HuSä
http://www.annun.sk/

[GROUP] French revolution
http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=26&t=5317
Stránka 1 z 5

Autor:  thera [ Ut. 21. Aug 2007, 19:29 ]
Predmet príspevku:  [GROUP] French revolution

hmm...
ako teda uz dlhsie bolo spominane, ak sa podari, niekedy zaciatkom septembra by som rada odmasterovala nejaky ten one-shot

setting by sa tykal obdobia Francuzskej revolucie t.j. v rokoch 1789-1795... presny rok este nie som rozhodnuta ale priklanam sa skor k zaciatku...
aj ked mohlo by sa to tykat aj obdobia robspierrovskeho Teroru...
zavisi, ako sa dohodneme
dej dobrodruzstva by som chcela mozno aj zviazat s nejakou historickou udalostou, osobou, preto vyber presneho obdobia moze pomoct

dalsia otazka je, ci chceme mat setting len cisto historicky, alebo si urobime alternativu a primiesame k tomu aj magiu..

system by bol najskor d20 Warheart, vzhladom na to, ze ten ako jediny poznam :)

co sa tyka dejovej linie a zapletky, tu este vobec nemam vymyslenu, preto sa mozno priklanam aj k verzii, ze by ste si premysleli postavy ake chcete hrat s nejakymi tymi zapletkami a na zaklade nich by som vam nieco pripravila

tu sa teda dostavame k otazke, ci ste ochotny vymysliet si aj tzv. kicker t.j. nejaku udalost z blizkej minulosti postavy, ktora ovplyvnuje jej sucasnu poziciu, pricom prave na zaklade tohto kickeru by som mohla nieco vymysliet

alebo sa necham inspirovat nejakych prepripravenym dobrodruzstvom, ktore sa len prisposobi na dane prostredie...
lenze to by som nejake tie dobrodruzstva musela najprv zohnat a precitat;)

tak sa mi prosim vyjadrite, co si o tom vsetkom myslite, nech viem, na com som :)

Autor:  thera [ Ut. 21. Aug 2007, 19:55 ]
Predmet príspevku: 

nasla som jednu seminarku na internete, kde je toto obdobie velmi dobre popisane...
myslim, ze to naozaj stoji za precitanie

http://www.studentske.sk/dejepis/Francu ... olucia.doc

Autor:  alef0 [ Ut. 21. Aug 2007, 20:08 ]
Predmet príspevku: 

Doteraz nechapem, preco niekoho nenapadlo skor pouzit toto prostredie - ved to je "zabava" pre celu rodinu. Podla tej seminarky to vyzera tak, ze akakolvek postava z akejkolvek vrstvy sa vezme, ma k dispozicii sedemtisic a jeden sposobov ako sa kreativne vlozit do sveta - setting vyzera nadherne. Diderot zlava, Robespierre zlava, sedliaci s vidlami zhora, konspiracne teorie zdola, cirkevnici, ktorym zhabali majetok z neba a prisluhovaci krala z pekla.

Su nejake navrhy na terminy?

Autor:  lev [ Ut. 21. Aug 2007, 20:13 ]
Predmet príspevku: 

No zopár vecí:

Systém je urobený pre fantasy a systém kariér tiež. Toto by chcelo nejak poprepisovať, a nezdá sa mi to byť tak jednoduché, ako škrtnúť iba mágiu a zvyšok systému nechať.

Druhá vec, treba určiť, čo chceš hrať, lebo setting sám o sebe je fajn, ale treba sa rozhodnúť, či robiť ehm, simulačné hranie (archetypy a konflikty vyplývajúce z prostredia a kultúr postáv) alebo hranie zamerané na konflikty v postave, a podobne..

Každopádne chcem hrať nejakého dominikánskeho čerstvého klerika :)

Aby som to demonštroval:

- vnútorný konflikt: strata viery v tej dobe, kolaborovanie pre prežitie, vzťah so ženou
- konflikt s prostredím: utekanie a skrývanie sa pred autoritami, kontrarevolúcia
- konflikt s postavami: iná postava je revolučná, alebo odporuje zriadeniu - technika "krvavej opery"

Dlhodobé hranie je takisto úplne iné pre postavy.

Autor:  thera [ Ut. 21. Aug 2007, 20:22 ]
Predmet príspevku: 

system d20 warheart som zobrala hlavne preto, lebo sa mi tam paci tvorba postav, ktora je velmi flexibilna... predovsetkym vdaka nahadzovatelnym skillom...

co sa tyka karier, ktore boli v povodnom Warhearte, myslim, ze je potrebne toto clenenie odstranit, pretoze v tomto settingu asi nema velky vyznam

tieto kariery by skor len sluzili na oznacenie prislusnosti k danemu stavu (napr. slachtic, duchovenstvo atd.)

momentalne sa priklanam k simulacnemu hraniu, vzhladom na to, ze toto prostredie poskytuje obrovske mnozstvo prilezitosti k vytvoreniu prave situacnych konfliktov

jednalo by sa teda predovsetkym o konflikt s prostredim a potom o konflikt medzi postavami...

momentalne asi neuvazujeme nad dlhodobym hranim v tomto settingu, aj ked priznam sa, ze uz len kvoli settingu ma to velmi laka :), takze postavy by boli tvorene pre one-shot

Autor:  lev [ Ut. 21. Aug 2007, 20:25 ]
Predmet príspevku: 

Možno by sa dali poškrtať kariéry a nechať iba Pathy, musím sa pozrieť.. každopádne to doporučujem dobre prebrať s Corvusom.

To určenie typu hry je dôležité, lebo na tom bol problém so SW, že napr. ja a Corvus sme očakávali niečo iné. Ono je pekné hodiť setting a vytešovať sa ako je cool, ale naozaj je dôležité, aby sa hráči zamerali na spoločný element, prečo hrať tento setting.

Inak uvažujem nad nebojovou postavou, alebo sa tu bude veľa bojovať? (žiadne weapon proficiency ani nič)

Autor:  thera [ Ut. 21. Aug 2007, 20:33 ]
Predmet príspevku: 

no zalezi to vsetko od pribehu...

predpokladam, ze ak sa bude bojovat, tak sa bude bojovat v uliciach Pariza (to ak sa pribeh bude odohravat tam) alebo na viideku...
a samozrejme ze zalezi od typu postavy (slachtic atd. ovlada serm, pripadne strelne zbrane)
skor by som to vsak uberala smerom inym, na bitkach doraz nebude kladeny, len ak budu nevyhnutne (napr. krcmova bitka, bitka v dave)

ja by som sa priklanala teda k tomu situacnemu sposobu, ako som uz popisala

a ano, isteze je dolezite to, ako sa dohodnu ludia

a hlavne, neocakavajme od toho privela ;)

Autor:  alef0 [ Ut. 21. Aug 2007, 20:35 ]
Predmet príspevku: 

V zachvate entuziazmu mi pride akakolvek prudko zlozita mechanika ci system zbytocny. Uz vidim brata dominikana ohanat sa skapuliarom...

Bitky si predstavujem na minime a ked tak mozno v duchu Mountain Witch.

A zopakujem, ze netreba od toho ocakavat privela a nepohadat sa hned zo zaciatku na mechanikach.

Autor:  lev [ Ut. 21. Aug 2007, 20:40 ]
Predmet príspevku: 

No ono je to práve ten problém, že si chceš vytvoriť takú postavu kdesi na Int 16, Wis 14, Cha 14 dajme tomu, ktorá má vypeckované Knowledge.. na to potrebuješ vysoký level (na skill focusy nebudeš mať dosť featov), vysoký level ti hodí vysoký BAB, ktoré tá postava nemá mať odkiaľ a podobne :)

Neviem, toto by mal Corvus buď riešiť ak pozná nejakú dobrú verziu d20, alebo vymyslieť niečo iné, alebo sa prispôsobím.

Autor:  thera [ Ut. 21. Aug 2007, 20:42 ]
Predmet príspevku: 

to uz necham na vas, vy si s tym robte co chcete

ja tu potrebujem vymysliet pribeh, tak aby ladil so settingom
a vy si potrebujete do toho hodit background svojej postavy :)

Autor:  lev [ Ut. 21. Aug 2007, 20:45 ]
Predmet príspevku: 

To je o problém viac, lebo ak chceš robiť predtvorený príbeh, tak nemá význam tvoriť postavy teraz. A inak neviem či náhodný d20 systém ti pomôže.

Ak chceš robiť nejaký predtvorený príbeh, možno je lepšie zobrať jednoduchší systém.
Ak chceš, aby sme si urobili postavy, prečo nás nenechať robiť spolu aj príbeh, spolu s tebou, myslím, že skupina je na to dosť dobrá.

Autor:  Warrior [ Ut. 21. Aug 2007, 20:46 ]
Predmet príspevku: 

alef0 napísal:
Bitky si predstavujem na minime a ked tak mozno v duchu Mountain Witch.


myslis ze nekto nebude vediet mechaniku boja? :lol:

inak myslim ze to je dobry napad, ale je to therina volba so... nechaj ju, lev, jak sa k tomu postavi... srry
i ked viem, ze chce aby sme sa vyjadrili, ale.. no nic, uz som ticho  :ikonka01:

Autor:  thera [ Ut. 21. Aug 2007, 20:46 ]
Predmet príspevku: 

som nepovedala, ze chcem robit predtvoreny pribeh...

prave preto sa na vas obraciam... mozno aj s tymi kickermi...
radsej by som tu zasadila vlastne dobrodruzstvo, nemam vsak na to momentalne napady, co a ako

a prosim vas, nerobte mi z toho vedu:) ide len o jednoduche si zahratie

Autor:  lev [ Ut. 21. Aug 2007, 20:49 ]
Predmet príspevku: 

Povedal som, že sa prispôsobím, tak neviem čo píšeš Warrior.

Ja sa iba snažím, aby jej to nepadlo na nos na tom, čo sa stalo mne.

Autor:  Warrior [ Ut. 21. Aug 2007, 20:51 ]
Predmet príspevku: 

tak tak... lev spomal plz...

napady? myslis hlavna dejova linia?

osobne, ale to je len moj styl, by som to zasadil do provincneho mestecka, kde vycina vrah, brutalny, a nik nevie kto to je...
ako vsade, aj tu su rozlicne frakcie, ale vdaka vzdialenosti mestecka od Parisu je to miernejsie...
a tento tajomny, povedzme nadprirodzeny vrah postvava ludi proti sebe...

a tak

hm... vedel by som uz hned spravit pjekne adventure... mozno trosku pajcnute, ale pekne :)

Stránka 1 z 5 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/