HuSä http://www.annun.sk/ |
|
[RULES] d20 Warheart-riesenie problemov taziacich D&D? http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=26&t=2770 |
Stránka 10 z 14 |
Autor: | Warrior [ Pi. 05. Jan 2007, 15:53 ] |
Predmet príspevku: | |
aj tak su te HPčka pomaly heh |
Autor: | Corvus [ Pi. 05. Jan 2007, 15:55 ] |
Predmet príspevku: | |
ty munchkin :ikonka01: v dnd sa healuje 1+level za noc. ale tam mas omnoho viac hpcok. |
Autor: | Warrior [ Pi. 05. Jan 2007, 16:24 ] |
Predmet príspevku: | |
tak ale pokial je to myslene len akesi flujdum tie HPčka... nevim či si zaslužia taky pomaly rast |
Autor: | Corvus [ Pi. 05. Jan 2007, 16:28 ] |
Predmet príspevku: | |
neviem co myslis pod fluidum ale HP su to co som napisal. Citácia: HPs su v mojom ponimani 'vydrz' postavy, meradlo kolko toho znesie kym pojde k zemi, ubytok HPs znamenaju rozne rany ktore nemaju trvale nasledky. v dnd znamenaju hp toto: Citácia: What Hit Points Represent: Hit points mean two things in the game world: the ability to take physical punishment and keep going, and the ability to turn a serious blow into a less serious one.
u mna ta druha cast neplati, takze preto hitpointy nerastu tak rychlo ako v dnd. |
Autor: | Corvus [ St. 10. Jan 2007, 10:40 ] |
Predmet príspevku: | |
zahodil som napad s 10 levelmi pre paths...nastal by totiz problem keby niekto chcel virtualne multiclassovat do kariery ktora je len sucastou path a nema vlastnu career a nemal by uz kam levelovat. rozmyslam ale ze pre kazdu takuto basic karieru urobim vlastny zoznam favored skillov a mozno aj doporucenej prvej special ability ci bonus featu... takto to dostane vacsi wfrp-like karierovy naboj. zmenit zakladnu karieru by sa dalo len povedzme kazdy piaty level. ale bolo by to dost roboty a neviem ci sa mi do toho chce. :oops: |
Autor: | alef0 [ Št. 22. Mar 2007, 0:12 ] |
Predmet príspevku: | |
Po onej subojovej hre som sa zamyslel a chcel by som sa spytat: daju sa nejak realne porovnat HP v D&D a HP vo Warhearte? Pseudobojovnicky trpaslik, ktoreho som hral, ktory na osmej urovni (dobre si pamatam?) 25 zivotov, co je v porovnani s priemernym pseudobojovnikom v D&D asi tretinovy az polovicny pocet. Lenze ked sa to tak vezme, kopu potencialnych zasahov mi odfiltrovalo brnenie. Nie su tie zivoty tak trochu skryte v tom damage reduction/znizovani zraneni, ktore poskytuje vyzbroj? |
Autor: | Corvus [ Št. 22. Mar 2007, 9:37 ] |
Predmet príspevku: | |
jasne ved na tom je cely system postaveny. ma to hlbsiu rovinu: 1. tvoj trpazlik bol takmer idealne vyzbrojeny do tej bitky s goblinmi. brnenie je fajn ak bojujes proti takymto trapkom, ktorych je vela cize na teba vela utocia ale maju slaby damage 1d6 a maju problem brnenie prerazit. armor ti skutocne vela zivotov zachrani a je ti jedno ze ti znizuje defense, tie zasahy ustojis a protivnikov nutis vymyslat rozne psie kusy ktore sa casto prejavuju postihom na ich utok (jak tebe isli po nohach), pripadne dufat v critical hit. situacia sa ale razantne zmeni ked bojujes proti niekomu normalnemu, kto ma v ruke poctivy mec a dava ti zranenie 1d8+1 a nedajboze obojrucak s damage 2d6+2 ( o obroch a podobnych veciach s radovo vyssim damage radsej ani nehovorim) tu to brnenie je omnoho menej efektivne a treba uvazovat ci sa radsej nebudes viac uchybat nez schytavat rany, cize mat vyssiu defense a minimalizovat sancu ze vobec nejaky uder dostanes. podstatne je ze je tu ten realny armor ktory ti zachrani zivot. das ho dole a par zasahov ta zlozi, nie ako v DnD kde das armor dole a vydrzis rovnake mnozstvo zasahov ako s nim. 2. brnenie nechrani pred magiou. |
Autor: | Corvus [ Pi. 30. Mar 2007, 8:46 ] |
Predmet príspevku: | |
jak quicci mastroval a dal nam tam potvoru o ktorej si myslel ze bude CR4 a pritom nas vsetkych pwnla, tak ma to priviedlo k zamysleniu. uz som to totiz niekde pisal ze CR system z DnD je vo Warhearte totalne nepouzitelny. CR napr. berie do uvahy 'predpokladane' mnozstvo magickych predmetov a standardne zlozenie partie. a to je vo Warhearte vacsinou uplne mimo. standardna DnD banda by toho vlka podla mna s prehladom dala dole. (hlavne mag by s nim spravil asi dost poriadok) ... hoci keby si hadzali tak jak my tak by tiez mali problemy :lol: Warheart GM sa musi v prvom rade naucit odhadovat silu svojich priser. a to chce trochu praxe a napr. skusenosti s DnD tomu moc nepomahaju, skor naopak. |
Autor: | alef0 [ Pi. 30. Mar 2007, 9:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Ano, ono je to zrejme, ze CR je dost nepouzitelny - jednak kvoli hitpointom druziny (urobim z brucha odhad, ze priemerna warheartacka ma tak polovicu D&Dckovskych hitpointov oproti D&Dckarke) a jednak kvoli kuzlam - stvrtolevelny wizard ma k dispozicii hordu magic missilov, ci scorching rayov, bojovnik ma v tom case uz asi 4 featy, z toho kopa atraktivnych vo Warhearte nie je k dispozicii atd atd. Koniec koncov to iste sa stalo aj v povestnom suboji s goblinmi - ti su povestni tym, ze su v D&D urceni na smrt jednym sekom. Mozno by stalo za uvahu spravit testovaciu hru odhadujucu silu postav vo Warhearte a v D&D - postavit proti sebe povedzme toho 4. urovnoveho warheartaka a D&Dckara. |
Autor: | Quicci [ Pi. 30. Mar 2007, 10:01 ] |
Predmet príspevku: | |
alef0 napísal: Mozno by stalo za uvahu spravit testovaciu hru odhadujucu silu postav vo Warhearte a v D&D - postavit proti sebe povedzme toho 4. urovnoveho warheartaka a D&Dckara.
nestálo. DnD je PODSTATNE heroickejší. nárast hp v DnD je nechutná vec. skôr by stálo za to spraviť návod pre DM ako konvertovať príšery z DnD do WH d20 |
Autor: | alef0 [ Pi. 30. Mar 2007, 10:04 ] |
Predmet príspevku: | |
To testovanie by mohlo pomoct v odhade. Napr. mozno by sa dal najst nejaky vzorec (a mozno nie), hovoriaci priblizne: vydelte CR dvoma, pripocitajte 1 a mate priblizny odhad. Aj ked je problem v tom, ze kopa priser z D&D je nepouzitelna - taky beholder je zahuba s velkym Z. |
Autor: | Corvus [ Pi. 30. Mar 2007, 10:12 ] |
Predmet príspevku: | |
bacha. na prvej-druhej urovni maju warheart postavy viac zivotov nez DnD ekvivalenty. len potom im to rastie uz trochu pomaly :lol: a ten pomer je cim dalej tym horsi pre Warheart. inak ja som ho celkom piekol lightningami.. dal som tusim 3-4 ale dost mi to usavoval a blbo som si nahadzal damage. vela by spravil DnD cleric so svojou zasobou instant healingov. no 4.levelovy warheart fighter ma nevyhodu uz len v tom ze weapon specialization moze dostat az na piatom levely.. a to by podla mna rozhodlo. hp by boli vyvazene protection/DR a velmi by zalezalo ako by boli vyzbrojeni (aj ked by boli vyzbrojeni obaja rovnako tak by bol velky rozdiel v sile podla toho ci maju obaja obojrucaky a su holi (wh prehra instantne) alebo sa biju dykami a maju chainmaily (wh by mal dost navrch) btw ti goblini mali mojou chybou asi o 4 hp viac nez mali mat (8 miesto 12) |
Autor: | Corvus [ Pi. 30. Mar 2007, 10:14 ] |
Predmet príspevku: | |
Quicci napísal: skôr by stálo za to spraviť návod pre DM ako konvertovať príšery z DnD do WH d20 hej mozno take daco napisem. ale kto pozna pravidla tak to nie je ziaden problem, v kapitole combat je presne napisane ako tieto statistiky (defense, protection, hp) funguju. ja to uz robim prakticky on the fly. alef0 napísal: To testovanie by mohlo pomoct v odhade. Napr. mozno by sa dal najst nejaky vzorec (a mozno nie), hovoriaci priblizne: vydelte CR dvoma, pripocitajte 1 a mate priblizny odhad.
. taketo nieco by urcite nefungovalo... treba porovnat priamo staty a schopnosti prisery vs. druzina. hlavny problem v odhade podla mna robi protection. ak maju postavy kratke mece a rapiere tak protection 6 uz je razantny problem. na prisery treba ist s riadnimi zbranami. |
Autor: | Quicci [ Pi. 30. Mar 2007, 10:17 ] |
Predmet príspevku: | |
zjavne som to neprečítal dôkladne (aj keď som mal combat otvorený pri upravovaní Greater Werewolfa z DnD... ) pwned again pozrieme v nejakej hluchej chvíli na hernej chate... ot - oplatí sa mi celé pravidlá WH v poslednej verzii tlačiť? - /ot |
Autor: | Corvus [ Pi. 30. Mar 2007, 10:23 ] |
Predmet príspevku: | |
hehehe ja sam si ich netlacim... vcera vecer som fukol na net updatnutu verziu (len minor zmeny vo featoch). takze tie pravidla stale nie su uplne ustalene...a minimalne drobnosti, bugy , preklepy a nekonzistentnosti budem upravovat priebezne... ked tlacim tak vacsinou len tabulky tak ako vcera. |
Stránka 10 z 14 | Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |