heh. to si nedobre pochopil. vyborna agresia neznamena ze si dobry bojovnik. znamena to ze riesis problemy agresivne: zastrasujes, prekrikujes, mucis, zabijas, dominujes nad inymi a podobne. agresia znamena ze na dosiahnutie svojich zamerov pouzivas fyzicke a psychicke nasilie.
ale opakujem ze to je moj pohlad, mozno tie postavy vidite uplne inak.
este skusim vysvetlit co si pod tymi kategoriami predstavujem:
Agresivita - razny bezohladny pristup. fyzicke a psychicke nasilie, zastrasovanie, mucenie, zabijanie, dominancia.
Prefikanost - kradmy, zakerny pristup. podfuky, klamanie, zavadzanie, zakernosti, vyuzivanie nevyhod ale aj rozne zaujimave napady a triky.
Vyrecnost - dialogovy pristup. argumentacia, presviecanie, diplomacia.
Metodickost - premysleny pristup. rozne strategie, presne planovanie, disciplina
Sikovnost - rucny pristup. hlavne manualne triky, spoliehanie sa na svoju zrucnost, obratnost a ine fyzicke schopnosti.
Intuicia - impulzivny pristup. bez velkeho premyslania, rychle napady a ich rychle prevedenie.
tento zoznam je len pracovny, mozno niektore kategorie budu nahradene, pripadne upravene.. este neviem isto.
ked sa na to pozeram tak by som mozno dal Kitiare agresivitu na vsedny a intuiciu na dobry...
tieto kategorie nie su to jedine co by postavy popisovalo. okrem toho by tam boli viacere kratke popisky ktore by vystihovali v com je postava dobra a zla, co uz vo svojom zivote zazila. tieto popisky (napriklad Rudolf: byvaly student, odpor voci chaosu, suknickarstvo :P atd..) by bud davali inspiraciu pri popisovani vysledkov konfliktu a v kombinacii s bodmi osudu by davali aj bonusy.
_________________ Barbarism is the natural state of mankind. Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance. And barbarism must ultimately triumph.
|