HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Ďalšia
Autor Správa

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
aj tak su te HPčka pomaly heh

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ty munchkin  :ikonka01:

v dnd sa healuje 1+level za noc. ale tam mas omnoho viac hpcok.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tak ale pokial je to myslene len akesi flujdum tie HPčka...
nevim či si zaslužia taky pomaly rast

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
neviem co myslis pod fluidum ale HP su to co som napisal.

Citácia:
HPs su v mojom ponimani 'vydrz' postavy, meradlo kolko toho znesie kym pojde k zemi, ubytok HPs znamenaju rozne rany ktore nemaju trvale nasledky.


v dnd znamenaju hp toto:

Citácia:
What Hit Points Represent: Hit points mean two things in the game world: the ability to take physical punishment and keep going, and the ability to turn a serious blow into a less serious one.


u mna ta druha cast neplati, takze preto hitpointy nerastu tak rychlo ako v dnd.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
zahodil som napad s 10 levelmi pre paths...nastal by totiz problem keby niekto chcel virtualne multiclassovat do kariery ktora je len sucastou path a nema vlastnu career a nemal by uz kam levelovat.

rozmyslam ale ze pre kazdu takuto basic karieru urobim vlastny zoznam favored skillov a mozno aj doporucenej prvej special ability ci bonus featu... takto to dostane vacsi wfrp-like karierovy naboj. zmenit zakladnu karieru by sa dalo len povedzme kazdy piaty level.
ale bolo by to dost roboty a neviem ci sa mi do toho chce.  :oops:

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Po onej subojovej hre som sa zamyslel a chcel by som sa spytat: daju sa nejak realne porovnat HP v D&D a HP vo Warhearte? Pseudobojovnicky trpaslik, ktoreho som hral, ktory na osmej urovni (dobre si pamatam?) 25 zivotov, co je v porovnani s priemernym pseudobojovnikom v D&D asi tretinovy az polovicny pocet. Lenze ked sa to tak vezme, kopu potencialnych zasahov mi odfiltrovalo brnenie.

Nie su tie zivoty tak trochu skryte v tom damage reduction/znizovani zraneni, ktore poskytuje vyzbroj?

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
jasne ved na tom je cely system postaveny. ma to hlbsiu rovinu:

1. tvoj trpazlik bol takmer idealne vyzbrojeny do tej bitky s goblinmi. brnenie je fajn ak bojujes proti takymto trapkom, ktorych je vela cize na teba vela utocia ale maju slaby damage 1d6 a maju problem brnenie prerazit. armor ti skutocne vela zivotov zachrani a je ti jedno ze ti znizuje defense, tie zasahy ustojis a protivnikov nutis vymyslat rozne psie kusy ktore sa casto prejavuju postihom na ich utok (jak tebe isli po nohach), pripadne dufat v critical hit.

situacia sa ale razantne zmeni ked bojujes proti niekomu normalnemu, kto ma v ruke poctivy mec a dava ti zranenie 1d8+1 a nedajboze obojrucak s damage 2d6+2 ( o obroch a podobnych veciach s radovo vyssim damage radsej ani nehovorim) tu to brnenie je omnoho menej efektivne a treba uvazovat ci sa radsej nebudes viac uchybat nez schytavat rany, cize mat vyssiu defense a minimalizovat sancu ze vobec nejaky uder dostanes.

podstatne je ze je tu ten realny armor ktory ti zachrani zivot.  das ho dole a par zasahov ta zlozi, nie ako v DnD kde das armor dole a vydrzis rovnake mnozstvo zasahov ako s nim.

2. brnenie nechrani pred magiou.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
jak quicci mastroval a dal nam tam potvoru o ktorej si myslel ze bude CR4 a pritom nas vsetkych pwnla, tak ma to priviedlo k zamysleniu.

uz som to totiz niekde pisal ze CR system z DnD je vo Warhearte totalne nepouzitelny. CR napr. berie do uvahy 'predpokladane' mnozstvo magickych predmetov a standardne zlozenie partie. a to je vo Warhearte vacsinou uplne mimo. standardna DnD banda by toho vlka podla mna s prehladom dala dole. (hlavne mag by s nim spravil asi dost poriadok) ... hoci keby si hadzali tak jak my tak by tiez mali problemy  :lol:

Warheart GM sa musi v prvom rade naucit odhadovat silu svojich priser. a to chce trochu praxe a napr. skusenosti s DnD tomu moc nepomahaju, skor naopak.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ano, ono je to zrejme, ze CR je dost nepouzitelny - jednak kvoli hitpointom druziny (urobim z brucha odhad, ze priemerna warheartacka ma tak polovicu D&Dckovskych hitpointov oproti D&Dckarke) a jednak kvoli kuzlam - stvrtolevelny wizard ma k dispozicii hordu magic missilov, ci scorching rayov, bojovnik ma v tom case uz asi 4 featy, z toho kopa atraktivnych vo Warhearte nie je k dispozicii atd atd.

Koniec koncov to iste sa stalo aj v povestnom suboji s goblinmi - ti su povestni tym, ze su v D&D urceni na smrt jednym sekom.

Mozno by stalo za uvahu spravit testovaciu hru odhadujucu silu postav vo Warhearte a v D&D - postavit proti sebe povedzme toho 4. urovnoveho warheartaka a D&Dckara.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
Mozno by stalo za uvahu spravit testovaciu hru odhadujucu silu postav vo Warhearte a v D&D - postavit proti sebe povedzme toho 4. urovnoveho warheartaka a D&Dckara.

nestálo.
DnD je PODSTATNE heroickejší. nárast hp v DnD je nechutná vec.

skôr by stálo za to spraviť návod pre DM ako konvertovať príšery z DnD do WH d20

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
To testovanie by mohlo pomoct v odhade. Napr. mozno by sa dal najst nejaky vzorec (a mozno nie), hovoriaci priblizne: vydelte CR dvoma, pripocitajte 1 a mate priblizny odhad.

Aj ked je problem v tom, ze kopa priser z D&D je nepouzitelna - taky beholder je zahuba s velkym Z.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
bacha. na prvej-druhej urovni maju warheart postavy viac zivotov nez DnD ekvivalenty. len potom im to rastie uz trochu pomaly  :lol: a ten pomer je cim dalej tym horsi pre Warheart.

inak ja som ho celkom piekol lightningami.. dal som tusim 3-4 ale dost mi to usavoval a blbo som si nahadzal damage.
vela by spravil DnD cleric so svojou zasobou instant healingov.

no 4.levelovy warheart fighter ma nevyhodu uz len v tom ze weapon specialization moze dostat az na piatom levely.. a to by podla mna rozhodlo. hp by boli vyvazene protection/DR a velmi by zalezalo ako by boli vyzbrojeni (aj ked by boli vyzbrojeni obaja rovnako tak by bol velky rozdiel v sile podla toho ci maju obaja obojrucaky a su holi (wh prehra instantne) alebo sa biju dykami a maju chainmaily (wh by mal dost navrch)

btw ti goblini mali mojou chybou asi o 4 hp viac nez mali mat  (8 miesto 12) :oops:

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Quicci napísal:

skôr by stálo za to spraviť návod pre DM ako konvertovať príšery z DnD do WH d20


hej mozno take daco napisem. ale kto pozna pravidla tak to nie je ziaden problem, v kapitole combat je presne napisane ako tieto statistiky (defense, protection, hp) funguju. ja to uz robim prakticky on the fly.


alef0 napísal:
To testovanie by mohlo pomoct v odhade. Napr. mozno by sa dal najst nejaky vzorec (a mozno nie), hovoriaci priblizne: vydelte CR dvoma, pripocitajte 1 a mate priblizny odhad.
.


taketo nieco by urcite nefungovalo... treba porovnat priamo staty a schopnosti prisery vs. druzina. hlavny problem v odhade podla mna robi protection. ak maju postavy kratke mece a rapiere tak protection 6 uz je razantny problem. na prisery treba ist s riadnimi zbranami.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
zjavne som to neprečítal dôkladne :?
(aj keď som mal combat otvorený pri upravovaní Greater Werewolfa z DnD... :(  )
:P pwned again

pozrieme v nejakej hluchej chvíli na hernej chate...

ot - oplatí sa mi celé pravidlá WH v poslednej verzii tlačiť? - /ot

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
hehehe ja sam si ich netlacim... vcera vecer som fukol na net updatnutu verziu (len minor zmeny vo featoch). takze tie pravidla stale nie su uplne ustalene...a minimalne drobnosti, bugy , preklepy a nekonzistentnosti budem upravovat priebezne...

ked tlacim tak vacsinou len tabulky tak ako vcera.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 23 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun