2: zmeny v critical hitoch a zbraniach.
toto su zatial len hrube navrhy ktore len zvazujem:
- pri critical hite budu davat vsetky zbrane dodatocny damage xd8 miesto ich beznej kocky. ted aj dyka d4 bude davat pri criticale d4+d8 a greatsword 2d6 budu davat pri criticale 2d6+d8. sekera 1d8 by davala 1d8+2d8
dovod je taky aby sa zbrane trosku vyrovnali. a presny zasah dykou moze urobit priblizne rovnaky galibu ako tvrda rana longswordom ci greatswordom. toto pravidlo na 98% zavediem hoci budem musiet dokladne preskumat tabulku zbrani.
- k predchodziemu napadu sa viaze aj tento:ak by na tej dodatocnej kocke padla 8 tak by nou mohol hrac hodit znova na dalsi damage a pokracovat dalej ak by mu zase padla 8... toto je jedna vec co sa mi paci na DrD.. ze ak je stastie tak sa da urobit brutalny damage... samozrejme ze by to bolo dalsie zdrsnenie uz aj tak dost drsnej hry :twisted:
- este jeden napad k zbraniam nad ktorym len tak zlahka uvazujem a nemam domyslene co by to urobilo s hrou ...
tiez je to inspirovane WFRP.. zbrane by nedavali damage podla roznych kociek ale vzdy ako 1d8 +/- X napr. zbrucha: dyka by davala 1d8-3, greatswod 1d8+3
..to by trochu zredukovalo pocet nutnych roznych kociek na hranie... ale asi by to rozhadzalo pravdepodobnosti zraneni
toto asi nepouzijem...
- rozmyslal som aj o zmene urcovania critical hitov. momentalne je to na hode kockou do urciteho rozpatia povedzme 19-20. moj napad je taky ze o tom ci je rana critical alebo nie by rozhodoval rozdiel medzi utokom a obranou... teda ak by utocnik prehodil obranu obrancu o (povedzme) 15 tak by nastal critical hit. cize lepsi sermiar by daval nejakemu curacikovy criticaly castejsie nez rovnocennemu superovi... touto zmenou som si neni uplne isty ale tato idea sa mi paci... problem by bol ale s urcenim tej hranice critical hitu aby a to bolo vyvazene...