HuSä http://www.annun.sk/ |
|
[RULES] d20 Warheart-riesenie problemov taziacich D&D? http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=26&t=2770 |
Stránka 11 z 14 |
Autor: | thera [ Pi. 30. Mar 2007, 10:33 ] |
Predmet príspevku: | |
ja len k tomu tlaceniu pravidiel... mozno by nebolo odveci vytlacit aspon jednu prezencnu "knihu" tych pravidiel... mal by si to na prezentaciu corvus a lahsie sa listuje... prip. opravy do toho tolko mozes zapisat perom... |
Autor: | Corvus [ Pi. 30. Mar 2007, 10:35 ] |
Predmet príspevku: | |
porozmyslam.... na Slavcon by sa to hodilo... |
Autor: | Corvus [ Pi. 30. Mar 2007, 13:24 ] |
Predmet príspevku: | |
idem robit nejake formatovanie s cielom znizenia poctu stran. takze zatial netlacit. edit: tak som to na hrubo sformatoval a miesto 134 stran to ma 95. fajn. |
Autor: | Quicci [ Ut. 10. Apr 2007, 15:34 ] |
Predmet príspevku: | |
tak som po ceste vlakom nad Conan: tRPG rozmýšľal či by nebolo zaujímavé aj do WH zaviesť súbojové pravidlo podobné tomuto: akonáhle útočník zasiahne obráncu, aj napriek Protection tento vždy zásah pocíti, dostane zranenie za 1 non-lethal damage. alebo "tisíckrát nič zabilo slona". |
Autor: | Corvus [ Ut. 10. Apr 2007, 15:39 ] |
Predmet príspevku: | |
ja ti neviem.. pride mi to ako zbytocna komplikacia sledovat este aj non-lethal damage.. a postavy v conanovi maju o dost viac zivotov nez vo warhearte... znacne by to zmenilo balance. |
Autor: | Quicci [ Ut. 10. Apr 2007, 15:45 ] |
Predmet príspevku: | |
možné.... :? alebo ani nie?! sledovať damage sa dá celkom ľahko... inak, keď sme už pri tomto: fatigue pointy, ktoré získavajú spellcasteri majú noečo spoločné s únavou/non-lethal damage? v čom je rozdiel medzi fatigue a non-lethal damage? v pohybe (ktorý WH bohvieako nerieši) pre DnD/C:tRPG v momente keď pohyb postavu začne unavovať dostáva non-lethal damage. ...zase ale, tento typ zranenia sa lieči oveľa rýchlejšie... |
Autor: | Corvus [ Ut. 10. Apr 2007, 15:56 ] |
Predmet príspevku: | |
odjakziva nemam rad sledovanie non-lethal damage... furt musis sledovat a porovnavat skutocne a tienove hp aby si zistil ci nahodou neodpadnes, sledovat ako rychlo sa ti liecia a tak.. no jednoducho otrava a vyhybam as tomu a sledujem to len ked sa niekto mlati pestami, celkovo unavu dost ignorujem a riesim ju az ked sa stane skutocne neprehliadnutelnou (ked dva dni nebudes spat alebo cely den budes klusat) casterske fatigue pointy su nieco trosku ine nez nonlethal damage.. je to taka vnutorna unava, nefyzickeho razu ... ale nasledky to ma podobne, teda caster sa stane fatigued a neskor aj exhausted. hlavny rozdiel je v tom ze fatigue pointy neporovnas s aktualnymi hitpointami ale s maximalnymi hitpointami... aby to castri nemali az tak krute a je to jednoduchsie na sledovanie. |
Autor: | Quicci [ Ut. 10. Apr 2007, 16:01 ] |
Predmet príspevku: | |
čakal som takúto odpoveď, len som si chcel byť istý 8) :P |
Autor: | Corvus [ St. 18. Apr 2007, 19:01 ] |
Predmet príspevku: | |
rozmyslam ake kariery by som este prerobil do d20 warheartu... chyba mi poriadny zlodej.. to bude asi cat burglar...chcelo by to aj inziniera a spiona.. mate este nejake navrhy? |
Autor: | Corvus [ St. 18. Apr 2007, 19:41 ] |
Predmet príspevku: | |
dalsia vec nad ktorou rozmyslam a ktoru mi vnuklo SW saga je zjednodusenie systemu skillov... rozmyslam hlavne nad zredukovanim ich mnozstva...asi si poriadne precitam perfect20 a mozno sa inspirujem... hned aj predostriem nastrel: old skill new skill Appraise PROFESSION Balance ATHLETICS Bluff DECEIT Climb ATHLETICS Concentration CONCENTRATION Craft CRAFT Decipher Script LITERACY Diplomacy DIPLOMACY Disable Device LEGGERDEMAIN Disguise DECEIT Escape Artist LEGGERDEMAIN Forgery LITERACY Gather Information DIPLOMACY Handle Animal SURVIVAL Heal HEAL Hide STEALTH Intimidate DECEIT Jump ATHLETICS Knowledge EDUCATION Listen AWARENESS Move Silently STEALTH Open Lock LEGGERDEMAIN Perform PERFORM Profession PROFESSION Ride RIDE Search AWARENESS Sense Motive DIPLOMACY Sleight of Hand LEGGERDEMAIN Speak Language LANGUAGE Spellcraft SPELLCRAFT Spot AWARENESS Survival SURVIVAL Swim ATHLETICS Tumble ATHLETICS Use Rope SURVIVAL stare skilly by sa zgrupovali (zostala by polovica skillov) a povolania by dostavali polovicu skill pointov co doteraz. nie som zastanca automatickeho zvysovania skillov ale toto by mohlo fungovat celkom slusne. skusim neskor prerobit vase postavy aby som vedel ako to bude vyzerat... |
Autor: | Quicci [ St. 18. Apr 2007, 21:28 ] |
Predmet príspevku: | |
skilly:: čo o to, bude to jednoduchšie, ale postavy budú všeumelci. viď athletics, diplomacy, literacy, leggerdemain. |
Autor: | Corvus [ St. 18. Apr 2007, 22:45 ] |
Predmet príspevku: | |
no len v istom zmysle. ale tie skilly su vacsinou natolko podobne ze casto clovek co trenuje jedno tak ovlada aj to druhe ... samozrejme nie je to pravidlo ale casto to tak je.... este nad tym budem uvazovat... |
Autor: | alef0 [ St. 18. Apr 2007, 22:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja len, ze aj v novych Star Wars budu skilly zlucene, takze vyvoj zjavne smeruje k tomu. |
Autor: | Quicci [ St. 18. Apr 2007, 23:48 ] |
Predmet príspevku: | |
/troll/ ...aby vo verzii DnD 7.0 neboli hody na Combat, Magic a Stealth... /troll/ |
Autor: | lev [ Št. 19. Apr 2007, 0:15 ] |
Predmet príspevku: | |
Mne sa vela skillov hodi k stredovekej low-fantasy praveze, dobre odrazajuc malo vzdelane analfabeticke obyvatelstvo - mozes vynikat iba v malo veciach. Mne sa velmi pacilo aj delenie Move Silently. |
Stránka 11 z 14 | Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |