Citácia:
Aljen, čo získaš tým, že budeš hrať hru len kvôli hre?
RPG ...Game = zabava. Hram preto lebo ma to bavi. Radsej stravim cas pri RPG ako trebars na diskoteke alebo modlenim sa v kostole. Taka je moja uzitkova funkcia. Ziskam teda zazitky ktore mam rad a ktore mi robia radost.
Za tych par rokov mojho zivota som uz mal nejaky ten pocet kamaratov.
Iba s jednym ktoreho povazujem za najlepsieho priatela mi priatelstvo vydrzalo uz asi 17 rokov.
Ludia sa menia a tak chvilu idu spolu vedla seba po tej istej ceste a potom uz nie - tak je to bezne a normalne (ci sa to uz tebe paci alebo nie, nezmenis to ).
Chvilu mas s niekym rovnake zaujmy a nazory a o rok uz prakticky kazdy je niekde inde. Mysli na ine problemy, ma ine radosti a starosti.
Chemia vzajomnej ludskej pritazlivost-sympaticnosti (ked to mam povedat materialne) je ako povedal PK dynamicka.
Nemozes cakat ze ked raz niekoho stretnes a mate spolocny zaujem tak teraz je to da Best Friend ktory vydrzi az do smrti a mozno aj dlhise, ... pretoze mate spolocne hobby. Mozno ano, mozno takto takych ludi stretnes, pretoze v urcitej oblasti podobnych ludi pritahuju podobne zaujmy, ale cakat ze kazdy jeden bude uuuplne super kamos (podla subjektivnej definicie) je dost nerealne.
To by mal Lev, Pk a Corvus po kazdom Open Gaming cone 20-30 novych friendov co asi nemaju.
Pleties dohromady dve rozdielne veci, ktore sice maju isty prienik ale su nezamenitelne (socializacia-nadvazovanie trvalych kamaratstiev a spolocna cinnost viacerych ludi).
Ak sa rozpadli dve tvoje hracske skupiny ... tak by si mozno mal hladat spolocny menovatel a skusit ho zmenit.