HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Ďalšia
Autor Správa

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
vo WFRP magia mechanicky neunavuje.

v aktualnej verzii d20 Warheart unavuje len psychicky.

rozmyslam ze by som to preniesol aj na telesnu unavu ale nie taku ktora by prilis mechanicky obmedzovala postavu... skor tak fluffovo:
kuzelnik povie: "Uz dneska nekuzlim pretoze som unaveny."

nechcem to moc komplikovat a ani kuzelnikovi zbytocne podrazat nohy... aj tak si toho vytrpi dost...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
uz som sa rozhodol a uz to aj zapracuvavam... kuzelnik bude tostavat 1d4 fatigue pointov a ked ich bude mat viac nez Con tak ide do bezvedomia..
celkom sa mi paci ta moznost ze uz ked bude mat povedzme 8 / 10 fatiguov, ze sa moze rozhodnut ze este jedno kuzlo da ale je tam uz sanca ze padne... fajnee.

a myslimz e sa to kuzlenie zjednodusi aj mechanicky pretoze kuzelnik nemusi po kazdom kuzle prepocitavat co musi hodit aby zaslal to iste kuzlo..

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ook, a ako sa bude dať odstrániť takáto fatigue?

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
raz za den hodinovou meditaciou (mozno na to bude concentration check DC 10 + actual fatigue points)  a samozrejme vydatnym spankom.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 16.02.2006
Príspevky: 64
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
V zasade to je napad nie zly. Len neviem cele pozadie a tak ma napada par veci, na ktore treba dat pri vymyslani pozor.
- ci bude ucinok kuzla/unava nejako vyvazeny, alebo to bude nezavisle
- Podla toho co citam by som spustil tak 5, mozno 6 spellov zo stastim a potom koniec. Pri poslednej session som v boji (podotykam, ze hrame stylom dlhsich kampani - teda dni az tyzdne "pokojneho" zivota prekladane akcnymi rezanicami) zoslal cez 10 kuziel a niektore z nich boli absolutne nevyhnutne (ked na cloveka utoci wyverna, na nejake IP nehladi, ale kuri co to da). Cize vypalil som toho dost a zdaleka nie je po boji. Moj mag nie je v stave meditovat, ked sa okolo bojuje cize o nejakom odburavani unavy nemoze byt rec. Este niekolko kuziel zoslat bude musiet. Ak by teda prestal byt platny v boji po styroch piatich kuzlach, pravdepodobne by to slo s nim (aj s celou druzinou) rychlo dolu vodou.

Navrhujem cca nieco taketo. Nechcem hrat fireballmi srsiaceho giganta, ale magia je jedina vec, ktoru postava specializovana na magiu ma. Nemala by byt takto obmedzena. Suhlasim ale s tym, ze nejaky "unavny" mechanizmus by mohol byt (k nemu drogy, specialne pripravky, bla bla). Trebars taky ako je navrhovany. Ale doporucil by som nasledovne. Bud nejake kuzla podla ucinku odstupnovat co sa unavy tyka (napriklad ze 1d6DMG nebude davat unavu, pokus o 4d6DMG uz ano, aj ked po konecnom hode z toho bude iba 1d6) a nejake vynat (vyrobit feat na to, pripadne spell focus ci spell familiarity aby mali na toto ciastocny a kumulativny ucinok)

Ja hram v zasade maga, ktory sa vyziva v kombinacii kuziel a ich netradicnom pouziti (ved Corvus vie) a tak by som nechcel byt obmedzeny na 4-5 kuziel kym moj mag padne do bezvedomia. Additiva (drogy a podobne) tento problem neriesia. Ak by mala zostat 1d4 unava za kuzlo, navrhoval by som zvysit hranicu vydrze. Cojaviem hodnota constitution x modifikator inteligencie. U Alexeja (mojho maga) by to bolo 36, co je max 36 kuziel min 9, pri hodeni nejakej tej 2-3 je to 12-18 kuziel. Co je dost vela. Ak by to bolo con + 1/2 int mod je to 18 (12x1,5) co je uz lepsie. Max 18, min 4, pri hode 2-3 je to 6-9 kuziel, co je celkom prijatelne.

_________________
There's no place for elves


Hore
 Profil  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 16.02.2006
Príspevky: 64
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
este ma napada, ze by nejake male kuzla mohli byt uplne bez unavy. Napriklad ak sa prekroci nejaka hranica na spellcraft (rozdiel DC spellu oproti SC maga bude cojaviem vacsi ako 15). Alebo naozaj nejaky feat urobit na niektore spelly (cize ich uz tak dobre poznam, ze sa mi hroozne lahko kuzlia a neunavuju ma. Uz som na to zvyknuty :D )

_________________
There's no place for elves


Hore
 Profil  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Sabathius napísal:
este ma napada, ze by nejake male kuzla mohli byt uplne bez unavy. Napriklad ak sa prekroci nejaka hranica na spellcraft (rozdiel DC spellu oproti SC maga bude cojaviem vacsi ako 15). Alebo naozaj nejaky feat urobit na niektore spelly (cize ich uz tak dobre poznam, ze sa mi hroozne lahko kuzlia a neunavuju ma. Uz som na to zvyknuty :D )


Feat:

Tireless Casting (magic school)

Prerequisite: (magic school) specialization
Effect: each spell from the specific magic school adds 1 less fatigue point than normal, with a minimum of 1 point per casting attempt.

?

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Najprv by som chcel zhrnut premisy s ktorymi pristupujem k designu systemu kuzlenia:
1. kuzlit malo a len ked to je nutne
2. kuzlit nebezpecne
3. kuzlit nepredvidatelne

nechcem aby sa kuzlenie pouzivalo na zapalovanie fakiel a podobne veci. Urcite budu vsetky kuzla unavovat a rozdiel medzi vysoko a nizko levelovym kuzelnikom bude to ze za 1d4 body unavy je schopny urobit silnejsie kuzlo. Boje su vacsiou u mna dost kratke (velky boj s orkami a wyvernami bola vynimka a aj to si nedal 10 kuziel pokial si pamatam...) a ja vylozene nechcem aby pocas boja padlo viac ako 5 kuziel od jedneho kuzelnika. A medzi dvoma bojmi sa casto da najst cas na na meditaciu, takze je to 10-12 kuziel za den co uz je na moj vkus bohovsky vela.

Co este porozmyslam je zdvihnut hranicu unavy nie na Con ale na HP...
este jedna moznost je davat fatigue pointu len za uspesne zakuzlene kuzlo (ale to sa mi moc nepaci)

Warheart nie je kuzelnik-friendly, to je feature a nie chyba. Pre power-kuzelnikov je tu DnD.

Quicci: v pohode feat. Kuzlenik normalne nedostane fatigue pointy ked hodis 20. a je tam feat ktory to robi na 19-20.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 16.02.2006
Príspevky: 64
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Jo ten feat mam.

Nesuhlasim s tym aby bola unava iba za uspesne zoslane. Naopak. Za neuspesne by som mozno este prihodil daco (+1) a za uspesne mozno ubral (-1 ale aspon 1)

Dal som 10 spellov :). Ak si v hlave prebehnes posledne sessions (necrodom, skavendom, undead na ceste, orcishi) tak tych spellov bolo veru neurekom v kazdom kombate (zistis to velmi rychlo ked popocitas diery od spendlika na mojom mocnom magovskom registracnom toole :D :D :D ) a to orcishi boli zo zaciatku investigativne dobrodruzstvo.

Ak je boj aky bol s orcishmi vynimka (alebo ak je ekvivalent kuziel, ktore urobia podobny efekt, cize jedno velke sa vyrovna vela malym za rovnaku unavu) je to myslim v poho. WH je low magic, ale zasa nie az tak. To by magovia neboli tak cenenou zlozkou armad. Je ich pravda malo co maju moc vacsiu, ale su to zasa dost husti borci.

Cize suhlasim s troma bodmi pristupu k dizajnu. Ak budu dodrzane je to uplne v pohode. Ja nechcem kastit o dusu. Iba farbisto, napadito a NEBEZPECNE :D

_________________
There's no place for elves


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tak som dnes dokoncil upravu kuziel... ak vsetko dobre pojde tak buduci tyzden vypustim novu verziu.  :)

rozmyslam nad tym ze obmedzim paths len na 10 levelov... potom by bol hrac jednoducho prinuteny zobrat career ak sa chce dalej zlepsovat... tak ako to je vo wfrp..

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus napísal:
rozmyslam nad tym ze obmedzim paths len na 10 levelov... potom by bol hrac jednoducho prinuteny zobrat career ak sa chce dalej zlepsovat... tak ako to je vo wfrp..


alebo - všetko sú to "Prestige Class"?

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
to je znacne nepresne tvrdenie. skor by sa to podobalo na d20 modern, kde su  ti rozni herovia (strong, charismatic...) s takymi vseobecnejsimi schopnostami a maju len 10 levelov a potom su tam tusim sa to tam vola occupation ci tak nejak, na ktore treba splnit prerequisites a tie maju tiez 10 levelov.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
dalej sa pohravam s myslienkou zrychlit liecenie HP ale spomalit liecenie temporary ability damage. pride mi to take logickejsie, pretoze HPs su v mojom ponimani 'vydrz' postavy, meradlo kolko toho znesie kym pojde k zemi, ubytok HPs znamenaju rozne rany ktore nemaju trvale nasledky. preto sa budu liecit rychlejsie.

zato temporary ability damage znamena ze postava dostala ranu, ktora nejake trvalejsie nasledky zanechala, takze sa bude hojit omnoho pomalsie.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
to s tym zrychlenim HP je rozumne :)
tiež aj useknutie po 10leveloch... nech sa rozhodnu čo chcu robiť hrači
kam smerovať

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
no ale bude to chciet este porobit dalsie kariery  :?

liecenie bude vyzerat asi takto:

With a full night’s rest (8 hours of sleep or more), you recover 1 HP per Con modifier (at least 1 HP). Any significant interruption during your rest prevents you from healing that night.
If you undergo complete bed rest for an entire day and night, you recover 2 HPs per Con modifier.

Temporary ability damage recovers at the rate of 1 point (per ability) per week. If you undergo complete bed rest for an entire week, you recover 2 lost ability points (per ability) during that week.

Permanent ability damage will recover only through special magic.

Body parts disabled by called shots will heal in 3d6 days. If you undergo complete bed rest, the time is halved.

Extraordinary Healing
All forms of magic and other supernatural or extraordinary means of healing work normally.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 17 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun