HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Ďalšia
Autor Správa

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
novu mechaniku penetracie si pochopil vyborne...

calles shot do oci je samozrejme uder do hlavy ale tak ze mu oci zaleje krv napriklad.. a je jedno ako u zbranou sa urobi.

tu su nakopirovane aktualne pravidla o penetracii  :ikonka31:

Penetrate [Type] Armor: You target a weak point in your target’s armor with this type of Called Shot. If you hit, you ignore ½ of your target’s Protection. If your target is wearing two types of armor, such as Light and Natural, then you make a roll against the more difficult of the two. If your target is wearing force-based armor, you may not perform this type of Called Shot. The Penetrate [Type] Armor Called Shot may be stacked with other types of Called Shots, including an Increased Threat Range shot.

Penetration
Characters with weapons that are exceptionally good against armors suffer only half of attack roll penalty when making armor penetrating called shot.

toto je feat ktory zlepsuje penetraciu:

Precise Attack
You can find weak points in opponent’s armor with your piercing weapon.
Prerequisites: Dexterity 13+, Base attack bonus 1+, Proficient with piercing weapon
Benefit: When you take a full attack action in melee using piercing weapon, for every –1 points you reduce your Attack roll, you can ignore 1 point of armor protection of your opponent. You can ignore armor protection no higher than your base attack bonus with this feat (max +5). The penalties and bonuses last an entire round. They may not be changed until your next turn.
Note: You cannot use Power Attack and Precise Attack together. If you make successful Penetrate armor called shot using this feat, you subtract the points of protection after the division.



zmenili sa aj postihy na penetraciu armoru
-6 Penetrate Natural Armor*
-6 Penetrate Heavy Armor*
-4 Penetrate Medium Armor*
-2 Penetrate Light Armor*

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Naposledy upravil Corvus dňa Ut. 12. Sep 2006, 11:38, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus napísal:
toto je feat ktory zlepsuje penetraciu:

Precise Attack
You can find weak points in opponent’s armor.
Prerequisites: Dexterity 13+, Base attack bonus 1+.
Benefit: When you take a full attack action in melee, for every –1 points you reduce your Attack roll, you can ignore 1 point of armor protection of your opponent. You can ignore armor protection no higher than your base attack bonus with this feat (max +5). The penalties and bonuses last an entire round. They may not be changed until your next turn. Light piercing weapons have bonus +1 to attack when using this feat.
Note: You cannot use Power Attack and Precise Attack together. If you make successful Penetrate armor called shot using this feat, you subtract the points of protection after the division.


...len full attack action? a len melee?
nedá sa použiť aj u called shotov a aj u standard attacku? prečo?

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
hej len melee pretoze to o tom ako zbran prepasujes cez skulinku na dialku to ide tazko. rozmyslam dokonca ze tento feat dovolym len pre melee piercing weapons

full attack je to preto ze je to narocna akcia takze sa na nu musis sutredit. nie ze dobehnes k nepriatelovi a udres.

s called shotmi sa to da bez problemov pouzivat. je to aj v popise.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus napísal:
s called shotmi sa to da bez problemov pouzivat. je to aj v popise.


Gruuumsh....

v rámci týždňa na cvičisku si asi preštudujem Combat system (podľa možností AKTUÁLNY), aby som vedel aké mám možnosti... boj "naslepo" le pre peasantov...

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
mam dva take napadiky:

1: premenovat charizmu na personality ...uz mi totiz niekto vycital ze preco dostava postava mental disorder ked jej insanity points prekrocia hodnotu charizmy... takto by to bolo vyriesene.

2: druha vec sa tyka kuzlenia. zakastit daco na nizkych leveloch je dost tazke .. mozno az prilis.  preto uvazuje o dvoch moznych rieseniach... znizit obtiaznost niektorych kuziel a/alebo pridat moznost 'koncentrovania sa' teda kuzelnik by nekuzlil kuzlo 1 kolo ako normalne ale mohol by sa niekolko kol sustredit (max jeho int mod) a podla poctu tych kol by dostal bonus ku Spellcraftu..

co vy na to?

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
prvý nápadík je fajn. konečne niekde zmizne to kresťanské "charizma" :)

druhý nápadík: kombinuj:
pre niektoré kúzla zníž DC ak sa postava koncentruje - a zviaž to so skillom Concentration - nech majú spellcasteri aspoň dva dôležité skilly :)

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
kuzlenik ma viac dolezitych skillov.. pre kazdu magicku skolu potrebuje zvlast skill Spellcraft ( magic school)
a Concentration JE dolezity skill. ono by to bolo tak ze ked by sa ten kuzelnik concentroval a niekto by ho vyrusil tak by musel hadzat na Concentration.


FYI:
Concentration
You must make a Concentration check whenever you might potentially be distracted (by taking damage, by harsh weather, and so on) while engaged in some action that requires your full attention. Such actions include casting a spell, concentrating on an active spell, directing a spell, using a spell-like ability, or using a complex skill.
If the Concentration check succeeds, you may continue with the action as normal. If the check fails, the action automatically fails and is wasted. If you were in the process of casting a spell, the spell is lost. If you were concentrating on an active spell, the spell ends as if you had ceased concentrating on it. If you were directing a spell, the direction fails but the spell remains active. If you were using a spell-like ability, that use of the ability is lost. A skill use also fails, and in some cases a failed skill check may have other ramifications as well.
The table below summarizes various types of distractions that cause you to make a Concentration check.
If more than one type of distraction is present, make a check for each one; any failed Concentration check indicates that the task is not completed.

DC1 ---Distraction
10 + damage dealt ---Damaged during the action.2
10 + half of continuous ---Taking continuous damage during the damage last dealt action.
Distracting spell's save DC ---Distracted by nondamaging spell.
10 ---Vigorous motion (on a moving mount, taking a bouncy wagon ride, in a small boat in rough water, belowdecks in a stormtossed ship).
15 ---Violent motion (on a galloping horse, taking a very rough wagon ride, in a small boat in rapids, on the deck of a storm-tossed ship).
20 ---Extraordinarily violent motion (earthquake).
15 ---Entangled.
20 ---Grappling or pinned. (You can cast only spells without somatic components for which you have any required material component in hand.)
5 ---Weather is a high wind carrying blinding rain or sleet.
10 ---Weather is wind-driven hail, dust, or debris.
Distracting spell's save DC ---Weather caused by a spell.
15 ---Casting spell in melee combat.

1 If you are trying to cast, concentrate on, or direct a spell when the distraction occurs, add Spellcraft fatigue penalty to the indicated DC.
2 Such as during the casting of a spell with a casting time of 1 round or more, or the execution of an activity that takes more than a single full-round action (such as Disable Device).

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
hej hej, to s druhým skillom mal byť joke.

skús pridať k niektorým kúzlam možnosť sústrediť sa - použiť ako bonus na spellcraft Concentration skill (alebo časť...) s tým že vyvolanie trvá 2x tak dlho.

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Quicci napísal:
skús pridať k niektorým kúzlam možnosť sústrediť sa - použiť ako bonus na spellcraft Concentration skill (alebo časť...) s tým že vyvolanie trvá 2x tak dlho.


to by bolo asi uz moc silne. ...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 08.09.2006
Príspevky: 24
Body: 5
Bydlisko: Aiur/Tarsonis

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
toto je fakt dost problem, pretoze zacinajuci kuzelnik nema vysoky ziaden skill , teda ani koncentraciu. Moznostou je jedine zacinat malymi kuzlami, resp kuzlami s malou pascou. Pretoze zacinajuci kuzelnik s spcrf 5 ma uz 25perc sancu na neuspech pri kuzle s DC 10. A to je zleeeee... A to plati aj ked by sa malo ratat s koncetraciou. Navyse , by museli byt strazeny ako oko v hlave stale niekde na konci a povedzme ze by sa 3 kola len cakalo, kym zosle nejake kuzlo, aj to by nebolo iste ci sa podari a este k tomu, ked si clovek pozrie zoznam kuziel s DC 10 ... no nic moc. Teda ziadna efektivita zo strany kuzelnika by v druzine  neplynula a podla mna by sa aj hrac citil blbo, ze 3 kola nic nerobi a potom sa mu podari zakastit za 1d6, alebo nejaky hold, co bude hned saveunty fort alebo will...
No je to tazke s tymi zacinajucimi kuzelnikmi.
Myslim ze cesta nizsich DC je cesta, s ruka v ruke so snižovanim ucinku.

_________________
A ked ma naseru, tak aj ten plot im podpalim....


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
moznost koncentrovania viac kol urcite pridam. nejak sa mi ta idea paci ze kuzelnik sa bude rozhodovat ci to kuzlo uz vypali a bude mat mensiu sancu na zakuzlenie alebo radsej zakuzli rychlo a spolahne sa na stastie...

Mag krici na spolubojovnikov:"Drzte ho odomna do frasa nech sa mozem sustredit!"

budem to musiet nejak vyvazit aby sa to aj oplatilo ale zase nie uplne jasne... a nejak to vyvazit pri kuzleni spellov mimo boja kde je jedno ako dlho to mag kuzli...


plus niektore spelly pojdu dole s DC, ciastocne to ma aj pripravene ale chce to playtest s nizko levelovym kuzelnikom...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
+2 kolá sustredenia -> +1/2 Concentration skillu
+3 kolá sustredenia -> + Concentration skill

ako bonus na hod na Spellcraft?

alebo to riesit podla typu kuzla tym, ze sa prida Dex/Con/Will kuzelnika k jeho hodu na spellcraft podla toho aky je zachranny hod kuzla?

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Quicci to s koncentraciou su myslim prilis velke bonusy...

a s Dex/Con/Will  mi to nejak nepride uplne logicke...

a stale narazam na problem s tym kuzlenim mimo boja kde cas nehra ziadnu ulohu... nejak to musim vyspekulovat...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
pre porovnanie:
vo WFRP v2 sa kuzli pomoco xd10 a za zakuzlene kuzlo nedostava postih. Funguje tam Channeling, to znamena ze mag si hodi na skill a ak uspeje tak dostane bonus ku zakuzleniu podla toho aku ma Magic (+1 az +4 podla toho v ktorej je kariere) a trva to half action.
dalej su tu ingrediencie ktore tiez davaju bonus +1 az +3 (toto je tiez jedna z moznych ciest k lahsiemu kuzleniu a ja som to uz aj navrhoval, ocakam ale od hracaze si nejake pekne ingrediencie vymysli, cim zaujimavejsie tym vacsi bonus... plus k tomu patri aj fetovanie povzbudzujucich prostriedkov  :lol: )

Apprentice wizard v prvej kariere ma 1d10.
moze kuzlit Petty magic kuzla ako:
Protection from rain DC 3
Magic flame DC 3
Ghost step DC 4
Ill fortune DC 5  (-1 na skilly)
Shock DC 6 (stun na 1 kolo)

nie je tam ziadne skutocne poskodzovacie kuzlo.

Journeyman wizard v druhej kariere ma 2d10 a scitava ich dokopy. Master wizard ma 3d10 a Wizard lord ma 4d10.
moze kuzlit niekolko Lesser magic kuzla ako:
Aetheric armor DC 5
Magic lock DC 7
Silence DC 10
Dispel DC 13

a musi si vybrat jedno Arcane lore, to je specializacia ktorej sa bude venovat a automaticky sa moze pokusit kuzlit vsetky kuzla z neho . nikdy si uz ale nemoze vybrat ine lore.
Povedzme ze si vyberie Lore of Shadow a ma na vyber len tieto kuzla:
Shadowcloak DC 5
Doppelganger DC 7
Bewilder DC 8
Cloak activity DC 12
Pall of darkness DC 15
Shroud of invisibility DC 17
Dread aspect DC 21
Shadow knives DC 22
Illusion DC 24
Universal confusion DC 27

magovia to vo WFRP podla mna tiez nemaju moc lahke.. a maju dost obmedzene spektrum kuziel...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
a čo tak riešiť problem z druhej strany?

- znížiť DC kúziel  - rapídne
- zároveň znížiť ST DC pre terč a  pridať ako mod k ST pre cieľ spellcraft magic usera.

toto bude fungovať tak, že kúzelník kúzlo zošle, ale efekt na silné postavy bude mať len ak bude na vysokom leveli.

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 62 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun