HuSä
http://www.annun.sk/

[GROUP] O Život (máme Vlka)
http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=26&t=4815
Stránka 3 z 4

Autor:  Corvus [ Št. 29. Mar 2007, 23:43 ]
Predmet príspevku: 

az do zakysu som si to velmi uzival. dobra atmosfera, vsetky tri postavy mali svoju tvar, drzali sme offtopicy vyborne na uzde (zrudi ma vylozene prekvapil)

skoda toho nedomysleneho sposobu ako chytit vlka... jedine mozne (predpokladane) riesenie by som ja ako postava v zivote neurobil... odporucam dat vlkovi nejaku achillovu patu a nejak  ju postavam poodhalit.. lebo takto sme len tapali...skoda.

pozitivum: betatesting kuzlenia vysiel vyborne.

Autor:  Warrior [ Št. 29. Mar 2007, 23:45 ]
Predmet príspevku: 

hej to hej.. to tápanie.. lebo fakt, malokdo začne mlátit slečnu XD (už nikdy)

Autor:  Corvus [ Št. 29. Mar 2007, 23:46 ]
Predmet príspevku: 

ani nahanat v tme, v dazdi vlkodlaka po lese nie je riesenie ktore by som prave zvolil...

Autor:  Quicci [ Št. 29. Mar 2007, 23:47 ]
Predmet príspevku: 

...mali ste si všetci traja sadnúť na studenú zem...  :twisted:

tak, napadla mi vychytávka ako to doriešiť - taká "achillovka".

spoiler
nebude sa treba pustiť za vlkom do lesa, ale stačí nabrať odvahu proti nemu bojovať en face, s každými d4 kolami súboja mu klesne DR, BAB a Def :)
/spoiler

Autor:  Corvus [ Št. 29. Mar 2007, 23:50 ]
Predmet príspevku: 

ale ved on furt utekal...

skor dat moznost najst/pouzit nejaku substanciu na neho:  striebro, bylinky alebo taketo nieco...

alebo zohnat posilu oponentov...

za nimi by som sa do lesa vybral...

Autor:  alef0 [ Št. 29. Mar 2007, 23:50 ]
Predmet príspevku: 

Zase vam do toho leziem, lenze mam pocit, ze riesenia, ktore DM vidi ako "zrejme", v priebehu hry v zasade "zrejme" nie su :-) Hraci v nasej druzine po vyroku "stacilo hento a toto" vacsinou vytahovat dazdniky a slintajuc blabotat "a na to sme ako mali prist?".

Zalozil som samostatnu temu na tapanie.

Autor:  Warrior [ Št. 29. Mar 2007, 23:51 ]
Predmet príspevku: 

eh ja som sa mu opáčil postaviť

Autor:  Quicci [ Št. 29. Mar 2007, 23:54 ]
Predmet príspevku: 

spoiler
VLK - COR Large Humanoid
Hit Dice: HD 5  / hp 30
Initiative: +9
Speed: 50 ft. (10 squares)
Armor Class: 10 (+5 lvl +2 Dex, +4 natural -1 size), touch 6, flat-footed 8, DR 3
Base Attack/Grapple: +5/+8
Attack: Claw +8 melee (1d8+3)
Full Attack: claws +8 melee (1d6+3) and bite +3 melee (1d8+2)
Space/Reach: 10 ft./10 ft.
Special Qualities: Wolf empathy, damage reduction 3/silver, low-light vision, scent
Saves: Fort +7 Ref +5, Will +4
Abilities: Str 16, Dex 15, Con 16, Int 10, Wis 11, Cha 8
Skills: Handle Animal +5, Hide +8, Listen +6, Move Silently +8, Spot +5, Survival +5

/spoiler

bol moc drsný?

Autor:  Corvus [ Št. 29. Mar 2007, 23:57 ]
Predmet príspevku: 

no s protection/dr 6 aj hej  :lol:

a mal zle urobenu defense. +4 natural armor tam nemalo byt, to mala byt protection.

Autor:  Warrior [ Št. 29. Mar 2007, 23:57 ]
Predmet príspevku: 

obrovsky problem v Warharte je, ked ma nejaky super VELA HP... skutočne to je velmi problem ho dať
+20 stenna kocka je priliš random XD

ale ne, nebol tak moc drsny... ten moj sudruh rytier chaosu bol horší... i ked, mam vas rad XD

Autor:  Quicci [ Št. 29. Mar 2007, 23:58 ]
Predmet príspevku: 

Corvus napísal:
no s protection/dr 6 aj hej  :lol:

a mal zle urobenu defense. +4 natural armor tam nemalo byt, to mala byt protection.


ako DR som mu dával len 3
to s natural armor som netušil  :oops: malo to ísť do DR?!

Autor:  Corvus [ Št. 29. Mar 2007, 23:59 ]
Predmet príspevku: 

hej. natural armor = protection

a zrudi zabit large potvoru MA byt problem.

Autor:  Warrior [ Pi. 30. Mar 2007, 0:01 ]
Predmet príspevku: 

haha podvadzal, takže vogelsang žije... kontumačne sme ho ubili

to hej, problem hej...ale on nebol kamion XD

Autor:  Corvus [ Pi. 30. Mar 2007, 0:03 ]
Predmet príspevku: 

ved nebol a? cim vacsia potvora tym viac ran vydrzi. malo by to byt inak podla teba?

Autor:  Quicci [ Pi. 30. Mar 2007, 0:03 ]
Predmet príspevku: 

Warrior napísal:
haha podvadzal, takže vogelsang žije... kontumačne sme ho ubili


nepodvádzal. je n00bko v DnD to WH d20 konvertovaní.

a sme viacerí takí, že? niekto si nečítal pravidlá  :lol:

Stránka 3 z 4 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/