HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Ďalšia
Autor Správa

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
Prosim vas, zanechajte debatu o DrD tuto.


no sak ani o nich nikto debatovat nechcel. teda ja urcite nie :ikonka15:

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nikdo tu o DrD nediskutuje bavíme se o výhodách a nevýhodách bojového systému Warheart v porovnání s jinými hernímy systémy!


Hore
 Profil  

Cestovateľ

Založený: 01.03.2006
Príspevky: 38
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Chcem pre zaciatok len povedat ze WH pravidla nie su zle a su velmi zaujimave. To len kvoli tomu aby nasledovne riadky neboli pochopene zle.

Mne osobne je jedno ake pravidla budem(e) pouzivat v nasej druzine kedze som DM. Ja som si este vcera robil len tak par cvicnych bojov s WH pravidlami. A su urcite zaujimavejsie ale nemozem si pomoct kym som sa v tom vsetkom vyznal boje trvali niekolkonasobne dlhise. Ako som povedal.. ja som za kazdu "srandu" len som z toho mal taky pocit ze NIEKTORY hraci by sa najskor z toho museli zblaznit.

Ale aby som nekecal len do vetra. Chcem len povedat ze mi dost vadi absencia niektorych featov i ked je pravda ze nic mi nebrani tomu pouzivat vsetky klasicke featy.
Dalej mi trosku vadi striktne zadane mnozstvo hp ziskane pocas levelovania.. Je sice pravda ze mierne znizenie hp by som uvital ale striktne zadane.. To je trosku navrat k DrD pravidlam podla mojho nazoru. Ja osobne v tomto uznavam "random" faktor ktory dokaze  dat tej hre a charakteru vela zaujimavosti. Myslim ze urcite by sa dal vymysliet nejaky 1d? (alebo ?d?) system aby si dosiahol toho znizenia hp, aby tak trosku zaviselo aj na stasti co si myslim ze k tomu patri a navyse aby constitucia nebeola zozaciatku hry az prilis preboostla a k poslednym levelom underpowered. Aj ked to je mozno len moj osobny nazor.


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ManiaCCC napísal:
Chcem pre zaciatok len povedat ze WH pravidla nie su zle a su velmi zaujimave. To len kvoli tomu aby nasledovne riadky neboli pochopene zle.

Mne osobne je jedno ake pravidla budem(e) pouzivat v nasej druzine kedze som DM. Ja som si este vcera robil len tak par cvicnych bojov s WH pravidlami. A su urcite zaujimavejsie ale nemozem si pomoct kym som sa v tom vsetkom vyznal boje trvali niekolkonasobne dlhise. Ako som povedal.. ja som za kazdu "srandu" len som z toho mal taky pocit ze NIEKTORY hraci by sa najskor z toho museli zblaznit.

Ale aby som nekecal len do vetra. Chcem len povedat ze mi dost vadi absencia niektorych featov i ked je pravda ze nic mi nebrani tomu pouzivat vsetky klasicke featy.
Dalej mi trosku vadi striktne zadane mnozstvo hp ziskane pocas levelovania.. Je sice pravda ze mierne znizenie hp by som uvital ale striktne zadane.. To je trosku navrat k 1.5 pravidlam podla mojho nazoru. Ja osobne v tomto uznavam "random" faktor ktory dokaze  dat tej hre a charakteru vela zaujimavosti. Myslim ze urcite by sa dal vymysliet nejaky 1d? (alebo ?d?) system aby si dosiahol toho znizenia hp, aby tak trosku zaviselo aj na stasti co si myslim ze k tomu patri a navyse aby constitucia nebeola zozaciatku hry az prilis preboostla a k poslednym levelom underpowered. Aj ked to je mozno len moj osobny nazor.


dik za konkretne pripomienky.

tu je moja odpoved:

-trvanie prvych bojov: kolko ti trvali tvoje prve boje s tvojim uplne prvym systemom? je to o tom sa naucit pravidla.. potom to ide same. kedze su pravidla d20Warheart o nieco zlozitejsie tak prve boje budu pomalsie ale ver mi ze sa to rychlo podda... a hlavne boj vacsinou trva len par kol.... par presnych ran a koniec, takze celkovy cas v porovnani s beznym dnd je podobny.

-absencia featov: takze v d20Warheart su len NOVE a UPDATNUTE a ZAKAZANE featy. vsetky ktore nepatria do tychto kategorii mozes bez problemov pouzivat z bezneho dnd alebo d20 SRD. nemal by byt problem ich so sedliackym rozumom prisposobit.

-hp podla levelu: kedze hp nehraju v d20Warheart zasadnu rolu pri porovnavani sily postavy, tak myslim ze to je jedno. tie rozdiely su male a nie moc vyznamne. podla mna by randomovanie bolo zbytocne.

-to ze je contitution na prvych leveloch 'preboostla' a na vysokych leveloch  podla teba 'underpowered' je ZAMER. toto je PODSTATA d20Warheart. jednoducho postava sa nestava pri levelovani betonovejsia. je takmer jedno ci seknes obojrucakom do 1.levelovej alebo 15. levelovej postavy. obe budu znacne posramotene. ak ti toto vadi tak d20Warheart skutocne nie je pre teba...


este by ma zaujimalo o com hovoris ked spominas navrat k 1.5 pravidlam? mas na mysli draci doupe 1.5 ? ale tam sa predsa rolovali zivoty tusim az do nejakeho levelu...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ManiaCCC napísal:
Ako som povedal.. ja som za kazdu "srandu" len som z toho mal taky pocit ze NIEKTORY hraci by sa najskor z toho museli zblaznit.


To je presne faktor prechodu k novym pravidlam. Presne tak som si pripadal pred mesiacom, ked som prvykrat videl GURPSacke pravidla.

To nie je chyba Warheartu, to je ,,novacikovska" dan a cas ju napravi.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Cestovateľ

Založený: 01.03.2006
Príspevky: 38
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus napísal:
-to ze je contitution na prvych leveloch 'preboostla' a na vysokych leveloch  podla teba 'underpowered' je ZAMER. toto je PODSTATA d20Warheart. jednoducho postava sa nestava pri levelovani betonovejsia. je takmer jedno ci seknes obojrucakom do 1.levelovej alebo 15. levelovej postavy. obe budu znacne posramotene. ak ti toto vadi tak d20Warheart skutocne nie je pre teba...


Tuto to chem len vyjasnit. Boj s WH je urcite zaujimavy takze nejde o to ze WH neni pre mna ale vsetko ma dve strany mince. Prva strana mince je ze mas absolutnu pravdu. Obojrucna sekera v chrbte 18 rocneho zelenaca bude rovnako zdraviu prospesna ako v chrbte 40 rocneho vojnoveho veterana. To je vsetko ok a kvitujem to. Ale je tu aj druha strana mince.
DnD a vsetky od toho odvodene klony  (aspon tie klasicke fantasy) je hra na hrdiny vo svete fantazie. Myslim si ze do Fantasy sveta patria hrdinovia s velkym H a ked niekto zacne hrat a tvorit si svoj charakter pravom ocakava ze sa z totalnej nuly stane obavany bojovnik ktory sa bude moct postavit aj proti tomu najmocnejsiemu co svet ponuka. Vdaka presne kvoli tomu ze sa levelovanim postava nebetonuje si neviem predstavit epickke bitvy proti vazne silnym mosntram, roznych demonov a podobne. Co si myslim ze je strasne ochudobnenie dobrodruzstiev. Dalo by sa to s casti vyvazit keby rovnaky HP system bol pouzity aj pri monstrach (ale to by dalo asi strasne vela prace lebo sedliackym rozumom odhadovat HP neni nic moc).


Hore
 Profil  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Prave proto že neexistuje opak těch všech příšernejch High Fantasy High Magic Epic Fantasy je tu Warheart. Jinak ta apliakce HP na příšery je jednoduchá pokud si to pamatuji, tak je to koeficient přičtenej k HD/CR nepřítele. Ale tady v práci WH nemám, takže se nemůžu podívat, vemeš prostě HP za level příšery.

Me spíše pořád fascinuje co máš na mysli těmi 1.5 pravidly  :?:


Hore
 Profil  

Cestovateľ

Založený: 01.03.2006
Príspevky: 38
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Dalcor napísal:
Prave proto že neexistuje opak těch všech příšernejch High Fantasy High Magic Epic Fantasy je tu Warheart. Jinak ta apliakce HP na příšery je jednoduchá pokud si to pamatuji, tak je to koeficient přičtenej k HD/CR nepřítele. Ale tady v práci WH nemám, takže se nemůžu podívat, vemeš prostě HP za level příšery.

Me spíše pořád fascinuje co máš na mysli těmi 1.5 pravidly  :?:


JJ mal som na mysli DrD 1.5 pravidla. Mozes si to pozret do toho prispevku uz je to tam upravene. Chcel som tym povedat ze hp system sa tomu trosku podoba s tymito pravidlami kde boli tiez striktne zadane hp za level (tusim od 6. levelu ak sa nemylim).


Hore
 Profil  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ale ty to nechapes. Resp. chapes z druhej strany.

Ty si myslis asi toto: ,,ako prepanajana ma celit druzina, co ma spolu 20 hitpointov obrovskemu drakovi?".

Nie.

Ono je to naopak. Autor pravidiel si povedal, ze nechce na hracov posielat stale silnejsie a silnejsie a silnejsie prisery (Epic Two Headed, Half Bearded Hemidemisemivampirelichweretarasque!). Praveze nie. Mne sa paci ta idea, ze postavy nie su superhrdinovia v style Exalted, ale len o nieco vytrenovanejsi ludia (elfovia, trpaslici). Ja som mal tiez napr. dojem, ze v D&D od isteho momentu (13. level) na zemi jednoducho pre hrdinov nie je miesto...proste niet proti nim co postavit.

Ide o to, ze mozes postavit ,,normalnu" kampan, v ktorej hraci s uctou obchadzaju v patmilovej vzdialenosti kazdeho ogra. Ty ako DM im nechces ublizit tym, ze na nich toho ogra posles, ty ich skor prinutis najst ine cesty, ako ogri problem vyriesit. Pretoze ty ako DM sa chces vyhybat silnym postavam.

Je pravda, ze tu sa neda fakt hrat epicka kampan v duchu ,,Paladin in Hell", ale system sam vravi, ze ked ti tento fakt prekaza, je asi lepsie si najst nieco ine.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
V ADnD 2nd Edition od 10, ono se tim vyhnes problematice ze ma zlodej 130 zivotu a Improved Evasion a de facto ho zabije jen Tarrasque scgovany ve vlastnim stinu, vlastně ho polkne ale zldoej ma imrpoived evasion a tarask velekj zaludek, tak to se asi zlodej casem travicim traktem dostane na zivu ven

Proste nevim proc by hracum melo vadit ze maji jen urcity pocet HP, jakym zpusobem ma pocet HP vliv na RP. Diametralni narust HP je to co mi na DnD  vadi nejvice a tento system mi prijde jedinecny. Kolik normalnich HRDINU vydrzi zasah obourucakem pres hlavu?


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ManiaCCC:  :roll: stale ma presviecas ze si bud filozofiu d20Warheart nepochopil alebo jednoducho to nie je nic pre teba.

citujem z prvej kapitoly: This system is NOT suitable for magic-sword-waving-fireball-throwing- dragon-slaying wanna-be heroes. There are no such heroes here. All are dead.
aj vo warhearte plati ze sa vymakavas z nuly na buchaca: zlepsuje sa ti utok,obrana, mozes robit rozne finty a tak...

tebou spominane 'epicke bitvy proti vazne silnym monstram' sa vo warhearte nedeju... jednoducho ak zbadas obra tak utekaj..

inak ten hp system je pouzity aj pri monstrach... ich HD je ako level postavy... problem je u large a vacsich priserach kde sa im hitpointy znasobuju  :twisted:

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Cestovateľ

Založený: 01.03.2006
Príspevky: 38
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No :) a vidim ze ste sa tu dobre otocili proti mne a ako vidim tiez ste nepochopili to co som napisal ja. Mne znizenie hp nevadi..vravim ze mi to je jedno lebo HP vazne nema vlyv na RP hru. Mne sa system bojov celkom paci...ale ako ste napisali warheart je proste RP stolova hra vo fantasy svete s realnym pohladom na hrdinov atd. Takze sa nekonaju ziadne epicke bitky v zaujimavych preostrediach co je kazdopadne skoda i ked zacnete argumentovat s tym ze vam sa to nepaci a podobne.. Ale podla mna ked hrame fantasy hru tak nech to ma stavu so vsim vsudy.

A co sa tyka toho 13. levelu a ze neni co proti tomu postavit. Teraz nechcem vyznet ako clovek ktory vsade bol a vsetko videl ale ja som nemal nikdy taky problem. A to nebolo ani treba stavat proti hracom o 15 levelov vyssie monstra. Neviem kolko mate za sebou DM-kovania vy za sebou a urcite ste tu aj skusenejsi ako ja..Ale ja robim DM asi 5 rokov. Ono cele boje zavisia na desiatky faktorov ale vy stale poukazujete len na dva; Hrdina vs monstra. Ano je to jeden z hlavnych faktorov ale ne najhlavnejsi.. Najhlavnejsi je prostredie, externe efekty a podobne. A obcas postavit proti druzine dalsiu druzinu alebo spraveny vlastny cahrakter a nie stale len vyberat z bestiara ma tiez nieco do seba.

BTW: Pacil sa vam Pan prstenov?  :D


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ManiaCCC: nikto tu nie je proti tebe... to fakt nie.

len jednoducho nechapes tu podstatu d20Warheart... hovori ti nieco pojem Low fantasy alebo svet Warhammeru? tento system je robeny presne pre taketo prostredia.

opakujem sa: d20Warheart nie je pre kazdeho.

kto chce zabijat drakov a obrov tak nech hra normalne DnD.

a chcel by som vediet ako chces v DnD ohrozit 13.levelovu druzinu skupinou orcov... vo warhearte to ide...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ale nevnimaj to tak, ze do teba vyryvame.

Co sa tyka fantasy hier, existuju mnohe prichute: od fakt uplne epickych zalezitosti z celade ,,zabi Hlavneho Evilaka a zachran svet pred zaplavou orkov" az po skor intrigacno-filozoficke fantasy. Kazdemu sa paci nieco ine.

Co sa tyka toho 13levelu plus, ja som fakt otvoreny napadom, lebo vsakovakymi spinavymi trikmi oddalujem tu chvilu, ked budem musiet rozmyslat nad epickym questom.

Pan prstenov sa mi pacil. Som uprimne zvedavy na reakciu na tuto vetu :-)

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
aj v panovi prstenov vsetci zdrhali pre balrogom... (gandalf sa nerata... to je maya cize poloboh)  :P

skupinka orkov s JEDNYM ogrom narobila druzine paradne problemy...

toto sa da velmi dobre zahrat s d20Warheart ;)

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 26 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun