HuSä
http://www.annun.sk/

[GROUP] Warheart - vseobecny pokec
http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=26&t=3571
Stránka 46 z 53

Autor:  Corvus [ Pi. 01. Jún 2007, 13:33 ]
Predmet príspevku: 

* alef0: Prispevok sa zo zahadneho dovodu stratil, zrejme zblbla databaza *

Autor:  Warrior [ Pi. 01. Jún 2007, 13:42 ]
Predmet príspevku: 

Corvus napísal:
- bude menej velmi dobrych a velmi zlych hodov, cize by malo ubudnut nadavania na kocku (to je asi najvacsi prinos podla mna)


-skvela vec je odhad hodov!!!...mrte ma serie random faktor u d20 kocky... podla mňa je brutalne štylom buď/alebo
-aj to, že silnejší ma vyhodu, je skvele

-neubudne, ver mi   :D

Autor:  thera [ Pi. 01. Jún 2007, 13:53 ]
Predmet príspevku: 

no skusme... ja len si myslim, ked mi tie kocky raz nebudu padat, tak mi nepomoze nic :)

Autor:  Corvus [ Pi. 01. Jún 2007, 13:57 ]
Predmet príspevku: 

este som tam zeditoval jeden dost dolezity dosledok.

Autor:  Quicci [ Pi. 01. Jún 2007, 19:10 ]
Predmet príspevku: 

tak, a mám vlastný výtlačok d20 Warheart v0,942

čítanie na dovolenku: úpravy súbojového systému, využitie fate pointov.  :ikonka01:

Autor:  lev [ Pi. 01. Jún 2007, 19:24 ]
Predmet príspevku: 

Nebolo by dobre odstranit hod na obranu v takom pripade? Zbytocne potom zdrzuje hru, a nevidim nan dovod ak chces mat viac predvidatelny a menej chaoticky boj.

Autor:  Corvus [ Pi. 01. Jún 2007, 19:36 ]
Predmet príspevku: 

quicci:skoda ze si nepovedal.. by som ti poslal este aktualnejsiu verziu

lev: to by nemalo rovnaky efekt.. a neodstranilo by to vecne nadavanie na kocku (co je hlavny dovod preco som sa zacal nad tymto zamyslat).. a nefungovalo by to pri skilloch, savoch a tak... vyskusame tu 2d10 a uvidime jak to zmeni charakter hry.

Autor:  Corvus [ Pi. 01. Jún 2007, 19:44 ]
Predmet príspevku: 

skusim restaurovat ten strateny prispevok.


dosledky 2d10:
- bude menej velmi dobrych a velmi zlych hodov, cize by malo ubudnut nadavania na kocku (to je asi najvacsi prinos podla mna)
- absolutny neuspech bude padat len v 1% pripadov oproti 5%
- skill ranky, vlastnosti a pevne bonusy maju relativne vacsiu vahu pretoze na kocke bude padat vacsinou cca 11
- system favorizuje silnejsieho, teda silnejsi ma vacsie sance vyhrat nad slabsim (to je celkom realne)
- 45% hodov bude v rozmedzi 9-13 takze sa bude dat lahsie predvidat celkovy vysledok hodu.
- bonus povedzme +1bude mat vacsiu vahu (zlepsi percentualnu sncu na uspech) ak na prehodenie DC bude hrac potrebovat hodit cca 11 tak +1 zlepsi sancu o cca 9-10%. ak na prehodenie potrebuje 3 alebo 18 tak +1 prinesie len cca 2-3%

Autor:  Corvus [ Po. 04. Jún 2007, 10:18 ]
Predmet príspevku: 

rozmyslal som nad tym ako by sa dala vo warpe dosiahnut trochu intimnejsia atmosfera... vieme ze to zabera ale mam problem si to vo obrovskom priestore warpu predstavit... a nepomaha tomu ani to ze teraz v lete asi bude slnko zapadat neskoro...

any ideas?

Autor:  Warrior [ Po. 04. Jún 2007, 10:32 ]
Predmet príspevku: 

problem je so svetlom vod slunce
lebo inak male svetla dotrepať no problem...
ale neviem jak spraviť tmu

paradox ludstva...ked už vynašli svetlo,

Autor:  Corvus [ Po. 04. Jún 2007, 10:36 ]
Predmet príspevku: 

problem je aj v tom ze je to obrovska miestnost... rozmyslam ci by sme sa predsa len neodpratali do kuta na gauc a sedeli tam v nejakom kruhu... :|

Autor:  thera [ Po. 04. Jún 2007, 10:55 ]
Predmet príspevku: 

to s tym gaucom je fajn napad... len my sa budeme tlacit na gauci a ty ako PJ si budes sediet v kresle :)
no v lete asi budeme musiet hravat od osmej do prveho nocaka ;)

Autor:  Corvus [ Po. 04. Jún 2007, 11:03 ]
Predmet príspevku: 

to su detaily  :roll:  :ikonka01:

Autor:  Warrior [ Po. 04. Jún 2007, 11:26 ]
Predmet príspevku: 

wtf? nad stolom osvetleným sviečkami ??
ee?? :D

Autor:  Corvus [ Po. 04. Jún 2007, 11:34 ]
Predmet príspevku: 

coze warrior? zmysel tvojho postu mi unikol...

Stránka 46 z 53 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/