HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 217 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Ďalšia
Autor Správa

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nieze by to bolo nejak extremne podstatne Majo ;)

Moj zatial bezmenny trpazlik bol prideleny (z konkretnych dovodov) do ochrannej straze zosadeneho krala ktoreho premiestnili do nebezpecnej oblasti - pevnostky na kraji trpazlickej rise.
Myslis ze by mu dali ELITNEHO hyperRamba? Ved to by nahodou mohol prezit aj viac ako par rokov ...

Staci citat medzi riadkami alebo sa spytat priamo mna.

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ten poucovaci ton by si si mohol odpustit.


Hore
 Profil ICQ  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 30.01.2008
Príspevky: 958
Body: 5
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bifi napísal:
Mechanicky by to fungovalo asi tak, že každá postava má 2 Past sloty.


Bifi napísal:
Postava robila ideálne niečo, čo môže robiť aj 1-levelová postava.


I'm thinking

  1. Stepný nájazdník
  2. Náčelník kmeňa na úteku


Prilis? Primalo? Moze byt?

_________________
GM for hire, pôvodca polovice zla, Bič boží a lesba v mužskom tele.
"You're so willing to take risks for your country, why aren't you willing to do the same for your own happiness?" -- I. Derevko


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Pekny flamebait. Dik neprosim
--------------------------------------------
http://artigas.deviantart.com/art/Dwarf ... d-49676169
Meno: Nalbar / Urvar
Presvedcenie: Lawful (v zmysle zakona)
Minulost: Vyrastol v rodine lovcov podzemia mesta Fyr a tak aj jeho cakal rovnaky zivot. Plizit sa podzemim, striehnut na nebezpecenstva ktore by mohli hrozit trpazlickemu mestu a obcas doniest naspat nejaky ulovok v podobe vypaseneho jazveca, medvedata alebo kobolda. Ziskal v tejto oblasti viacere skusenosti ale pred tym ako stihol prekrocit prah dospelosti a osamostatnit sa risa Waria presla politickou zmenou ktora zemila aj Nalbarov dalsi osud. K moci sa dostal rod Bolrim a predchadzajuci kral Tingold bol "poslany na odpocinok" aj so svojimi najvplyvnejsimi priaznivcami. Patril medzi nich aj Nalbarov otec a tak sa spolu s nim musela prestahovat do vzdialenej pevnosti Raka cela rodina. V tomto neznamom prostredi kde boli trpazlici pod neustalou hrozbou utoku orkov, goblinov, poloopicich kmenov praludi a horsich tvorov nemohol pokracovat v ceste lovca a musel sa zapojit do obrany maleho spolocenstva v priamejsom zmysle.

Takto presiel nejaky cas. Casom sa spolocenstvo zacalo zmahat, pocet utokov nan poklesol a ostrazitost otupela co sa stalo osudnym. Jedneho dna ked Nalbar zisiel hlboko do jaskyn kvoli prieskumu a oziveni loveckych znalosti po navrate do pevnosti nasiel cele spolocenstvo vyvrazdene do posledneho clena (neskor si vsimol ze niektori z jeho druhov medzi telami nie su. Ziadne stopy co sa s nimi stalo nenasiel). Kym bol prec niekto sa dostal cez mohutne bariery a brany a znicil rod Hargura Pekneho. Stopy ukazovali na najazd orkov co vsak Nalbarovi prilis nesedelo kedze poznal bezpecnostne predpisy a obranu pevnosti. Vedel ze by sa cez nu tak lahko v priebehu niekolkych hodin nedostali. Podla rychlosti a dokladnosti utoku to zrejme boli elitni vrahovia sucasneho krala, ktory sa bal moznej konkurencie byvaleho vladcu, Nestalo by sa to poprvykrat v dlhej trpazlicej historii. Pre Nalbara to vsak neznamenalo rozdiel. Pan ktoreho mal na starosti a jeho rodina bola mrtva a on sa nemohol vratit spat do trpazlickej rise. Nesplnil si svoju povinnost a nezomrel pri obrane svojho Pana tak ako sa ocakavalo. Stratil svoje meno a stal sa z neho Urvar (Mrtvy vydedenec), ktory sa tula svetom a prenajima svoju sekeru za kus chleba.

Výška: 4'7'' (140cm) - na trpazlika je vysoky
Váha: 180libier (82kg) - a robustny
Vek: 38 - na hranici dospelosti, ale skuseny na svoj vek aj ked svet na slnecnom svetle stale len spoznava
Výzor: Mohutne osvaleny trpazlik s bujnou aj ked zatial na trpazlicke pomery kratkou rysavou bradou (20cm). Studeny nezaujaty pohlad namedzneho bojovnika a cloveka ktory si mysli ze nema buducnost a na nicom mu nezalezi. Bradu a vlasy ma spletene do volnych nie velmi upravenych vrkocov zopnutych zeleznymi prstencami.
Oblečenie: Osuntela ale cista siva tunika z hrubej latky, pevne kozene vysoke topanky s velkymi mosadznymi prackami, tmavy vlneny plast proti zlemu pocasiu a sluziaci ako vankus aj prikrivka pri taboreni
Povahové črty: Zachmureny a malo hovoriaci, vacsinou sa stara len sam o seba. Svoje povinnosti plni dosledne a presne sa riadi instrukciami od velitela. Mimo boj tak ako vsetci trpazlici zvazuje svoje rozhodnutia a ak to nie je nevyhnutne neponahla sa s vyslovenim svojho nazoru. Vycita si ze nezomrel vo svojej sluzbe a ma tendenciu zaujimat post ochrancu slabsich dokonca aj tych ktorych nepozna. Veri tomu ze ucel svati prostriedky. Oblubil si dobry tabak a tak casto ked je cas bafka zo svojej dlhej fajky. Do tabaku si s oblubou primiesava lahke opiaty, ktore na neho ako na trpazlika maju takmer nulovy efekt, jeho uzavreta povaha vsak vtedy o nieco ustupi a on je nachylny podelit sa o svoje historky s tym kto si ziskal jeho priatelstvo ci uctu. Takymto ludom ponukne svoju fajku a nie je rozumne odmietat kedze to povazuje za urazku.
Staty: 18/8/12/9/9/8
Je velmi silny, stiskom dlane lame podkovy a uder jeho sekery drvi kamen. Na svoju velkost je priemerne pohyblivy aj ked niekedy trochu neohrabany. Svojou zachmurenostou a obcasnou nevrlostou si tazko ziskava priatelov. priemerne rozhladeny a inteligentny a na trpazlika aj priemerne odolny. Vynika hlavne svojou mohutnou silou.
Vystroj/vyzbroj:
Pevné oblečenie, trpaslícka dýka so širokou čepeľou, pevný cestovný batoh s kovovým rámom, fajka z kvalitného kameňa (dar od zosadeného kráľa), dobre udržovaná bojova sekera, deka, kladivo, mosadzny trpazlicky kompas, otcov signalny roh z podzemneho netvora zdobeny runami
2x jednorucna sekera, obdlznikovy stit strednej velkosti, banded mail, bandages 5x, chisel, Gloves, heavy, oil 2x ceramic, cooking pot, Rations standard, Sewing kit, Tinder box, 6x torch, water skin, rope

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Naposledy upravil Aljen dňa Št. 20. Nov 2008, 13:11, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ďakujem vám za doterajšiu diskusiu, poriadne som to prešiel. Poberiem vaše nápady a trocha to učešem a zajtra postnem hrubý náčrt sveta, Aljenovi mená pre trpaslícke rody, aktuálny panteón a čo sa vie o Pevnosti.

Denník pre postavu si prosím vytlačte z Rules Cyclopedie. Chcem aj poprosiť kartografa, aby doniesol štvorčekový papier.

Hrať chcem asi tento piatok. Kde? (Ak nás bude 8 či koľko, tak radšej nie u mňa doma.)

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ja na 60% v piatok nebudem moct. V sobotu nemozem na 100%. V nedelu mozem hrat.


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bohovia

Môj prístup k bohom je takýto: Existuje veľa bohov, tí sú však objektívne daní, proste existujú nezávisle od ľudských bytostí. (T.j. neplatí moderný pohľad, že si každá kultúra napríklad zo strachu pred búrkou vytvorí predstavu nejakej božskej bytosti, okolo ktorej vznikne celý kult, a tým vznikne aj boh samotný.) Zopár bohov je zabudnutých, prípadne ich nikto neuctieva, ale existuje istý základný panteón, ktorý rešpektujú všetky bytosti. Samozrejme si rôzne rasy a kultúry bohov rôzne zobrazujú, či im dávajú odlišné mená, avšak až na drobnosti ich atribúty zostávajú tie isté. Forma uctievania je tzv. henoteizmus, keď si veriaci vyberie jedného boha, v ktorého verí, pričom akceptuje aj existenciu a vplyv iných bohov (neexistuje teda medzi bohmi hierarchia, a náboženské vojny, v ktorých by išlo o to, koho boh je „pravejší“, sú zriedkavé). V spoločenských útvaroch (kmene, mestské štáty, ríše, rody) je jeden boh obvykle dominantný ako oficiálne náboženstvo.

Rinnat je bohom slnka, ohňa, tepla, rodinného krbu a manželských zväzkov. Dáva tiež požehnanie náčelníkom a kráľom. V jeho chrámoch nesmie oheň nikdy vyhasnúť.

Pnatah je bohom dokonalosti formy a preto aj bohom remeselníkov, najmä kameníkov a staviteľov. Je však tiež patrónom pocestných a pútnikov, vied a vynálezov.

Tyrsos je mesačný boh s dvoma tvárami. V aspekte splnu je bohom poznania, skrytých tajomstiev a ich hľadačov, ktorí musia osamotení zostupovať do neznámych hlbín. Takto je často uctievaný elfami a trpaslíkmi, ale aj mystikmi. V aspekte novu symbolizuje hlbokú noc, temnotu a utajenie – takto ho uctievajú zlodeji či vrahovia.

Macha je bohyňou osudu, ale aj bohyňou plodnosti a úrodnej zeme. Je nevyspytateľnou bohyňou šťasteny, ktorú preto uctievajú aj podvodníci či tí, ktorí podstupujú činnosti s neistým úspechom. Zobrazuje sa ako rusovlasá žena, nesúca zrkadlo. Ľudské kmene jej často prinášajú krvavé obete, ktoré sa spaľujú alebo zakopávajú do kultových studní.

Sekaus-Ulkar je bohyňou smútku, zimy, potratených detí, nadprirodzeného vnímania a duchov, prízrakov a zjavení. S príchodom zimy sa jej vytesajú drevené modly, ktoré sa načiernia smolou, a s príchodom jari sa zase spália.

Madra je bohom mŕtvych a prechodu medzi životom a smrťou, avšak tiež bohom pastierov. Má hlavu psa a nosí železnú palicu, ktorou môže zabíjať, ale aj kriesiť. Hovorí sa, že nečakané zjavenie čierneho psa veští blízku smrť.

Perug Trojrodený je bohom troch domén: mágie; písma a zákona; a obchodu a diplomacie. V jeho chrámoch stoja tri sochy, pričom každá symbolizuje jeden z týchto aspektov. Jeho kňazi majú zakázané holiť si bradu a strihať vlasy či fúzy.

Mavors je bohom vojny, bojovníkov, nespútanej agresie, ale aj vojenskej stratégie a disciplíny či hrdinstva. Jeho posvätným zvieraťom je býk, ktorý sa narodí v deň, keď padne nejaký mocný bojovník alebo náčelník. Pred vojnovými ťaženiami je potrebné si ho uctiť, napríklad tak, že sa do kamennej mohyly uloží nejaká majstrovsky vykovaná zbraň.

Bori je bohom hlbokého lesa a nepriestupných strží, bohom očí, ktoré sa dívajú z húštin. Je bohom lovu, divokých zvierat, skál, horských prameňov a nájdenia cesty. Často sa zobrazuje sediaci s prekríženými nohami a z hlavy mu vyrastajú parohy.

Ruva ako mladá deva skrotila divokého koňa a stala sa prvou jazdkyňou. Okrem toho je bohyňou liečiteľstva, poézie, hudby a milencov.

Bes je bohom búrky a morí. V búrke so smiechom jazdí po oblohe na svojom kancovi a hádže ohnivé oštepy do tých, ktorí sa v tom nečase ocitnú vonku.

Yarakoor je obrovský had, ktorý svojimi slučkami obopína svet. Je bohom drakov a plazov a príšer všemožného druhu. Draci vnímajú jeho hadiu formu ako dokonalú a preto si niektorí odhryznú krídla, ba dokonca aj končatiny...

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Naposledy upravil Bifi dňa Ne. 16. Nov 2008, 19:46, celkovo upravené 5 krát.

Hore
 Profil  

Legenda

Založený: 30.04.2007
Príspevky: 1081
Body: 2
Bydlisko: ZA

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Backround.

Volam sa Tinuriel, v ludskom svete pouzivam meno Tinul. Zil som v elfskej dedine ukrytej hlboko v lesoch. Dedina
sa volala Vinsilmae. Ked sa blizil rok mojej dospelosti, rodicia mi povedali, ze musim odist z dediny aby som urobil skusku
dospelosti. Mam ist do sveta ludi a hladat tam predmet s nazvom "kvet Mörliny". Nepovedali mi co to je. Mam ist do
Keep-u a hladat tam cloveka s menom Felin. On by mi mal pomoct. Rodicia ma varovali, aby som sa snazil utajit svoju
elfsku identitu, pretoze existuju ludia, ktori by mi mohli chciet uskodit.
Tak som sa vydal do sveta. Pridal som sa k jednej obchodnej karavane, ktora mala namierene do Keepu a s nimi som tam
prisiel. Svoju elfskost sa snazim utajit, o tom, ze som elf nevie nikto, okrem jednej zeny s karavany, s ktorou som
mal urcity platonicky vztah. Volala sa Ista.

(Ak by som to mal pretransformovat do Anima Prime*, tak by to bolo takto:
Contacts: Felin (info o kvete)
Backround items: rodna dedina, ludia, ktori chcu uskodit Elfom, ludia z karavany, Ista)

*Nespravim reklamu, ked mozem?


Naposledy upravil Majo dňa Po. 17. Nov 2008, 17:17, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Fingalen:
Kód:
STR  DEX  CON  INT  WIS  CHA
6   6   15   9   10   11
11   10   15   12   12   11
10   15   13   13   12   12
6   6   6   9   8   5
6   12   13   6   13   6
11   10   11   4   13   7

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 22.07.2004
Príspevky: 12
Body: 5
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Vranin - kňaz Boriho
STR DEX CON INT WIS CHA
10 15 13 9 14 12

-učeň lesnej múdrosti
-lovec

Neutral

Nad malú viesku sa zniesol súmrak. Chladivý vánok večera pohladil svojim dychom listy a kôru starých bukov a jaseňov, tmou utišíl hlasy spevavých vtákov a prebudil zvieracích lovcov. Medzi neveľkými polozemnicami s rákosovou strechou kráčal nočný návštevník. Sediac na chrbte šedivejúceho losa prešiel k najväčšiemu z domov. Zostúpiac na zem, tichým šeptom poslal zviera naspäť do lesa a bez klopania vstúpil.

O pár chvíl bola miestnosť plná. Starí i mladí sedeli na laviciach i či pričupení zemi počúvajúc pocestného hlas. On sám sedel vpredu na stolčeku, na prekrížených nohách položená lýra z medvedieho rebra. Jeho telo neprežilo ani tridsiatu zimu no jeho oči zrkadlili múdrosť vekov. Od spánkov nadol mu tvár zdobili prapodivné kresby, vo vlasoch farby lesnej hliny mal vpletené úlomky kostí, drevené korálky a malé pierka. Dom naplnil zvláštnou zmesov pachov: miazgy, mäty, potu a hnijúceho lístia.

Keď končekmi prstov roztancoval struny svojho nástroja, zvučným hlasom rozprával o dobách dávno minulých, o časoch, keď boli lesy plné hrôzostrašných bytostí, ktoré vychádzali z jaskýň pod zemou. Málokto vedel, že muž v šatách z pierok a kožušín, ktorý sedel pred nimi, už do nejednej podobnej diery sám vkročil...


EDIT (trosku to "stiahnem nadol"):

Keď nad ránom opúšťal dedinku, nešiel sám. Sotva urobil pár krokov, spoza stromu za iný strom prebehlo čiernovlasé chlapča. Snažilo sa byť nenápadné a tak ho starý Psohlav nechal tak. Len sa ticho usmial popod fúz a odviedol ho hlboko do lesa. Niekoľko rokov ho učil tomu, čo vedel. Vranin mu bol žiakom i sluhom, lovil preňho zver, chystal mu jedlo a po nociach ho zohrieval svojim telom.
Mal asi 12, vek v ktorom sa chlapci stávajú mužmi, vek postrižín. Pamätá sa, ako utekali pred jazdcami a ich psami. Psy bežali napred a držali stopu. No keď jazdci ich našli, zvierata ležali dokaličené a bez hláv.
Pár míľ odtial sa muž a chlapec zastavili. Muž vytiahol z koženeého mechu psie hlavy a zakopal ich. Po pár dňoch z nich uvaril polievku a nakŕmil ňou chlapca. Prazvláštny pokrm spečatil puto obete. Mladíkovi však zároveň otvoril oči a mysel. Vkročila do neho múdrosť stromov, stal sa hlasom Lesa. Skôr ako prišiel spln, skôr Psohlav vykonal obetu Borimu, Vranin ušiel do lesov ukradnúc starcovu kostenú lýru. Psanec, predurčený k obeti. Chlapec, ktorý je hlasom Toho, čo šeptá hlasom lístia.


Naposledy upravil Fingalen dňa Po. 17. Nov 2008, 23:39, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Prostredie

Pred vyše 300 rokmi sa zrútila veľká a stará ríša Latroxia, ktorá pokrývala väčšiu časť známeho sveta. Naraz sa zastavili bane a zlievárne, pevnosti a paláce ostali opustené. Niektorí vravia, že bohovia ako trest za uctievanie Yarakoora na zem vrhli kusy hviezd. Iní zase, že sa roztrhla zem a pohltila hlavné mesto Khron. Ďalší vravia, že celú latroxskú flotilu aj s vlajkovou loďou Bronzového Cisára zhltol oceán. Dlhovekí elfovia a trpaslíci posadnutí hľadaním tajomstiev sa na túto tému odmietajú rozprávať. Isté je len, že z latroxskej ríše sú dnes len ruiny. V lesoch, ktoré kedysi boli obrábanými poliami a záhradami, sa dnes preháňajú divé kmene a na miestach niekdajších kúpeľov a amfiteátrov zakladajú primitívne hradiská.

Centrami civilizácie sa stali mladé mestské štáty, roztrúsené v rosiahlej krajine. Mestský štát Opyros zažíva za posledných tridsať rokov silný ekonomický a politický rozmach. Vedený cirkvou Peruga rozširuje Opyros svoje územia diplomaciou s miestnymi kmeňmi a budovaním pevností, ktoré majú za cieľ chrániť nové ozbrojené veľkostatky a obchodné cesty. Toto platí aj pre Pohraničie – oblasť, kde miestne obyvateľstvo pozostáva z dvoch veľkých kmeňov Kymbrov a Chertov, a kde vrcholom civilizácie je opevnené hradisko. Teraz tu Opyrania zaberajú pôdu, klčujú lesy, zakladajú statky a obnovujú cesty, a samozrejme prichádzajú aj obchodovať a objavili sa už aj pokusy v naturáliách vyberať dane, ktoré sa končili násilnými stretmi.

