HuSä
http://www.annun.sk/

[GROUP] Warheart - vseobecny pokec
http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=26&t=3571
Stránka 49 z 53

Autor:  Corvus [ St. 20. Jún 2007, 13:36 ]
Predmet príspevku: 

quicci ved on to napisal s y preto aby mu to nebolo vymazane predsa.

naco do seba vrtate? nahovno?

Autor:  Quicci [ St. 20. Jún 2007, 13:38 ]
Predmet príspevku: 

Corvus napísal:
quicci ved on to napisal s y preto aby mu to nebolo vymazane predsa.


viem, crvus.

mňa na tom poste nas*alo niečo iné.
a je niečo zlé na tom že sa voči nemu správam tak ako on voči iným...?

Autor:  Corvus [ St. 20. Jún 2007, 13:39 ]
Predmet príspevku: 

[vymazané]

Autor:  thera [ St. 20. Jún 2007, 13:39 ]
Predmet príspevku: 

ech ja uz neviem
dajte si ferovku abo co... a vyrieste si to
ja viem jedno, chcem hrat
a zacina mi byt pomaly jedno s kym...

Autor:  Quicci [ St. 20. Jún 2007, 13:42 ]
Predmet príspevku: 

:lol:

ale vážne: prevažná väčšina problémov sa vyrieši keď túto hru nechám.

v podstate okrem mňa nikto s hrou problémy nemá, a ja nemám chuť na dohody a kompromisy ktoré sa zabudnú po piatich minútach...

edit: neviem ako vám, ale mne hra do ktorej si niekto premieta vlastné nabubrelé ego nepripadá zábavná. to nie je o story ani o hre ako takej, ale o honení si ega...

Autor:  thera [ St. 20. Jún 2007, 14:02 ]
Predmet príspevku: 

dohody a kompromisy zabudnute po piatich minutach?

a to si odkial zobral?
robili sa uz nejake kompromisy? cela situacia sa este ani neskusila napravit
este ste si to ani nevydebatovali
hej hej, rovno sa na to vsetko vy....sme

Autor:  Quicci [ St. 20. Jún 2007, 14:05 ]
Predmet príspevku: 

to ako sa hrá a čo s tým robiť sa riešilo ešte minulú jeseň.

že to nefungovalo - práve to bol jeden z dôvodov že som to už raz nechal.
od prvej/druhej hry sa takmer nič nezmenilo.

edit: na porovnanie:
hrali ste aj one-shot so mnou ako s GM (teraz nejdem o tom aký som GM.) - snažil som sa aby každý hráč dostal približne rovnako priestoru, ale všimol som si že sa ZRudi takmer zakúsol nudou ak nemal všetku pozornosť strhnutú na seba...

a ja sa teraz nebudem hrať na "asertívneho" len preto že ostatní nemajú záujem byť ohľaduplní...

Autor:  thera [ St. 20. Jún 2007, 14:19 ]
Predmet príspevku: 

ja by som to skor zobrala z toho hladiska

ja aj zrudi sme asi iny typ hraca ako si ty... energicky, rozhodujuci
ano problem moze byt ten, ze zrudi chce tahat hru...
ale potom je problemom aj to, ze ty sa nesnazis presadit
nemozes cakat, ze sa ta budeme zakazdym pytat na tvoj nazor, obracat sa na teba, ze co robis ty...
zrejme bola chyba, lebo asi sme obaja predpokladali, ze tak ako to robime my, t.j. ak nieco chcem povedat, urobit tak to urobim a poviem, tak to budes robit aj ty
a zrudi asi hral svojim sposobom hry a ty si potom mohol mat dojem, ze sa snazi celu hru ovladat

osobne si myslim, ze stvrty hrac by tento problem mohol z vacsej casti vyriesit
takisto s tym, ze sa aj moja postava bude snazit tvoju viac zapojit do hry
ale takisto je tu nutnost, ze aj ty by sa kusok posnazil byt asertivnejsi

Autor:  Quicci [ St. 20. Jún 2007, 14:25 ]
Predmet príspevku: 

vidím to inak.

nechcem hrať hru kde sa budem musieť prekrikovať a skákať do reči len preto aby som sa dostal ku slovu.

lebo to by som teraz robiť musel.

inak, som pasívny hráč, neviem sa rozhodnúť čo ako a kde urobiť... ale to bude tým že ak to robíte vy  / a doslovne sa mi otočíte chrbtom / tak si poviem

načo?! budem im kaziť zábavu?!! je lepšie ak sa dvaja bavia než aby sa jeden skúsil baviť a ostatných žrali pri tom mrle...

dobre sa dopĺňate, aj s GM si rozumiete - prosím, bavte sa.

Autor:  thera [ St. 20. Jún 2007, 14:35 ]
Predmet príspevku: 

prekrikovat a skakat do reci?

no neviem, Rudolf toho vela nenarozprava
a ano moja postava je ukecana, ale nevsimla som si, zeby ti vadilo jej skakat do reci...

doslovne sa ti otocime chrbtom?
stalo sa ti, ze si nieco rozpraval a nikto ta nepocuval? a kaslal na to, co robi tvoja postava? co hovori?
oprav ma, ale ja si to nepamatam

pokial viem, ked si sa ozval, tak sme ta pocuvali a debatovali s tebou
to ze si sa neozval... mam vediet, co ti vrta v hlave? ze chces nieco povedat, urobit...

ano priznavam, problem je, ze Rudolf a Kitty momentalne asi kecaju medzi sebou viac...
chces to zmenit? fajn, nech sa Zubodaj prihovori Kitty a ja ti garantujem, ze ona bude cela rada, ze sa ma s kym rozpravat

Autor:  Quicci [ St. 20. Jún 2007, 14:38 ]
Predmet príspevku: 

samozrejme máš pravdu, problém je vo mne.

nemám chodiť hrať spoločenské hry keď som permanentne nasratý.

lebo potom si GM bude myslieť že ma to nebaví a vznikne takáto neplodná diskusia.

Autor:  thera [ St. 20. Jún 2007, 15:09 ]
Predmet príspevku: 

ja nehovorim, v kom je problem
to si kazdy musi povedat sam za seba

Autor:  alef0 [ St. 20. Jún 2007, 15:12 ]
Predmet príspevku: 

Nu, vitam sa v tejto teme a dufam, ze sa tu budem citit ako Warrior v Davane. Ak sa vam bude zdat, ze sa tu miesam, poslite mi PMku.

Rad by som vedel, ake konkretne kroky sa udiali od posledneho sporu. V kazdom pripade si tiez (aj po debate) myslim, ze stvrty hrac a pripadne kompromisy by mohli pomoct. Ja ta chapem, Quicci, ze v polohe 2+1 si tak trochu ako piate koleso na voze (kedze tie dve postavy su herne spriaznene viac nez dost), ale je naozaj otazka, co sa na vsetkych styroch stranach robi preto, aby to az take zjavne nebolo.

Chapem hracov, ktori su menej aktivni, lenze to, ked hrac sedi a diva sa a sedi a diva sa a nepovie nic, nie je velmi priazniva situacia - nememu hracovi totiz ani vlastny DM nerozumie. Samozrejme, existuju aj hraci, ktori mlkvo sedia v rohu a tvaria sa nanajvys znudene, lenze potom DMovi povedia, ze sessna bola uplne genialna (zdravim presovsku omladinu!)

Mlcanlivost dokazem pochopit u zaciatocnikov, ktori sa potrebuju rozpozerat, ale touto etapou sa zrejme uz preslo. (V pripade zaciatocnikov mi napada akurat klasicke riesenie: neustale bombardovanie hraca otazkami typu "A co robis ty?", "Ostatni idu tam a ty co?" s tym, ze hrac casom nadobudne sebavedomie a bude sam kricat, co chce robit).

Zial, postoj typu "som nerozhodny - je zle, rozhodnete za mna - je zle" je typicky extremisticky a neviem, co maju ostatni urobit pre to, aby sa hrac uvedomil a zistil, ze su aj polohy medzi tymito dvoma mantinelmi. Tomuto pomoze len sebauvedomenie a vacsia aktivita zo strany daneho hraca za podpory ostatnych.

Ale ked hrac nie je aktivny a nesnazi sa prekonat ostych (ktory tuto nie je na mieste) a navyse ma neopravneny pocit, ze sa k nemu ostatni otacaju chrbtom (co sa mi nechce verit), tak s tym zrejme nepohne nik. Nezavisle od toho nerozumiem, preco sa namiesto snahy problemy riesit voli utek, urazenost, a jesitnost.

A prirodzene, trufam si povedat, ze hlavnym problemom, z ktoreho toto zas a znova vyplynulo je velmi silny faktor Dvojmesacnej periody kriz.

Autor:  Quicci [ St. 20. Jún 2007, 15:30 ]
Predmet príspevku: 

alef0 napísal:
Quicci,  v polohe 2+1 si tak trochu ako piate koleso na voze


zásadná otázka je či to niekomu vadí.
DM riešenie alibisticky necháva na hráčoch, hráči ho našli veľmi rýchlo - spolu s DM - mám sa zmeniť.

toto nie je kompromis, ehm.

celá táto debata teraz vznikla preto, lebo sme koncom minulého týždňa viacerí boli podrážení  z nie-úplne-herných vecí. ja teda aj z úplne iných.

následkom čoho som si hru neužil a nebavil som sa tak ako by som mohol.
nikomu som sa nesťažoval.

---

zarazil ma však gamistický huriavk na moju adresu keď mi v priebehu hry bolo viac-menej jedno koľko HP moja postava má. moja sprostosť bola že som sa potom vôbec ozval. keby som nebol chcel byť vtipný na svoju vlastnú adresu, nebolo by sa to stalo.

tento emocionálny výlev troch ľudí kvôli 8 HP mi pokazil celé poobedie a večer a nedeľu a pondelok a utorok a aj stredu.
ďakujem vám za to.

Autor:  Corvus [ St. 20. Jún 2007, 15:36 ]
Predmet príspevku: 

vole to nebolo kvoli 8 hp ale kvoli tomu ze si sa to cele predlozil tak ako keby si bol ty ten jediny negamista preto ze si 'nechcel prerusovat pribeh' a potom si sa este tvaril urazene ze si ta nikto nevsimal.

to ze si to potom vytiahol bola este vacsia blbost ako to ze si sa o tie hp neprihlasil. ked si uz taky strasny roleplayer ktoremu nezalezi na tom ze si zabudol pripocitat po oddychu hp (hoci to malo zasadny vplyv na vyvoj hry) tak si mal jednoducho drzat hubu. pretoze v tom nikto nevidiel ze si chcel byt 'vtipny na vlastnu adresu'.

a nasrany som pekne aj ja a je to hlavne vdaka tebe.

Stránka 49 z 53 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/