HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Ďalšia
Autor Správa

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
2: zmeny v critical hitoch a zbraniach.
toto su zatial len hrube navrhy ktore len zvazujem:

- pri critical hite budu davat vsetky zbrane dodatocny damage xd8 miesto ich beznej kocky. ted aj dyka d4 bude davat pri criticale d4+d8 a greatsword 2d6 budu davat pri criticale 2d6+d8. sekera 1d8 by davala 1d8+2d8
dovod je taky aby sa zbrane trosku vyrovnali. a presny zasah dykou moze urobit priblizne rovnaky galibu ako tvrda rana longswordom ci greatswordom. toto pravidlo na 98% zavediem hoci budem musiet dokladne preskumat tabulku zbrani.

- k predchodziemu napadu sa viaze aj tento:ak by na tej dodatocnej kocke padla 8 tak by nou mohol hrac hodit znova na dalsi damage a pokracovat dalej ak by mu zase padla 8... toto je jedna vec co sa mi paci na DrD.. ze ak je stastie tak sa da urobit brutalny damage... samozrejme ze by to bolo dalsie zdrsnenie uz aj tak dost drsnej hry  :twisted:

- este jeden napad k zbraniam nad ktorym len tak zlahka uvazujem a nemam domyslene co by to urobilo s hrou ...
tiez je to inspirovane WFRP.. zbrane by nedavali damage podla roznych kociek ale vzdy ako 1d8 +/- X  napr. zbrucha: dyka by davala 1d8-3, greatswod 1d8+3
..to by trochu zredukovalo pocet nutnych roznych  kociek na hranie... ale asi by to rozhadzalo pravdepodobnosti zraneni   :? toto asi nepouzijem...

- rozmyslal som aj o zmene urcovania critical hitov. momentalne je to na hode kockou do urciteho rozpatia povedzme 19-20. moj napad je taky ze o tom ci je rana critical alebo nie by rozhodoval rozdiel medzi utokom a obranou... teda ak by utocnik prehodil obranu obrancu o (povedzme) 15 tak by nastal critical hit. cize lepsi sermiar by daval nejakemu curacikovy criticaly castejsie nez rovnocennemu superovi... touto zmenou som si neni uplne isty ale tato idea sa mi paci... problem by bol ale s urcenim tej hranice critical hitu aby a to bolo vyvazene...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ku criticalom: mne sa nepaci system DrD, interpretovali sme to, ze ak si nejaky hrac s dykou hodi niekolko sestiek po sebe proti drakovi, tak hrac sa vyrutil s dykou proti drakovi, a ten sa udusil od smiechu :)

Kazdopadne tie criticaly, zavisiace od rozdielu utok obrana su dobre.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
lev napísal:
Ku criticalom: mne sa nepaci system DrD, interpretovali sme to, ze ak si nejaky hrac s dykou hodi niekolko sestiek po sebe proti drakovi, tak hrac sa vyrutil s dykou proti drakovi, a ten sa udusil od smiechu :)


drak dostane dykou do očka až po lakeť a dosmial sa :D

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Warrior napísal:
drak dostane dykou do očka až po lakeť a dosmial sa :D


jo nejak tak... ono by to muselo byt kolko hodenych d8 aby si zabil draka co ma 300hp...? mne sa to jednoducho paci... jednoducho je sanca ze s davkou stastia dykou zabijes hocikoho...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
mne sa suboj draka s človekom protivi už z principu, že je to jak s mečom sa postaviť proti rozbehnutej Tatrofke/ikarusu...

ale inak su fajn tie pravidla...

len ma už dlho trapi jedna vec (už od dôb mojich hause rules a vlastneho sveta) prečo to  človek robí? nieje jednoduchšie a častokrat aj lepšie si radšej kupiť/stiahnuť nejaku tu knižku pravidiel a hrat podla nich???

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ziadne komercne pravidla mi uplne nevyhovuju. a po istom case ma zacali vsetky nejak srat.

moj system sa snazi byt 'best of both worlds' teda krizenec feelingu warhammeru a dobrych zakladnych mechanizmov d20.

to je jeden z hlavnych dovodov mojho snazenia.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
takto som upravil efekt Fate pointov:

Effects of fate points
1 die can be rerolled (only one fate point can be spent per die roll) and best result chosen even after GM announces result.
Critical threat can be automatically confirmed (only additional d8 damage).
Damage that would result in Deadly Hit can be nullified and character will have 0 Hit Points and lose consciousness for 1d3 hours.
Automatic success in skill check, if character’s life depends on it.
Automatic success in saving throw, if character’s life depends on it.


edit: po trochu playtestu som dospel k takemuto pouzitiu fate pointov.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Naposledy upravil Corvus dňa So. 02. Sep 2006, 9:16, celkovo upravené 2 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 31.08.2006
Príspevky: 18
Body: 5
Bydlisko: Olomouc

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus bol taký dobrý a poskytol stránkam http://www.d20.cz rozhovor o pozadí d20 Warheart, nájdete ho tu: http://www.d20.cz/?p_main=10000&action= ... ow&id=1775


Hore
 Profil  

Šéfkuchár
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 1648
Body: 5
Bydlisko: Krynn, Mirrodin a Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ehm, tady bol clanok o Warhearte drive, dear andtom :)))


Hore
 Profil  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 31.08.2006
Príspevky: 18
Body: 5
Bydlisko: Olomouc

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
DALCOR: Čo tým chcel básnik povedať, že je tam napísané to isté (nie je) alebo že ROZHOVOR už poskytol predtým (neposkytol) alebo Ti ide o niečo iného? :wink:

EDIT: Teraz mi to došlo, že Ty len závidíš, že som neurobil rozhovor s Tebou o Dragonlance?  :lol:


Hore
 Profil  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Dakujem(e) za informaciu. A chodte sa hadat na RPGForum :-)))

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mám zopár otázok (konečne som pozeral combat):

Penetration je mi trochu nejasný. Pri zbrani sa udáva napr. penetration 3, a v príklade je uvedené, že je to číslo, ktoré si obránca odčíta od svojej protection. Teda povedzme útočník zasiahne za 6 niekoho s mail brnením, 4-3 je jeho protection, a dostane zranenie za 5.

K tomu sú tu called shoty, napr. na light armor ignoruje polovicu protection, čiže v tomto prípade je obranca ako s protection 2. Je teda penetration nezávislý od called shot (teda či zbraň penetruje automaticky)? Ak je, tak sa sčítavajú tieto efekty (inak to nedáva zmysel dávať nejakou prieraznou zbraňou called shot na leather) - ak v akom poradí (4-3) :2, (4:2) - 3.

Called shots, to je skôr asi môj dojem, ale (možno zbytočná komplikácia pravidiel) príde mi trochu divné dávať called shot na oko (humanoida) warhammerom napr. :) Takisto, nevšimol som si, že by penetration called shot bol obmedzený typom zbrane (asi nemá zmysel ísť palicou proti plátovemu brneniu). Asi by som vymedzil niektoré called shoty na niektoré typy zbraní.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
takze najprv.. penetration tak ako je v pravidlach na nete je uz zruseny.. bola to mechanika ktora zbytocne komplikovala pocitanie zranenia.

aktualne funguje penetration tak, ze ked robis zbranou ktora ma penetration called shot Penetrate armor, tak mas len polovicny postih na utok.

called shoty urcite nebudem obmedzovat podla zbrani, bola by to zbytocna komplikacia. called shot Penetrate armor znamena ze utocnik najde slabsiu cast armoru alebo nejaku skulinku a na nu zautoci.. a to uz je jedno ci palicou alebo alebo sekerou.

a preco sa ti zda ze je divne davat called shot na oko warhammerom?

uz aby som tu novu verziu dokoncil..... :?

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Corvus napísal:
a preco sa ti zda ze je divne davat called shot na oko warhammerom?


pretože ak sa netrafí do oka o 1-2, istotne zasiahne hlavu :)

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Naposledy upravil Quicci dňa Po. 11. Sep 2006, 22:51, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Neviem či rozumiem:

Penetration sa teda bez called shotu nedeje.
Called shot - penetration sa dá urobiť ľubovolnou zbraňou, nakoľko to nie je nutne prerážanie zbroje, ale aj hľadanie slabých miest.
Called shot - penetration zbraňou s penetration znamená, že napr. na light armor (leather) nemám postih -4 ale -2.
Penetration je teda iba áno/nie vlastnosť zbrane.

No warhammerom sa zvyčajne zasiahne celá hlava. :) Ale samozrejme ak to nechceš komplikovať tak je to ok.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 204 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun