HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 47 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalšia
Autor Správa

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 09.09.2004
Príspevky: 410
Body: 5
Bydlisko: Fokin Koshice Sity

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Rád by som vás oboznámil so svetom shadowrunu, a preto vzniká tento topic. Preto že som zistil, že veľa z vás, ktorí si hovoríte fantasy players, f. lovers, f. readers a kto vie čo ešte fantasy, skoro vobec neviete o čom je Shadowrun. Stačí že vám niekto povie že sa to odohráva v roku 2053 A.D., a že je tam dosť vela scifi prvkov, a hned to zavrhujete. Bléé.

Rád by som vám to ozrejmil... Shadowrun je z 15 percent Sci-fi a zvyšok je o fantasy. To čo je na Shadowrune sci-fi, sú zvečša zbrane a kyberware(upgrady tela). Dej sa odohráva na perfektnom politickom pozadí, ktoré vitvára vhodné podmienky pre zábavu, napetie a vsetko co k RPG patrí. Nie je nic neobviklé, že vlastník megakorporácie a ropný magnát je drak. Amerika bola rozdrobená, a indiáni získavajú moc nad večšinou územia severnej ameriky vdaka prebudeniu mágie. Elfovia si vytvorili svoj vlastný štát Tir-Tairngire.

Dajte pozor, abyste mali krytý chrbát. Strielajte presne. Šetrite muníciou. A nech vás nigdy nenapadne plácnuť si s drakom.
- pouličné príslovie.




Ale po poriadku. Všetko sa odohráva na Zemi, našej zemi, a dejiny sú rovnaké ako ich poznáme až do roku 2011, keď sa niečo stalo...

... Niektorí to nazývali prebudenie. Čas, keď toky mistických energii boli v kľude pominuli a mágia sa vrátila. Elfovia, trpaslíci, orkovia a trollovia odhodili svoje ľudské masky. V divočine sa objavili bájne zvieratá. Spoločnosť ale dalej bojuje o vtesnanie mágie do sveta technológie.
Desaťročia po Prebudení boli roky varu, paniky a zmetku, ako by sa po Zemi prehnali štyria apokaliptický jazdci. Primitívne kultúri, ktoré sa nigdy neodpútali od svojej mistickej minulosti,začali používať mágiu proti velkým národom, ktoré ich tak dlho utláčali. Obrovská globálna sieť telekomunikácii podľahla útoku tajomného počítačoveho vírusu. Nukleárne rakety ktoré boli vypustené nigdy nevibuchli. Draci vzlietli k nebesiam. Epidémie a hladomori decimovali svetovú populáciu.Zrážky medzi novoprebudenými rasami a zbitkom ľudstva boli na dennom poriadku. Všetky orgány štátnej správy sa zrútili a svet sa začal rútiť do temnej priepasti.
Ale človek a jeho rod sú silné zvieratá. Po zmare a anarchii sa opet ku slovu hlásil poriadok. Kybernetická technológia vyhladila posledné zbitky počítačoveho víru a nahradila starú sieť telekomunikácii systémom, ktorí vošiel do povedomia pod názvom Matrix. Vznikli nové národnostné štáty Amerindiánov, elfov, orkov a trpaslíkov. Metroplexi, obrie mestské štáty, sa živelne rozrástali. Orgány štátnej správi nahradili megakorporácie, ktoré sa stali sami sebe zákonom. Ľudí, ktorí uznali ich vládu, vzali pod ochranu. Vyvrženci, disidenti a vzbúrenci boli vykorisťovany a zneužívaný, čím sa naviazalo na pomeri, ktoré od dávnych vekou určovali vsťahy medzi slabími a mocnými.

Toto bol úvod a zároveň súhrn hlavných udalostí, ktoré predchádzali roku 2053. Tieto udalosti sú podrobne rozpísané v pravidlách. Kto bude chcieť, tak si to zoženie.

Shadowrun, -u m. Akýkolvek pohyb, jednanie alebo ich opakovanie za účelom realizácie plánov,ktoré su nelegálne, alebo kvazilegálne.
- Svetoví slovní dohľad, doplnené vydanie z r. 2050




Teras niečo o povolaniach... je to podobné ako v gurps. Zaradíš sa do sveta podľa toho čo vieš. Ked máš telo prešpikované bojovím hardverom a zbrane sú to, čo ťi dovoluje prežiť... je dosť možné že ťa budú prezívať pouličný samuraj. Keď sa naučíš vela bojovích kúziel, si bojoví mág. Keď si zarábaš lámaním počítačovích uzlov a získavaním cenných dát z matrixu, si decker. Existuje ešte jedna skupina... Rigeri. Riger je típek, čo sa pomocou neurálneho rozhrania napojí na dopravný prostriedok, a ten potom ovláda pohybom myšlienok. Samozrejme dopravný prostriedok na to musí byť prispôsobený.

Existujú rôzne konbinácie, ale zlučovanie techniky a mágie je trochu problém. Nie je to nemožné, ale má to značne nevíhody od určitej úrovne.

Mágia... v tomto rpgcku nie je ziadna mana. Je to riesené tak, že každé zakúzlené kúzlo vysiela časť svojej energie speť ku kúzelnikovi. Ten potom musí tejto energii odolávať svojou silou vôle. S toho vyplíva, že čím silnejšie kúzlo, tým silnejší odliv. To znamená že nejaky amatér nezakúzli fireball bez následkov na svojom zdraví.
Mágov je viac druhov. Shamani a hermetici... praktický uživateli mágie. Okrem toho že vedia používať rôzne kúzla, shamani vedia vyvolávať duchov(lesných, domových, riečnych atd.) a hermetici vedia vyvolávať elementálov (oheň, voda, vzduch, zem). Samozrejme, vyvolávanie je treba sa tiež naučiť. Existujú aj dalšie podskupiny shamanov a hermetikou. Napr elementálny kúzelnici maju výhody pre kúzla jedného elementu, ale nevýhody pre kúzla všetkých ostatné.
Je ešte jedna skupina kúzelníkov. Fyzický adepti. Je to moja najoblúbenejšia mágia. Pomocou nej može jedinec pomocou mágie ignorovať bolesť, ale zo svojích rúk urobiť brutálnu(fakt brutálnu zbraň). Alebo môže pomocou mágie zlepšovať svoj zrak, svoje fyzické, alebo mentálne atribúty.
Je tu ešte jeden faktor... Astrálny priestor. Mágove "duša"sa odpojí od tela, a vstúpi do iného sveta. Ten je magickím obrazom sveta. Vidieť v ňom toky magických energií. Kúzla atd. Mnohí magicki aktívny jedinci majú do astrálu prístup, mnohý však nie.
S mágiou súvisia aj magické predmety. Tých je v shadowe požehnane. Ale rozpisovať sa mi o nich nechce. Ale jedná sa o zbrojné ohniská(kúzelné chladné zbrane ako meče, boxere, tyče, kijaky, atd), a dalšie ohníska sú napríklad spirituálne, ohniska špecifického zaklínadla, ohnisko skupiny zaklínadiel, silové ohniská a magické zámky. Všetky tieto veci majú svoje plusi aj minusi.
Je nutné podotknúť, že mágia je nepomerne silnejšia ako hociktoré ostatné "veci". Hlavne sa to týka plnohodnotných shamanov a hermetikou. Postupom času sa s postáv stávajú polobohovia.


To je zatial všetko, čo som chcel napísať. Na požiadanie môžem rozpísať ktorúkolvek tému si vyberiete. Či to bude niektoré s povolaní, alebo systém získavania skúsenosti, napíšte.

_________________
I´m not Jesus. I´m just full of peace.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 29.11.2004
Príspevky: 1094
Body: 77

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hmmm. Zaujimave. To ten Shadowrun hravate v CVC Domino v KE? Pretoze tam su kazdy piatok nejaki typkovia, co hraju Shadowrun.


Hore
 Profil  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Pekny prispevok :-) Mohol by z toho byt normalny clanok na hlavnej stranke (po vykonani Ctrl+C, Ctrl+V, F7 a mnohych klikoch vo Worde).

Urcite si uz niektore veci spominal pri inych stoloch, ale pre uplnost mam niekolko otazok. (zvedavost je podnietena minulotyzdnovym online ,,seminarom" ku GURPSu (tymto pozdravujem RPG Madhouse a a zvysnu dvojku...))
* striktne oddelene povolania (a la D&D), pokial som to dobre pochopil, neexistuju. Je vsetko postavene na bodovom systeme?
* ako je to s XP -- napr. v GURPSe, kde je vsetko postavene na bodoch, su namiesto XP pridelovane na konci sessionu pridelovane prave dalsie body (niekolko malo) [to som sa dozvedel na ,,seminari".
* existuju hitpointy?
* ako je to so subojmi? dve rany a je po tebe? ako casto sa vyskytuju suboje v hre a ako dlho trvaju?

* v com je Shadowrun iny oproti D&D, DrD, GURPSu, ak to vies porovnat?
[mozno ma este nieco napadne]

Len tak dalej!


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 09.09.2004
Príspevky: 410
Body: 5
Bydlisko: Fokin Koshice Sity

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Riso napísal:
Hmmm. Zaujimave. To ten Shadowrun hravate v CVC Domino v KE? Pretoze tam su kazdy piatok nejaki typkovia, co hraju Shadowrun.


Ano, patrim do tej skupiny, ale uz dlho som sa tam neukazal...
Skola a chlastanie dost času zabera...

_________________
I´m not Jesus. I´m just full of peace.


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 09.09.2004
Príspevky: 410
Body: 5
Bydlisko: Fokin Koshice Sity

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
* striktne oddelene povolania (a la D&D), pokial som to dobre pochopil, neexistuju. Je vsetko postavene na bodovom systeme?
* ako je to s XP -- napr. v GURPSe, kde je vsetko postavene na bodoch, su namiesto XP pridelovane na konci sessionu pridelovane prave dalsie body (niekolko malo) [to som sa dozvedel na ,,seminari".
* existuju hitpointy?
* ako je to so subojmi? dve rany a je po tebe? ako casto sa vyskytuju suboje v hre a ako dlho trvaju?

* v com je Shadowrun iny oproti D&D, DrD, GURPSu, ak to vies porovnat?


1. Povolania
Tak ako hovoriš. Povolania neexistuju. Pri vytvarani postavy dostaneš určitý počet bodov, a tie rozdelíš medzi dovednosti ake chceš. Od jazykov cez vypočúvanie, strielanie, dopravne prostriedky, biologiu, stavitelstvo az po transplantačnu chyrurhiu a programovanie kyberveru. Je mnoho podskupín dovedností.

Môžeš si vytvoriť postavu aku chceš. Akurat magiu sa nemože učiť hocikto. Postava už pri tvorbe musi mať dane, že je magicky aktívna. Ak si to nieto zvolí, obmedzuje to potom napríklad kolko dostane penazí a bodov na dovednosti a atributy. Magicky aktívna postava sa potom može učiť aj kúzla. Magicky neaktívne postavy možu ovládať celú teoriu magie, ale nigdy nič nevykuzlia.

Atributy su tiez na body... pridelis si kolko bodov do ktoreho atributu chces. Kazdy atribut musi mat hodnotu aspon jedna. U cloveka je maximum 6. Ale počas hry sa to da zvyšovať.

2. XP
Postavy za run dostanu karmu. Ta je rozdelena na volnu a dobru. Dobra služi na zvyšovanie atributov aj dovednosti. Za run je približne 4 až 12 dobrej karmi. Volnej karmi je spravidla jedna desatina ale vždy najmenej jedna. Volna karma určuje približne kolko runov postava prežila, aká známa je medzi runermi a tak podobne.

3. Hitpointy
Hitpointy neexistuju. Existuje kondyčný záznamník. Ten určuje aké máš zranenie. Sú štyri typy zranenia: Lahke, mierne, vážne a smrtelne. Pri každom stupni zranenia je uvedene, ake postihy na niektore činnosti dostávaš.
Tento záznamník je zvlášť pre omráčenie, a zvlášť pre fyzicke poškodenie. Ked dostaneš pálkou po hlave, ide to do omráčenia, ked ta niekto prefikne katanou alebo brokovnicou, ide to do fyzického poškodenia. Postihy sa z oboch zranení kumulujú. Takže robiť čokolvek pri vážnom omráčení a zároveň pri vážnom fyz poškodení je takmer nemožné.
Keď hráč dostane smrtelné poškodenie, stráca vedomie. Ešte nie je celkom mrtvi, ale ked do určiteho čau nedostane pomoc, tak je s nim amen. Čas po ktorí postava ešte žije závisí od jeho tela(atribut). Postava so smrtelnym omráčením je iba omráčená, po čase sa preberie.

4. Súboje
Shadowrun je tvrdé miesto. Niečo ako česť je medzi postavami zriedkavá. Najjednoduchšie a najpraktickejšie je niekoho odbachnuť bez toho aby o tom vedel. Nič také ako súboje cti. Proste guľka do zátilku z metra je najlepšia.
Napriek tomu, ked dojde k boju... najprv iniciatíva... tu su rozdiely dosť velké... niekto kto používa najmodernejší kybervér pôjde takmer isto skôr ako nejaký pochôckar.
... potom, napríklad... Marko striela so svojej Beretty do pankáča. Marko perfektne ovláda túto zbraň(strelné zbrane na osmom stupni). Bereta ma poškodenie 6Lahke. Marko hadže osmimi kockami(jeho dovednosť je na osmičke), a každá kocka, na ktorej padne 4 a viac znamená úspech. Marko dosiahol 4 úspechy. Pankáč je dobre stavaný, jeho telo je 5. Pankáč nemá žiadny pancier, ani neprestrelnu vestu. Poškodenie berety je 6, takže pankáč si hodí 5 kockami (jeho telo), proti 6. Každá zo štyroch kociek na ktorej padne 6, je úspech. pankáč mal dve úspechy(mal štastie). Marko ma štyri úspechy ale pankáč dve. Marko ma o dve viac. Každe dve uspechy naviše zvyšuju poškodenie. Markova zbran robi lahke poškodenie, ale kedže ma dve uspechy navyše, sposoby pankačovi mierne zranenie. Markova Bereta je ale poloautomat, takže v tomto kole striela ešte raz. Pankáč to asi nerozchodí.

Je ťašké to popisovať takto. Možno sa to zdá zložité, ale po pár runoch je to rýchle, presné, výstižné. Sú tam poriešené aj veci ako viditelnosť. Vzdialenosť. Mierenie na konkrétne časti tela. Automatická strelba. Útok od zadu. A vela veci. Večšinou rozhoduje rýchlosť, najme ked proti sebe stoja dve namakane postavy, ktoré to obe so zbranami vedia. Dávku zo samopalu ustojíš s obstojnym pancierom a telom. Výstrel s pištole odzadu asi neustojíš.

Boje su dlhe podla toho, kolko postáv sa ho zúčastnuje. Od 15 sekúnd po 20 minút. Počet bojov záleží od okolností, od profesionality hráčov a tak. Samozrejme ked tvojej postave čouha brokovnica spod kabátu, určite si ta niekto všimne a nastanú problémi, pri najlepšom s policajtmi. TZažil som ru, na štýl Votrelec... tam sa bojovalo stále. Bolo to niegde na ostrove abo tak. Ale zažil som runy, kde si nikto ani nevystrelil. V kuse sa tam fetovalo a chlastalo a bola sranda.

5. V čom je shadowrun iný???

No asi v tom, že ked si v nejakom RPG s hitpointmi namakany fighter na 16 urovni, nabehneš medzi vidlakou do krčmi, a vymlatiš ich do posledneho aj s barmanom a jeho rodinou, plus mačku na dvore... a oni maximalne zašpinia brnenie.

V Shadowrune vbehnes s podobnymi umyslami do podniku kde je sama spodina. Stači jeden ktoreho si nevšimneš, že ma obyčajnu lahku pištolku. Rana abo dve z brokovnice do hlavy od barmana potešia na veky, aj runera ekvivalentneho k 16 urovni v inych RPG. Este doskoci odzadu nejaky pankač s ribičkou v ruke a je dokonané.

Samozrejme, ked chcem vyhladiť bar, tak tam hodim dve tri granaty, ale koho to sere.

No proste, neoplati sa nejak zbytočne vyskakovať. Samozrejme ked ide o kšeft, je to ine...

Si myslim že v tom je to ine. Ale je toho určite ovela viac. Už len absencia hitpointov a sposob akym je poriešena magi odlišuje shadowrun od ostatných.

Možno to nebol dokonali príklad, ale pišem jak možem. Ťaško sa to... ale snáď s toho aspoň niečo vyrozumiete.

_________________
I´m not Jesus. I´m just full of peace.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 29.11.2004
Príspevky: 1094
Body: 77

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Grey: Co vsetko potrebujes k hraniu. Je to podobne ako AD&D alebo DrD, kde potrebujes prirucku pre hracov a prirucku pre pana jeskyne? Kolki ludia to mozu minimalne hrat? :?:


Hore
 Profil  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 09.09.2004
Príspevky: 410
Body: 5
Bydlisko: Fokin Koshice Sity

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Riso napísal:
Grey: Co vsetko potrebujes k hraniu. Je to podobne ako AD&D alebo DrD, kde potrebujes prirucku pre hracov a prirucku pre pana jeskyne? Kolki ludia to mozu minimalne hrat? :?:


Na hranie existuju jedine pravidla. Tam je vsetko. Akurat to že tam je aj beštiár, ale inač ok.

Na hranie potrebujes... ked hrajes shadow uz dlhsie, tak ti pravidlá ani moc netreba, ale su velmi užitočné, a hlavne sú tam cenníky vecí. Tie sa zapametať jednoducho nedajú(pokial nemas fotograficku pamet).

No, a k tomu asi tak 20 šesť stenných(20 x k6) kociek(niekedy aj viac, ale vystačil by si si v podstate aj s jednou... no na jeden výstrel hádzať 15 krát by sa mi teda nechcelo).

A potom už iba nejake zapisovadlo a denník postavi.

Hrať to možu min dvaja... klasika jeden hrač a jeden God(ako DM alebo PJ - akurat my ho volame pravim menom... pretoze on riadi celí svet Shadowrunu tak je God). A idealny pocet hracov, ked neratam God-a, je 3-5. Najlepsie styri.

Hej, a spomenul som si na jeden brutalne doležity prvok v hre... Kontakty.

Sú to ludia ktorých poznáš. Oni ťa môžu požiadať o službu, alebo ťi sprostredkovať prácu. Na nich sa možeš obrátiť, ked ti horí pod zadkom. Alebo keď potrebuješ bojoví hardware. Bez kontaktov sa v Shadowrune nepohnes. Na začiatku dostaneš dve lubovolne kontakty zdarma.

_________________
I´m not Jesus. I´m just full of peace.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
A este toto som sa chcel opytat, Majster Holofernes:

Uvazujme extremny pripad suboja: (napriklad:) drak vs druzinka. V klasickom D&D ma drak veeeela zivotov, kuzli ako divy, pluje ohen. Co ma taky shadowrunnovsky drak? Kuzli ako divy, pluje ohen a co nahradza jeho zivoty? Myslim teda, ze aj on je pripadom, ze tri davky z AK47 a ma dost?


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nie, na draka ist s AK je samovrazda :) Drak ma vysoke obranne hodnoty a taktiez aj utocne :D

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 09.09.2004
Príspevky: 410
Body: 5
Bydlisko: Fokin Koshice Sity

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
A este toto som sa chcel opytat, Majster Holofernes:

Uvazujme extremny pripad suboja: (napriklad:) drak vs druzinka. V klasickom D&D ma drak veeeela zivotov, kuzli ako divy, pluje ohen. Co ma taky shadowrunnovsky drak? Kuzli ako divy, pluje ohen a co nahradza jeho zivoty? Myslim teda, ze aj on je pripadom, ze tri davky z AK47 a ma dost?


V shadovrune drak kludne sunda formaciu po zubi ozbrojenych stíhačiek, a ako jednohubky si dava namakanych shadowrunerov.

Keby si mal v ruke najnamakanejšiu ručnu zbraň a náhodov by si išiel prví, tak na 99 percent ťa drak sunda v druhom kole.

V shadove draci nepluju ohen... ale kuzlia fireboli a plamenomety a silove blesky a neviditelnosti a vela vsetkeho. K tomu ma brutal pancier a tak dalej....

Samozrejme je viac druhov drakov. V nie su nesmrtelny, a ked mas spravnu taktiku a vybavenie, sundas aj draka (ale skupinka vs. drak je dosť o ničom). Napriklad existuju skupiny lovcov, ktorí sa špecializujú na lov a následní predaj drakov(resp ich častí).

A napríklad aj taký upír... v jednom kole mu odfajčíš pol brucha a ruku od lakťa a v druhom ti da taku facku zregenerovanou rukou že si to už neužiješ.

S mocnými nieje sranda... ale aj oni su smrtelny...

_________________
I´m not Jesus. I´m just full of peace.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 29.11.2004
Príspevky: 1094
Body: 77

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Aky je rozdiel medzi Azilanom, Bug City a Virtual Realities 2.0? Prave som si to omrkol v brlohu, ale tam sa o tom nic nepise. :ikonka05:


Hore
 Profil  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Grey_Rashka napísal:
Keby si mal v ruke najnamakanejšiu ručnu zbraň a náhodov by si išiel prví, tak na 99 percent ťa drak sunda v druhom kole.

ale skupinka vs. drak je dosť o ničom


No, to aj inde -- drak, co sa vyliahne z vajca, je stavany tak pre 7levelne postavy... Ide o to, ze v pripad, ze prisera ma malo zivotov, je vyvazeny skaredymi schopnostami..

V kazdom pripade mam pocit, ze to chce inteligentneho hraca a inteligentneho DMa -- lebo suboje asi nemozu byt jadrom pudla, ci hej?


Hore
 Profil ICQ  

vis maior
Obrázok používateľa

Založený: 20.07.2004
Príspevky: 4458
Body: 21
Bydlisko: Morava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Preboha 20 kociek??? :o tolko som v zivote pohromade ani nevidel :P


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 09.09.2004
Príspevky: 410
Body: 5
Bydlisko: Fokin Koshice Sity

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
alef0 napísal:
Grey_Rashka napísal:
Keby si mal v ruke najnamakanejšiu ručnu zbraň a náhodov by si išiel prví, tak na 99 percent ťa drak sunda v druhom kole.

ale skupinka vs. drak je dosť o ničom


No, to aj inde -- drak, co sa vyliahne z vajca, je stavany tak pre 7levelne postavy... Ide o to, ze v pripad, ze prisera ma malo zivotov, je vyvazeny skaredymi schopnostami..

V kazdom pripade mam pocit, ze to chce inteligentneho hraca a inteligentneho DMa -- lebo suboje asi nemozu byt jadrom pudla, ci hej?


Ked ti mam pravdu povedať, nikto nebol tak odvažny, GM ani hráč... aby draka nejak zapájal do runov... plati poulične príslovie

Dajte pozor, abyste mali krytý chrbát. Strielajte presne. Šetrite muníciou. A nech vás nigdy nenapadne plácnuť si s drakom.
- pouličné príslovie.


Toho sa držíme. Boj je s drakom možný, ale nikdy som o tom nepočul. Je kopa mocných bytostí ktoré ti možu poriadne zavariť. V našej skupine sa s drakmi moc nič nerieši... Pre istotu.

_________________
I´m not Jesus. I´m just full of peace.


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 09.09.2004
Príspevky: 410
Body: 5
Bydlisko: Fokin Koshice Sity

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Riso napísal:
Aky je rozdiel medzi Azilanom, Bug City a Virtual Realities 2.0? Prave som si to omrkol v brlohu, ale tam sa o tom nic nepise. :ikonka05:


Neviem, nigdy som tie knihy nevidel, takže ti nepomožem... mi použivame SR2 pravidla, Katalog pouličneho samuraja a knihu kontaktov + SaM katalog... neoficialna priručka všetkeho...

_________________
I´m not Jesus. I´m just full of peace.


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 47 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun