po. 04. Jún 2007, 10:32 ] |
Predmet príspevku: | |
problem je so svetlom vod slunce lebo inak male svetla dotrepať no problem... ale neviem jak spraviť tmu paradox ludstva...ked už vynašli svetlo, |
Autor: | Corvus [ Po. 04. Jún 2007, 10:36 ] |
Predmet príspevku: | |
problem je aj v tom ze je to obrovska miestnost... rozmyslam ci by sme sa predsa len neodpratali do kuta na gauc a sedeli tam v nejakom kruhu... |
Autor: | thera [ Po. 04. Jún 2007, 10:55 ] |
Predmet príspevku: | |
to s tym gaucom je fajn napad... len my sa budeme tlacit na gauci a ty ako PJ si budes sediet v kresle no v lete asi budeme musiet hravat od osmej do prveho nocaka |
Autor: | Corvus [ Po. 04. Jún 2007, 11:03 ] |
Predmet príspevku: | |
to su detaily :roll: :ikonka01: |
Autor: | Warrior [ Po. 04. Jún 2007, 11:26 ] |
Predmet príspevku: | |
wtf? nad stolom osvetleným sviečkami ?? ee?? |
Autor: | Corvus [ Po. 04. Jún 2007, 11:34 ] |
Predmet príspevku: | |
coze warrior? zmysel tvojho postu mi unikol... |
Stránka 46 z 53 | Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |