HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Ďalšia
Autor Správa

Cisárovná
Obrázok používateľa

Založený: 17.04.2006
Príspevky: 893
Body: 3
Bydlisko: intrákové podzemie Bratislavy
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ja len k tomu tlaceniu pravidiel... mozno by nebolo odveci vytlacit aspon jednu prezencnu "knihu" tych pravidiel...
mal by si to na prezentaciu corvus ;)
a lahsie sa listuje... prip. opravy do toho tolko mozes zapisat perom...

_________________
Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music.
Don't try to change things you can't change. Try to learn how to accept them.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
porozmyslam.... na Slavcon by sa to hodilo...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
idem robit nejake formatovanie s cielom znizenia poctu stran. takze zatial netlacit.


edit: tak som to na hrubo sformatoval a miesto 134 stran to ma 95. fajn.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tak som po ceste vlakom nad Conan: tRPG rozmýšľal či by nebolo zaujímavé aj do WH zaviesť súbojové pravidlo podobné tomuto:

akonáhle útočník zasiahne obráncu, aj napriek Protection tento vždy zásah pocíti, dostane zranenie za 1 non-lethal damage.

alebo "tisíckrát nič zabilo slona".

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ja ti neviem.. pride mi to ako zbytocna komplikacia sledovat este aj non-lethal damage..

a postavy v conanovi maju o dost viac zivotov nez vo warhearte... znacne by to zmenilo balance.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
možné....  :?

alebo ani nie?! sledovať damage sa dá celkom ľahko...

inak, keď sme už pri tomto: fatigue pointy, ktoré získavajú spellcasteri majú noečo spoločné s únavou/non-lethal damage?

v čom je rozdiel medzi fatigue a non-lethal damage?

v pohybe (ktorý WH bohvieako nerieši) pre DnD/C:tRPG v momente keď pohyb postavu začne unavovať dostáva non-lethal damage.

...zase ale, tento typ zranenia sa lieči oveľa rýchlejšie...

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
odjakziva nemam rad sledovanie non-lethal damage... furt musis sledovat a porovnavat skutocne a tienove hp aby si zistil ci nahodou neodpadnes, sledovat ako rychlo sa ti liecia a tak.. no jednoducho otrava a vyhybam as tomu a sledujem to len ked sa niekto mlati pestami, celkovo unavu dost ignorujem a riesim ju az ked sa stane skutocne neprehliadnutelnou (ked dva dni nebudes spat alebo cely den budes klusat)

casterske fatigue pointy su nieco trosku ine nez nonlethal damage.. je to taka vnutorna unava, nefyzickeho razu ... ale nasledky to ma podobne, teda caster sa stane fatigued a neskor aj exhausted.
hlavny rozdiel je v tom ze fatigue pointy neporovnas s aktualnymi hitpointami ale s maximalnymi hitpointami... aby to castri nemali az tak krute a je to jednoduchsie na sledovanie.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
čakal som takúto odpoveď, len som si chcel byť istý  8)  :P

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
rozmyslam ake kariery by som este prerobil do d20 warheartu... chyba mi poriadny zlodej.. to bude asi cat burglar...chcelo by to aj inziniera a spiona..

mate este nejake navrhy?

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
dalsia vec nad ktorou rozmyslam a ktoru mi vnuklo SW saga je zjednodusenie systemu skillov... rozmyslam hlavne nad zredukovanim ich mnozstva...asi si poriadne precitam perfect20 a mozno sa inspirujem...

hned aj predostriem nastrel:

old skill new skill
Appraise PROFESSION
Balance ATHLETICS
Bluff DECEIT
Climb ATHLETICS
Concentration CONCENTRATION
Craft CRAFT
Decipher Script LITERACY
Diplomacy DIPLOMACY
Disable Device LEGGERDEMAIN
Disguise DECEIT
Escape Artist LEGGERDEMAIN
Forgery LITERACY
Gather Information DIPLOMACY
Handle Animal SURVIVAL
Heal HEAL
Hide STEALTH
Intimidate DECEIT
Jump ATHLETICS
Knowledge EDUCATION
Listen AWARENESS
Move Silently STEALTH
Open Lock LEGGERDEMAIN
Perform PERFORM
Profession PROFESSION
Ride RIDE
Search AWARENESS
Sense Motive DIPLOMACY
Sleight of Hand LEGGERDEMAIN
Speak Language LANGUAGE
Spellcraft SPELLCRAFT
Spot AWARENESS
Survival SURVIVAL
Swim ATHLETICS
Tumble ATHLETICS
Use Rope SURVIVAL

stare skilly by sa zgrupovali (zostala by polovica skillov) a povolania by dostavali polovicu skill pointov co doteraz. nie som zastanca automatickeho zvysovania skillov ale toto by mohlo fungovat celkom slusne. skusim neskor prerobit vase postavy aby som vedel ako to bude vyzerat...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Naposledy upravil Corvus dňa St. 18. Apr 2007, 22:46, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
skilly:: čo o to, bude to jednoduchšie, ale postavy budú všeumelci.
viď athletics, diplomacy, literacy, leggerdemain.

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
no len v istom zmysle. ale tie skilly su vacsinou natolko podobne ze casto clovek co trenuje jedno tak ovlada aj to druhe ... samozrejme nie je to pravidlo ale casto to tak je....

este nad tym budem uvazovat...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ja len, ze aj v novych Star Wars budu skilly zlucene, takze vyvoj zjavne smeruje k tomu.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
/troll/
...aby vo verzii DnD 7.0 neboli hody na Combat, Magic a Stealth...
/troll/

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mne sa vela skillov hodi k stredovekej low-fantasy praveze, dobre odrazajuc malo vzdelane analfabeticke obyvatelstvo - mozes vynikat iba v malo veciach. Mne sa velmi pacilo aj delenie Move Silently.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 25 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun