HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 831 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 52, 53, 54, 55, 56
Autor Správa

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
zrudi hra je o tom ze si nuteny robit nieco zle a ty si tym vnutorne bojujes.. nie ze to robis zo svojho presvecenia..to by bolo o nicom.

sa mi zda ako by si si myslel ze vsetci nemci boli bezcitni fanatici alebo co. tento isto postoj som si vsimol v nasej debate o mutantoch vo warhammery.. ze si nebol ochotny pripustit ze niekto by sa nad mutantom aj zmiloval. vidis to nejak ciernobilo sa mi zda.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ale jasne ze nemci boli aj normalny ludia... ovsem nie v diviziach SS... seci normalny nepresli treningom alebo naslednym zocelovanim v ramci kamaradschaftu...
divizie SS boli zname ideologicky a rasovo ciste fanaticke (povsimni si to posledne slovo) zlozky armady ktorych clenovia prechadzali miernym (tu si vsimni ironiu) brainwashingom...
specialne sa to tykalo SS-Totenkopfverbände, straze koncentracnych taborov... alebo si myslis ze by cca 10milionov ludi zabili,masovo, normalny ludia so svedomim?

to je rovnako ako povedat ze uzaverove jednotky NKVD boli ludomili a bojovali sami so sebou...
mozno hej...ale rozhodne to tak nevyzera if you look back in time :D

co sa tyka mutantov to je proti fluffu aby boli mutanti koser, kamarati a aby sa nad nimi sigmarov verny (obzvlast rudolf) zmiloval... to je jak keby si povedal ze orkovia su mierumilovny narod chovatelov dobytka a pestovatelov rize...
mutanti SU jedno z main ziel vo warhammeri... no matter ktoru verziu pouzivas...
a z tohoto dovodu sa ja vnutorne neviem stotoznit s ich "dobrotou" (hlavne ked nam bola aj ingame ukazana ich zla stranka... pokusal som sa, raz, ich presvedcit po vzore Felixa Jaegera z poviedky kde Gotrekovi doslo nevolno od hlavy)... iste, moze byt, ze narazime na... user friendly mutantov... ale tí budu tak vzacny jak nic ine...

ad mutant s hakom namiesto ruky: ked si v nepriatelskom hrade a toto na teba dojde, ze sadnite si, ja vas pohostim... a mi sme sa sotva doloudali k nemu... ja nevim karle...
ja by som ho zabil, neviem jak ty...
styl ze: utrapeny sluha nam hilfne, je dobry tak na Baldurs Gate, kde si mozes gamesku saveovat, ne a temer IRL, kde quicksave nejsu a jedina chyba by bola nasledovana smrtou z ruk (háku) pofiderneho mutanta, ktory sa nam kamaradsky pripletie do cesty...  :ikonka01:


co sa tyka tej hry, potom by som radsej nieco na styl modernej warfare, kde dostanes ulohu zabit civilov alebo nieco take... ppr. WWII ale vojska Heer alebo inych zloziek... ktore to tiez robili

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
nerozumieme sa.

ja hovorim o hrani toho maleho percenta ludi co neboli *uplne* vymleti. teda ze mali v sebe este trochu ludskosti aj ked zabili kopu ludi. a tato hra je o tom ako sa v nich ta ludskost dostava na svetlo. mozno to v nich nieco zlomilo a zacali pochybovat.
nie je to hrani farboslepych fanatikov.

ty to beries vsetko tak jak je to 'napisane v knizke' a evidentne sa ti nechce rozmyslat nad nejakymi dilemami alebo tazkymi rozhodnutiami ci moralnymi problemami v hre.
aj tak sa da hrat (v teorii je to tzv. simulacionisticke hranie) ale MLwM a vacsina narativnych hier na to vhodna naozaj nie je...

a btw ten sluha by vam totalne nic neurobil ani keby ste ho zit nechali. zas by sa schoval pod schody a zostal tam cusat kym by zas niekto neprisiel do saly a on by ho uvital.
to ze rozmyslas tak ze pre istotu kazdeho zabijem lebo nemam save nie je podla mna moc fajn..asi k tomu vedie smrtelny system hmm... (hoc si cim dalej viac myslim ze s fate pointami nie je warheart o moc smrtelnejsi ako klasicke dnd)

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
hm, fate pointy su skutocne len na save..mozno keby si nam umoznil ich pouzivat aj na ine veci, nemali by sme ich tolko na poslednu zachranu...
ja by som napr uvital automaticky kritikal na nie-boss-charaktera (kurziva ber s rezervou)... lebo takto su skutocne len a iba na zachranu... na nic ine... a to mi koliduje s nazvom FATE, kde by sa malo jednat aj o osud co sa tyka zabitia a nielen zachrany zivota...


co sa tyka toho maleho mnozstva, znie to celkom zaujmavo, vies ze mam slabost na III.Reich :ikonka01: ... kazdopadne by som skorej chcel, neviem ci to vobec existuje, simulaciu (rpg stylom) bojovej akcie... ci uz ako sucast nejakeho vacsieho kombatu alebo ako spec ops... toto by som velmi rad chcel vyskusat nekedy...
ale spat k SS.. skorej nez konzentracion lager by bolo snad  lepsie niekde v poli (lebo, uprimne, hoci som dost velky mfpi*ista, nerad by som reenactoval zrovna koncentracny lager kde slo hore kominom aj zopar mojich rod. prislusnikov :) )
to uz skorej gulag, tomu sa familia sikovne vyhla :lol:

u mutantov sorry, ale budem hrat kánon... niesom priatelom paktovania s mutantmi, demonmi atd... aspon fluffovo nie..
kebyze hrame nejaku Chaos druzinu, ja sa rad zvrhnem na poriadneho zloducha... ale pokial mam v hlave ochranu Rise pred vstekym necistym...  :D

to co by nam sluha spravil, neviem... a ako vravim, mal hak... a ja som hral vela japonskych horrorovych hier a videl vela Bckovych horrorov :D

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tie fate pointy boli ako zachrana aj myslene a nekoliduje to pretoze ak si to v pravidlach precitas tak je to o tom ze postavy su poznacene osudom a preto nezomru na nestastnu ranu dykou alebo ze zakopnu a padnu do priepasti.

a okrem toho sa nimi da rerollovat hociaka kocka a automaticky potvrdit critical threat.

ok tak koncentrak nie. mna napadol hlavne preto ze lev spomenul v jednom poste naraz MLwM a nemecko  :wink:
inak 'bezny' setting MLwM je goticky horor.. teda ze sluhovia su rozne kreatury ako Igor vo Frankensteinovi.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Markus prelozil My Life with Master...

http://rpgforum.cz/viewtopic.php?t=4939

http://czechdnd.jinak.cz/_preklady/mlwm/mlwm.zip

mozte sa pozriet co je to za hru a mohli by sme aj zahrat :)

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 831 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 52, 53, 54, 55, 56

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun