HuSä
http://www.annun.sk/

Prehľad magických systémov v RPG hrách...
http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=3&t=3570
Stránka 2 z 3

Autor:  Warrior [ Št. 20. Júl 2006, 20:51 ]
Predmet príspevku: 

toto sa mi celkom pači, tešim sa na vidiet v praxi...

ale!!! smrade daj si do systemu winds of magic :twisted:  :wink:

Autor:  Corvus [ Št. 20. Júl 2006, 20:57 ]
Predmet príspevku: 

ziadne winds ani colors of magic ani podobne novodobe vymysly  :P

Autor:  Warrior [ Št. 20. Júl 2006, 21:10 ]
Predmet príspevku: 

:evil: neser tigra...  :lol:
mne sa zdaju winds of colour omnoho fluffovejšie zakomponovane, ako blbe školy conjurácie, iluzionarstva, cykoloturisticky ard...
špecialne do sweta warhammeru...

lebo ked hraš X systemov a v každom maš tieto školy, už ti kolkokrat unikaju rozdiely medzi systemami... a pritom ide len a iba o pojmy

Autor:  Corvus [ Št. 20. Júl 2006, 21:26 ]
Predmet príspevku: 

to bude tym ze moj system nie je world-specific  :P takze ziaden fluff.

a okrem toho mi to nie je sympaticke..

spamujeme to tu... :x

Autor:  Joeyeti [ Št. 20. Júl 2006, 21:40 ]
Predmet príspevku: 

Pokial sa to tyka magickych systemov, spamujte kolko chcete.

Tymto prosim moderatora, aby NEVYMAZAVAL podobne prispevky, len ak ho o to JA OSOBNE poprosim... vsade sa najde myslienka, aj ked iba mala.......

DAKUJEM  :lol:


J.

Autor:  Warrior [ Št. 20. Júl 2006, 21:47 ]
Predmet príspevku: 

nie, mne sa najmenej pačia prave tie školy magie s kombinaciou D&D...

na Dračko si už nepamatam moc, ale tam šlo o magenergiu nie? mana style?

proste kuzlenie by malo čarodeja unavovať. on ako čarodej musi ovladať silnu energiu... čiže nie memorizovať alebo tak (doteraz som presne nepochopil jak ich napadlo memorizovanie) alebo použivanie many...
proste ide to zteba... tebe to bere energiu... a ked prepneš sily, je zle

Autor:  alef0 [ Št. 20. Júl 2006, 21:49 ]
Predmet príspevku: 

Dracak pouziva manu. Memorizovanie je (ako som uz viackrat napisal) vynalez Jacka Vancea, spisovatela, ktory vraj ovplyvnil Gygaxa pri tvorbe magie. Je to nelogicke z hladiska sveta, ale z hladiska systemu je to pomerne prehladne. A treba uvazovat.

Autor:  Dorian [ Št. 20. Júl 2006, 21:51 ]
Predmet príspevku: 

Freeform kuzlenie sa da pekne ztazit tym, ze zaklinadlo musi byt basnicka ( musi sa rymovat a mat zmysel) + dlzkou kuzlenia (basnicky)

tam sa da dostat ku systemu kuzlenia kedy jedinym obmedzenim kuzla je jeho doba zoslania, pricom cim si das viac nacas pri jeho casteni, tym je vysledok lepsi (alebo vecsia sanca na uspech) a naopak, cim rychlejsie s aho pokusis zoslat, tym horsie to moze dopadnut
a vyssim levelom castera (alebo ze by vyssou Inteligenciou ale cim uz ) by sa skracol defaultny cas n azoslanie kuzla
-tento system ma teraz napadol (ak bol dakde uz pouzity tak sry)

a potom tu je system co bol v hre Arcanum- postava ma Fatigue, za ktoru zosiela aj kuzla (nieco na styl many) ale za Fatigue sa robi aj secko ostatne (co unavuje) ako strelb az pistole, pohyb, beh, atd.
ked sa Fatigue vycerpa, postava omdlie (od unavy) a doplna sa odpocinkom

- tak ma teraz napada, ze by sa dalo spravit take daco podobne s tym, ze do tejto jednej veliciny (fatigue alebo hocico ine) by sa zahrnuli aj zivoty...ze by to bolo jedno ciselko z aktore by sa castilo, robili veci, ale isli by tam aj zranenia

Autor:  Corvus [ Št. 20. Júl 2006, 21:53 ]
Predmet príspevku: 

ja som nechcel aby magia isla do fyzickej unavy... pre mna je to hlavne psychicka unava... a mam takuto peknu moznost:
 
If spellcaster REALLY needs to cast the spell he can gain one or more insanity points and gain +1 bonus to Spellcraft per insanity point.*hihihi*

Autor:  Warrior [ Št. 20. Júl 2006, 21:54 ]
Predmet príspevku: 

Dorian napísal:
- tak ma teraz napada, ze by sa dalo spravit take daco podobne s tym, ze do tejto jednej veliciny (fatigue alebo hocico ine) by sa zahrnuli aj zivoty...ze by to bolo jedno ciselko z aktore by sa castilo, robili veci, ale isli by tam aj zranenia



s tymto som aj ja koketoval, ale je to trošku moc drasticke... ale viem, že sme tak hrali a dalo sa...  :D

Autor:  alef0 [ Št. 20. Júl 2006, 21:55 ]
Predmet príspevku: 

Neviem si predstavit uplny freeform magicky system v D&D a jeho derivatoch. Asi preto, ze videl som, ake psie kusy sa daju robit s preddefinovanymi kuzlami v Dungeons and Dragons.

Kuzlenie z hitpointov? Hmmm hmmm hmmm. Chcelo by to zauvazovat.

Autor:  Warrior [ Št. 20. Júl 2006, 21:55 ]
Predmet príspevku: 

Corvus napísal:
ja som nechcel aby magia isla do fyzickej unavy... pre mna je to hlavne psychicka unava... a mam takuto peknu moznost:
 
If spellcaster REALLY needs to cast the spell he can gain one or more insanity points and gain +1 bonus to Spellcraft per insanity point.*hihihi*


ale aj psychikasa može zviesť na fyzičke:)

hehehe... hento je dobre :D
ešte že nehram kuzelnika...

Autor:  Corvus [ Št. 20. Júl 2006, 22:00 ]
Predmet príspevku: 

hej je to pekne svinske ;) idea je taka ze ak by siel kuzelnik na nejaku akciu, tak musi pekne rozmyslat ci si vyplieska psychiku na ziaciatku alebo si usetri ;) ak sa nebude setrit a na konci akcie zisti ze nema sancu zakuzlit nic poriadne prave ked by to najviac potreboval tak je tu ta moznost obetovania svojho psychickeho zdravia  :twisted:

Autor:  Warrior [ Št. 20. Júl 2006, 22:09 ]
Predmet príspevku: 

IMO by mal byt kuzelnik hnusny priživnik... a len čas od času castiť...

ako ten šaman v conanovi:D

Autor:  Dorian [ Št. 20. Júl 2006, 22:11 ]
Predmet príspevku: 

co hovorite na ten system s casom co som napisal do mojho predchadzajuceho prispevku?

Stránka 2 z 3 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/