Pevnosť v Pohraničí bola kedysi latroxskou pevnosťou. Na jej ruinách Opyros nedávno vystaval novú kamennú pevnosť. Je to div okolia – v pevnosti môže sídliť posádka až 100 vojakov. Slúži na ochranu ekonomických záujmov Opyru v tejto napätej situácii, jej posádka je určená na prípadnú ochranu veľkostatkov a prebývajú v nej tiež cestujúci kupci.

Kmeňu Kymbrov velí náčelník Orman, titulovaný aj ako „knieža“. Ich hlavné hradisko, Gvizdno, leží dolu po prúde rieky Belica, dva dni pešej cesty od Pevnosti (deň koňmo alebo na člne). Uctievajú Rinnata. Chertovia uctievajú Boriho a velí im náčelník Jardrik. Dediny Chertov sú obvykle dobre ukryté v hlbokých lesoch.

Za lesnatým Pohraničím leží nehostinná skalnatá krajina plná kľukatých roklín, kde sa skrývajú tlupy vzájomne bojujúcich goblinov, orkov a koboldov, ale aj omnoho desivejších príšer.

Poznámka: Latroxiu sa predstavte ako mix Ríma a Atlantídy. Opyros je nejaký fénicko-sumerský mestský štát. Kymbrovia a Chertovia sú akoby keltsko-slovanské kultúry.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 04.01.2008
Príspevky: 10
Body: 5
Bydlisko: Brno, Česká republika
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Opyros se mi líbí, stejnětak bohové (hlavně Yarakoor a ukusování křídel, moc hezké představy vyvolává i Sekaus-Ulkar). Žádný ale přesně nesedne mým představám o patronovi, takže beru vlastního boha (viz níže).

Bjorn Aageson je mezi Opyřany i divochy z kmenů obrem. Tak už to u seveřanů bývá, proto jsou na jihu také často zaměstnávání jako žoldnéři a osobní strážci.
Dříve měl ocelovou kroužkovou košili a poctivý dlouhý meč se znakem Saxe, seveřanského boha odvahy a důvtipu (zrady, říkají někteří), ty ale propil.
Živil se vším možným, mládí strávil na dlouhé lodi, jako pirát, ale asi nejvýraznějšími obdobími jeho života byla služba v osobní gardě jistého opyrského obchodního prince a, po propuštění za insubordinaci, krátká kariéra zloděje, kterou musel s tím, jak se dostal dále od moře, opustit - výdělek v necivilizovaných krajích přestal být hodný rizika...

(osobní strážce, zloděj)

_________________
Stay calm, this is not happening.


Hore
 Profil  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
z panteonu mi ako Threadov patron pride najvhodnejsi Perug, presnejsie jeho aspekt Zakona.

Ako potulny knaz nepoziva taku vaznost ako mestski klerici, nepatri vsak ani k fanatikom, ktori presadzuju vieru v Peruga ako tu jedinu spravnu.

Potulni knazi Zakona byvaju nazyvani Sudcovia, su volani ako arbitri v drobnych sporoch, a ich slovo ma vaznost. Rozhodnutia Sudcov su respektovane z obycaja a strachu pred Perugom, hoci nie su zavazne - Sudcovia sa snazia nepliest sa do remesla miestnym richtárom a fojtom - aj ked to nebyva vzdy najlahsie.

Do Pohranicia sa Thread dostal patrajuc po pribuznom Henrym, Opyrskom obchodnikovi, ktoremu prinasa zvesti o pohnutom osude jeho mladej rodiny.

edit: past: monk of Peruggia cloister, merchant origin

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Naposledy upravil Quicci dňa Ut. 18. Nov 2008, 0:22, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 04.01.2008
Príspevky: 10
Body: 5
Bydlisko: Brno, Česká republika
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak, po diskusi s Bifim a Finem jsem postavu změnil, aby byla mladší a "prvolevelová":

Bjorn Aageson (příjmení je vtípek, Bjorn nezná svého otce, Aage znamená ostří)

Str 14, Dex 13, Con 13, Int 7, Wis 6, Cha 13

Past: zloděj, pirát

Bjorn je vytáhlý, šlachovitý mladík se zrzavými vlasy a modrýma očima. Jako malého jej zřejmě vážně pokousal pes nebo podobné zvíře, přes hruď a záda se mu táhne několik řeťezců jizev od zubů. Bjorn si nepamatuje, jak k jizvám přišel, ale zdá se, že mají jakýsi podivný význam.
Kvůli svým jizvám musel jako mladý syrotek a pouliční zlodějíček utéci před muži, kteří o nich věděli více než on, a nechat se najmout na "Loď smrti". Kapitán té podivné lodi byl pirát a černokněžník, uctívač ohně. Na moři Bjorn zažil mnoho dobrodružného, strašného a podivného (pirát na černokněžnické lodi)... a také dospěl.
V šestnácti byl od své lodi nehodou odloučen a vyplavil se v Opyru.

_________________
Stay calm, this is not happening.


Hore
 Profil  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ak môžete, vezmite si na session aj vytlačené veci, čo ste postli do fóra (postavu, background rasy). Ešte jedna poznámka k old-school hraniu:

Citácia:
I've always felt that in OD&D, the idea was to avoid encounters whenever possible. Monsters are supposed to be deadly, not just walking bags of experience. Avoiding their claws and spears is normally a good idea.

At first level, the players actually strived to avoid rolling the dice at all. Rolling the dice meant someone was potentially going to be creating a new character. Clearly this is almost always the case throughout the D&D character’s career, but the point is that at first level, a single 10’ pit trap or single blow from a Goblin’s spear might mean that the player must begin anew with a zero experience character.

At second level, the characters begin to develop a hit point buffer, and can choose to take on more difficult challenges, or continue to fight those same 1-1 HD Goblins while avoiding those same 10’ deep pits. Getting to second level should be the goal of every first level character, and this is accomplished by surviving.

Using the 1 XP per 1 GP method promotes this survival mentality. It is actually a GOOD thing to perhaps parley with those Goblins, or avoid them, or trick them into leaving their hidden stashes of Silver unguarded. Certainly some referees will award experience for ‘overcoming’ monsters without actually slaying them (an alternative, as mentioned earlier).

Traps and Wandering Monsters are the bane of dungeon delving for these intrepid adventurers, obstacles along the way to their ultimate goal of securing a comfortable living for themselves and their family, or of making a name for themselves, or of becoming more deeply vested in the magical arts. Traps and Wandering Monsters are to be avoided if at all possible, for they often mean high risk, and little or no reward. All monsters yield some experience, but as a character, the most important ones, those monsters worthy of actually risking one’s own life, are those guarding coins, gems and possibly magic items. The rest are just ‘in the way’.


A thinking man's game, indeed.

______________________
P.S.: Celý článok tu: http://shamsgrog.blogspot.com/2008/07/od-earning-experience.html

P.P.S.: Zaujímavé je, že v DrD 1.0 a 1.1 sa skúsenosť udeľovala aj za poklady. V príklade v príručke pre začiatočníkov trpaslík Hron získa tuším 3700 XP, pričom z toho 25 XP je prémia za RP, 175 XP za príšery, a tuším 3500 XP za "dve strieborné lyžičky, perlu, 50 zlatých, 50 strieborných"... Neskôr, v 1.5 či 1.6 získavanie XP za poklady zrušili a upravili počet potrebnej skúsenosti (stále ale za prestup musíte platiť!). Celkom by ma zaujímalo pozadie tejto zmeny.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 217 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun