HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Ďalšia
Autor Správa

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvusi, pls jak je to s demage kouzel či breath weapon. já tady nemám čas studovat ta pravidla a někdo se mě ne to ptá, neb to zavedeme tato pravidla na OG. Jde oto že drak děla třeba 26D6 DMG a fireball 10D6 a když mají potavy řekněme 20 Hp tak to moc neustojí


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
:twisted:

hehe to je pointa ;) clovek neustoji davku plamenometom ;)

co sa tyka kuziel, tak odporucam pouzivat moje kuzla z kapitoly Spells... .tie su upravene tak aby kuzelnik nebol pan boh...

su ale urcite sposoby ako upravit normalne kuzla z DnD ale neodporucam to... nefunguje to poriadne:
napriklad mozes spravit ze kuzlo co dava 1d6 za level tak bude davat 1d6 za dva levely.

alebo znizis dice, teda to co bolo d6 je d4, co davalo d10 da d8.

treti komplikovanejsi ale drsny sposob je ze vsetky neparne cisla ktore padnu na kockach budes pocitat ako keby padla 1.

ale aj tak odporucam pouzivat moje kuzla... system je na ne nastaveny, hlavne co sa tyka mnozstva kuziel ktore dostavaju kuzelnici na leveloch.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
pod vplyvom Game of thrones som sa rozhodol urobit nejake updaty bojoveho systemu d20Warheart... urcite sa zbavim Attacks of opportunity... tuto mechaniku som odjakziva nemal rad takze pojde prec.
v d20Warhearte je jeden utok navyse znacne silna vec, takze nikto nikdy neurobil nic co by AoO vyprovokovalo...miesto AoO pojde pravdepodobne nejaky postih na Defense, tak ako to mam urobene pri Called shotoch...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
toto som uz pisal na rpgforum.jinak.cz ale hodim to aj sem:

momentalne sa zamyslam nad hratelnostou neepickeho RPG na vyssich leveloch. totizto v klasickom DnD je krivka 'mocnosti' postavy linearna (az exponencialna) s levelom. to mi ale trochu vadi pretoze sa tie postavy stavaju prilis mocne. to plati pre boj aj pre bezne vyuzitia skillov.

mojim cielom je tu krivku 'mocnosti' urobit podobnu skor logaritmu. cize na vyssich leveloch by 'moc' pribudala pomalsie. a hra by sa nedostala do epickej roviny.

prvy krok som urobil ked som cenu za skill rank po jeho prekroceni hodnoty relevantej ability zdvojnasobil.

druhy krok nad ktorym rozmyslam je to, ze by postavy nedostavali dalsie utoky automaticky so zvysenim base attacku, ale museli by si ho kupit featom. tuto znacnu nevyhodu som trochu vyvazil pridanim dodatocnych bonus featov jednotlivym povolaniam (vsetkym okrem fightera, ktory by tym padom oslabil). kazde povolanie by malo svoj zoznam z ktoreho by mohlo featy vyberat.niektore by mali v zozname aj featy second attack (rogue,cleric, monk, druid), ine aj treti (ranger,barbarian) a fighter vsetky. ak by chcel wizard druhy utok (alebo ostatne postavy vyssi utok nez co maju v zozname bonus featov) musel by pouzit svoj character feat.


tiez by to zvacsilo upravitelnost postavu. hraci by sa mohli rozhodnut ci ten bonus feat investuju do druheho/tertieho utoku alebo radsej na nieco ine, co by povedzme nemalo taky razantny vplyv na 'mocnost' postavy ale pomohlo im v inych veciach. napriklad postava zamerana na pusky ktorymi sa neda vystrelit viac krat za kolo by mohla svoj bonus feat investovat inak pretoze druhy utok nepotrebuje.

featy typu second attack by mali prerequisity okrem BAB aj nejaky dalsi feat alebo nieco podobne, co by ich dostupnost znizilo

nemam to este domyslene do dosledkov a rad by som pocul od vas nejaky nazory alebo napady

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Já jsme k tomu na RPG fóru nic nenapsal, ale

Tvoje myšlenka je hezká, má jeden problém z logikou. Pomalej růst mocnosti by musel začínat už od počátku. Jestliže nárust "schopností" postav v určitém bodě zastavíš musí to být logicky odůvdněné. Tím že začnou být některé "schopnosti" najednou placené (za další útoky platíš featy) se udělá chaos v systému, a ani to není odpovídající vzhledem dočasnému nárustu mocnosti postav.

IMHO omezení schopnisti učit se  - tj, snížit příjem XPS - dosáhneš stejného ability. Co se válečník na 10 úrovni má možnsot ještě naučit, tři jiné seky. Je ptořeba opravdového mistovství aby dokázal projít bojem bez zásahu (Mobility) či vrazit nepříteli jediným úderem zbraň a k tomu je potřeba více cvičení....

IMHO je mi to bližší z toho hlediska že mě to opravdu omezuje ve schopnosti učit se novým věcem, dosáhl jsem takové úrovně znalostí, že dál už se nic nedozvídám. Postavy by zde mohli třeba najít alternativu multiklasování, které by nemuselo být stejným způsobem postihováno (viz třeba Hagakure, který odešel aby se stal mudrcem). Postava by tedy věděla že dosáhla maximálního mistrovství (řekněme dosaženou úrovní 10-15 které považuj v D20 za zlomové) a že další zlepšování se v daném povolání už je otázka studia nejen zabíjení. Ovšem pokud by chtěl říct že je na čase dosáhnou mistrovství jinde mohli by začít multiclassovat s "normálním " přírustkem XPů na dané úrovni.

Řekněme že jsi dosáhl 10 úrovně jako válečník. Na další úroveň dosáhneš normálně (řekněmem jen jako příklad) za 20 000 XPS. Ale ty víš z nastavení pravidel že jsi dosáhl msitrovství ve svém oborua  další zlepšování je otázkou učení sebe ale i jiných. Proto na dosažení dalšího levelu potřebuješ řekněm trojnásobek toho. Ovšem řekneš si že tady jsi už mistrovství dosáhl jsi vážený výlečník, máš velký majetek, ale je čas předávat své zanosli jiným, či pomáhat jiným a začneš brát levely třeba mnicha (Hagakure) nebo kněze (jeho milost Dalcor vévoda Knightlundský, Patriarcha církve Kiri Jolitha,  :lol: ) tak pojedeš k těm 20 tisícům...



Myslím si že je to jedna z cest jak se ikdy nedostat na Epic level


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ale ja nechcem obmedzovat rast levelov.... je to pre hracov demotivujuce.

len postava sa uz bude tazsie zlepsovat v skilloch v ktorych je fakt dobra. mne to pride logicke ze na urcitom stupni sa uz nove veci ucis tazsie.. napriklad futbal: kopat do lopty sa nauci kazdy, ale stat sa dobrym utocnikom je omnoho tazsie.. takze zlepsovanie sa spomali a u vacsiny ludi aj na urcitom bode zastavi... keby ale tento futbalista zacal potom trenovat skill tenis, zase by to na zaciatku islo lahko ale stat sa druhym beckerom je o velmi tazke....
takze by som chcel krivku zlepsovania mat logaritmicku a nie linearnu az exponencialnu..

trochu to uz simuluje to ze na vyssi level potrebujes viac expov ale mne sa to az tak nepaci, pretoze ti to zabranuje lahsie sa ucit aj tie skilly v ktorych si este na svoj strop nenarazil. radsej by som mal expy na dalsi level rovnako velke ale jednotlive skill ranky by stali viac skill pointov cim by bol skill rank vyssi... ale tymto si zivot este nechcem komplikovat a necham to jak to je.

je to pochopitelne? alebo mam nejaku logicku chybu v uvazovani?

a neviem preco by to mal byt chaos v systeme... mozes mi to vysvetlit? jedine co by sa zmenilo ze druhy utok by sa bral ako feat... na tom nie je nic nesystemove...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Špatně jsem se vyjádřil. Prostě mi přijdě že když musí psotavy platit za něco co automaticky mají, dostat je to špatně, bude se to špatně balancovat.

Mimochodem právě pomalejší nárust XPů podle mě odráží náročnost se učení 24 a 25 ranku ve skillech


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
vsetky povolania (okrem fightera) dostali bonus featy ktore mozu minut na ten druhy utok alebo na nieco ine...mne to pride dobre v tom ze nie kazda sa chce naucit sekat rychlesie (feat second attack) niektora si radsej zvoli ze bude miesto toho strielat dalej lukom (feat far shot) alebo radsej zlepsit v nejakom skille (feat skill focus) takze postava ma vyber...  
ide o to ze ten druhy,treti,stvrty utok je velmi silna vec, takze mu chcem dat vyssie prerequisity... niektore postavy ich nebudu splnat a vyssie utoky nedostanu, miesto toho ale mozu zobrat iny feat ktory im pomoze v niecom inom...


co sa tyka balancovania tak moj system nie je zalozeny na 100% vybalancovanosti (ani warhammer roleplay nie je) ... ale ako som uz kdesi napisal hlavne cleric a wizard boli znacne downgradnuti a fighter zostal uplne rovnaky cize ak bol fighter a wizard vybalancovany v DnD tak vo warhearte nebol.... takymto sposobom bude trosku oslabeny...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
OOK WTF, já jenom aby jsi měl i moje hledisko na situaci ;) pro srovnávání nápadů


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
presne preto som tu svoj plan predostrel.. ze chcem zistit ine pohlady, napady a tak..  :wink:

este niekto?  :)

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tu je moj prvy nastrel multi attack featov...

Second Attack (weapon group)
Choose one weapon group. You can strike faster with weapons from this group.
Prerequisite: Base attack bonus +6, Proficiency with selected weapon group.
Benefit: As a full round action, you can make one extra attack each round with penalty -5 to second attack.
Normal: You can make only one attack per round.

Third Attack (weapon group)
Choose one weapon group for which you have already chosen Second Attack feat. You can strike even faster with weapons from this group.
Prerequisite: Base attack bonus +11, Proficiency with selected weapon group, Second Attack, Weapon Focus
Benefit: As a full round action, you can make one extra attack each round with penalty -10 to third attack.
Normal: You can make only one attack per round.

Fourth Attack (weapon group)
Choose one weapon group for which you have already chosen Third Attack feat. You can strike with weapons from this group lightning fast.
Prerequisite: Base attack bonus +16, Proficiency with selected weapon group, Second Attack, Third Attack, Weapon Focus, Greater Weapon Focus.
Benefit: As a full round action, you can make one extra attack each round with penalty -15 to fourth attack.
Normal: You can make only one attack per round.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ake ine retaze featov si zachoval? Je tato trojretaz atraktivna oproti ostatnym?

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
toto su featy ktore som z roznych dovodov vyhodil:

Augment summoning
Combat reflexes
Craft magic arms and armor
Craft rod
Craft staff
Craft wand
Craft wondrous item
Deflect arrows
Diehard
Empower spell
Enlarge spell
Eschew materials
Extend spell
Forge ring
Greater two-weapon fighting
Greater weapon specialization
Heighten spell
Improved counterspell
Improved familiar
Magical aptitude
Manyshot
Martial weapon proficiency
Maximize spell
Natural spell
Quicken spell
Rapid shot
Silent spell
Simple weapon proficiency
Snatch Arrows
Spell mastery
Widen spell

a pribudli:

Bonus Spell
Brute Force
Delicate Aim
Dynamic Grip  
Elusive Target  
Firearms Drill
Harder Called Shot
Improved Called Shot  
Improved Charge  
Magic school familiarity
Magical Awareness
Magical Sense
Parry
Precise attack
RIposte
Shield mastery
Spell Familiarity
Spellcasting (magic school)
Summoning specialization
Tactical Aid  
Two Guns blazing
Weapon group (type)

tie multi attack featy atraktivne su.. ale nie je to jasna volba pre kazdeho kedze su obmedzene na weapon group...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Updatol som stranku a konecne som uploadol nejaky material pre svet Warhammeru.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
rad by som predostrel pripravovane zmeny v d20 Warheart

1: zmena classes na paths. na prvy pohlad je to kozmeticka zmena ale myslim ze ma zmysel. zakladna idea je z WFRP a jeho systemu karier.
ide o to ze na zaciatku tvorby postavy si hrac vyberie jednu cestu a zvoli si svoje zakladne povolanie (ktore ale nema vplyv na pravidla, len na roleplay) :

Path of Martial Combat
(Bodyguards, marines, mercenaries, militiamen, outlaws, pit fighters, protagonists, soldiers, squires, thugs, watchmen)

Path of Wilderness
(Boatmen, bounty hunters, coachmen, gamekeepers, herdsmen, hunters, outriders, prospectors, rat catchers, roadwardens, scouts, trappers, woodsmen)

Path of Religion
(initiates,clerics, priests, druids, monks)

Path of Skills and Wits
(Agitators, artisans, bawds, beggars, entertainers, footpads, gamblers, grave robbers, minstrels, physicians, rogues, smugglers, students, thieves, tomb robbers, traders)

Path of Knowledge and Sorcery
(Alchemists, herbalists, hedgewizards, necromancers, scribes, seers, sorcerers, wizards)

tieto cesty nahradzaju bezne povolania z DnD ale su menej specificke a predstavuju urcite danosti postavy, teda v com je od prirody nadanejsia.  cesta sa pravdepodobne pocas hrania nebude dat menit, pripadne s nejakymi obmedzeniami.

na vyssich leveloch po splneni podmienok moze postava pribrano nove pokrocile povolanie/karieru.. toto je nahrazka za klasicke prestige classes a ale ide skor o archetypy povolani.

ide o to ze hraci by uz o sebe nemali rozmyslat ako o 'fighteroch' a 'roguoch' a 'rangeroch' ale specifickejsie podla toho ako povolanie ich postava naozaj vykonava v zivote...



edit: pri DrD session v Topolcanoch som prekvapil zacinajucu DrD PJku ked moja postava bola miesto stereotypneho zlodeja byvaly Chytac potkanov a terajsi Vykradac hrobov  :P  :twisted:

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Naposledy upravil Corvus dňa Št. 17. Aug 2006, 14:47, celkovo upravené 3 krát.

Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun