HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 217 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Ďalšia
Autor Správa

Cestovateľ
Obrázok používateľa

Založený: 28.12.2007
Príspevky: 47
Body: 5

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bifi napísal:
U klerika zvažujem to, že si hráč môže pri brnení vybrať obmedzenia ako magic-user (t.j. nebude používať žiadne), ale bude potrebovať menej XP na postup.
To by som nerobil, prilis to zavana pokusom o zavedenie game-balance... :P


Hore
 Profil  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Heh nie (aj keď klerik sa považoval za munchkin-class), skôr ide o to, klerika spraviť viac ako magic-user (keď z hľadiska sveta dáva význam skôr šamanistický/staroveký kňaz než križiacky kaplán).

Boli by to takého úpravy:
- No armor.
- Regardless of alignment, the cleric's spell list does not include reversible spells - the path of the cleric is one of healing and defense. Each time a cleric casts a reversed spell he must immediately make a saving throw against magic. If he fails, he loses a point of both Wisdom and Constitution. (...) Možno to pre Chaotic klerikov platí naopak, tí by zase nemohli čarovať healing spelly (t.j. reversed verzie škodiacich kúzel).
- Spell progression, weapon restrictions, hit dice, the ability to turn undead remains the same.
- Skúsenosť by sa zmenila z 1.500 na 2. level (a 100.000 na neskoršie prestupy) na 1.350 na 2. level (a 100.000 na neskoršie prestupy). Čiže na začiatku by postupoval trocha rýchlejšie ako teraz a neskôr by zostal tak či tak najrýchlejšie rastúcim povolaním.

Quicci a Fin sa prípadne môžu vyjadriť, aký typ klerika by preferovali viac.

Brnenia:
Primitívnejšie kmene môžu nosiť brnenia z dreva, tvrdenej kože a kosti s občasným použitím kovu, ktoré sú ekvivalentné leather armor (AC7), scale mail (AC6), chain mail (AC5) alebo banded mail (AC4). V Opyre, ktorý je predsalen trocha vyspelejším starovekým mestským štátom, používajú na brnenia bežne bronz a všelijaké zliatiny, fakt významné postavy môžu mať aj plátovú zbroj (AC3). Suit mail (AC0), čo je plná výzbroj jazdiacich rytierov z obdobia vysokého romantizmu (ca. 15. st.), je veľmi veľmi zriedkavá.

Jazyky:
Common (Low Latroxian)
archaická High Latroxian
Aslenčina (kmene v Pohraničí)
Hamarčina (nomádske kmene z veľkých plání)
Hlérčina (jazyk Severanov a neoficiálny Common na moriach a oceánoch)
koboldský
goblinský (aj hobgoblini)
Čierna reč (orc, bugbear, ogre, gnoll)
elfština
trpaslíčtina
Arcane/Draconic
Abyssal
jazyky prevedčenia: Lawful, Neutral, Chaotic (vysvetlím na mieste)

Quicciho postava vie Common (čítať a písať), jazyk svojho presvedčenia, a 1 jazyk naviac.
Fingalenova postava vie Common s miernymi chybičkami, aslensky (aj písať) a neutral.
Conlaiova postava vie slabo Common, hlérsky a neutral. Nevie písať.
Aljenova postava vie trpaslícky (aj písať), lawful, goblinsky alebo koboldsky, a Common s miernymi chybičkami (nie písať).
Peekayova postava vie Common (písať s problémami, ale čítať ako-tak), hamarsky (aj písať) a jazyk svojho presvedčenia.
Majova postava vie elfsky, jazyk svojho presvedčenia, a keďže neviem, akú má inteligenciu, tak neviem aké ďalej a ako dobre (Common, goblinsky, Čiernu reč).
Baelarina postava vie Common, hamarsky, jazyk svojho presvedčenia, a 2 jazyky naviac. Všetkými vie aj písať.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Naposledy upravil Bifi dňa Št. 20. Nov 2008, 14:56, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
mne by skor do role sadol klerik bez zeleza. Mec Pravdy mi bohate postaci.
(co mi pripomina: chcem raisnut restrikciu na non-edged weapons pre klerikov! eto maxi bulshit)

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ake mame my trpazlici technologie a magiu?
vymyslis ty alebo ja
*nenapadny evil grinn*

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ešte som updejtol jazyky v príspevku vyššie.

Trpaslíci majú zložité mechanické vynálezy, ale chémia a mágia sú na slabej úrovni. Nepoznajú pušný prach a para sa používa iba na nejaké banské zariadenia. Extrémne dobre rozumejú metalurgii a ich kovové výrobky môžu mať preto takmer moderné vlastnosti (ľahkosť, pevnosť). Zotrvačníky či šošovky sa používajú akurát tak v nejakých drahých hračkách a hlavolamoch (prípadne pasciach).

Reštrikcie na non-edged weapons premyslím. Ide o to, že klerik je liečiteľ a vyhýba sa spôsobovaniu krvavých zranení. Nedáva to veľmi zmysel pre primitívneho šamana (oštep na lov trebárs), ale taký sudca s kladivom... Hmm... :wink:

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Kladivo pravdy?! hm.... :-P ok.


(tomu uz chyba len WH Sigmar...
- BAD FORM! BAD FORM!)

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Urobil by som to takto: blackjack, club, staff, dagger, net, bola, warhammer, mace, spear, shortsword, trident, throwing hammer, handaxe, javelin. Žiadne polearms ani strelné zbrane, ani špeciálne a normálne štíty, žiaľ ani longsword alebo battleaxe. OK? Normálne si vyber 2 zbrane, na ktoré máš proficiency.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Pútnik
Obrázok používateľa

Založený: 22.07.2004
Príspevky: 12
Body: 5
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
A prak? Ja som strasne chcel prak... :o Ja som lovec! :cry:

EDIT: Co sa tyka toho knaza, mne by sa asi pacilo byt aspon v kozi. Ten cleric ako healer je pouzitelny tak od 3-4 urovne. Predtym nevie fakticky nic. Na prvej urovni ani tu jednu magic missile..:-( Neviem odhadnut, ci je ta znizena hranica XP tak citelna ako rozdiel niekolkych bodov v AC, ktory sa ti taha celou karierou. Ale nikto som to nehral, takze to fakt neviem odhadnut. Len mam pocit, ze prve dve urovne sa budem len krcit v tieni vzdy, ked niekto co len nahlas vyslovi potencialitu nebezpecenstva. Ale v zasade sa prisposobim.:-)


Naposledy upravil Fingalen dňa Št. 20. Nov 2008, 16:57, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Prak by som dovolil tiež.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ak chcete mať už na začiatku spoločníkov (retainers/hirelings), vymyslite, kto to je a ja ich vygenerujem. Maximálny počet je udaný charizmou, odporúčam ale (okrem Peekayovho náčelníka) jedného. Kúpiť vybavenie im musíte vy. Spoločníci dostávajú podiel na skúsenosti (takže tiež postupujú, len pomalšie) a na pokladoch.

V Pevnosti budete môcť najať ďalších spoločníkov, ale hlavne žoldnierov. Žoldnierov musíte platiť (od 2 do 30 gp za mesiac, ak sú prvoleveloví; dvakrát viac za rizikovú prácu), ale sú vybavení a nerátajú sa do vášho retainer limitu. Na druhej strane sú nezávislejší a samostatnejší, spoločník je naproti tomu skoro vaša druhá postava.

Pre informáciu: Je bežné, že sa do podzemia vydávajú expedície, ktoré majú 15 ľudí. Na draka si ani neviem predstaviť ísť inak ako s oddielom žoldnierov (viď Zaklínača). To len neskoršie edície robia z postáv také samostatné bojové mašiny. Veď je absolútne nerealistické, aby fighter zniesol neviem koľko kôl všetky útoky od draka - je na druhú stranu úplne ľahko predstaviteľné, ako sa ten drak vnorí do masy vojakov a dedinčanov s vidlami a rozmetáva ich na všetky strany... dychom a prackami ich zabije kľudne aj 5 či 10 za kolo.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Kráľovná
Obrázok používateľa

Založený: 09.01.2008
Príspevky: 732
Body: 5
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak, ja pridávam background:

Kira je dcérou náčelníka Kmeňa krvavého úsvitu Gerba, podľa tradície sa mala stať kmeňovou vedmou, takže od jej desiatich rokov ju vychovávala a učila vtedajšia vedma Gamal. Nanešťastie výchova/výuka sa nestihla dokončiť - do tábora vtrhli opyrské jednotky, ktoré vrámci zabezpečovania okolia Pevnosti zabili a rozohnali všetky kmeňe. Pri nájazde Gamal zabil jeden z opyrských vojakov, čím nevedomky vykonal rituál zasvätenia - podľa tradície musí vedma umrieť v prítomnosti svojej nasledovníčky, aby prastará duša prvej vedmy kmeňa Kahar prestúpila práve na ňu. Bez Kaharinej duše Kira nemôže byť vedmou, preto v pamäti neustále oživuje podobu vojaka, ktorý sa skláňal s krvavým mečom nad bezvládnym telom Gamal, a je rozhodnutá ho nájsť - a zabiť - aby získala to, čo jej bolo súdené.

Kvôli nájazdu má ťažké srdce na svojho otca, ktorý napriek tomu, že vedel o opyrskej hrozbe, sa rozhodol zostať a bojovať, aj keď mal dosť času kmeň presídliť.

Uctieva bohyňu Machu - tak, ako všetky vedmy Kmeňa krvavého úsvitu - práve Macha totiž zosiela na vedmy vízie osudu kmeňa pri rituáloch.

-------------

Hirelinga, ak vôbec, by som asi pridala do Gerbovej tlupy - konieckoncov utekáme spolu.

K výbave nemám námietky, ešte si zo zoznamu vykombím tie prkotiny, čo chcem (píšťalka etc.).

_________________
Thinking isn't sufficient. I want to know. -- J. Bristow
"I am free, no matter what rules surround me. I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do."


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Hmmm takze Urvar ma brata ... to drasticky meni moj rozpocet sakris.

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Kráľovná
Obrázok používateľa

Založený: 09.01.2008
Príspevky: 732
Body: 5
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Veď ešte počkaj...budeš musieť míňať na šte...ľahké devy, aby si dostal XP :P (viď RPGF)

_________________
Thinking isn't sufficient. I want to know. -- J. Bristow
"I am free, no matter what rules surround me. I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do."


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 03.08.2005
Príspevky: 1755
Body: 6
Bydlisko: Bratislava

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
nielen to ... budeme aj strasne chlastat a kupovat drahy tabak.

"Heloo young elven lady. Do you wanna see my shining warhammer?"

_________________
Tek tik-tik. : Gak’lak, thri-kreen guardian
Jenom člověk, který si není jistý svým vlastním rozhodnutím, že hraje dobrou hru se musí neustále opírat do jiných her s tím, že jsou špatné, aby se ujistil, že dělá dobře : Alnag


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Bifi napísal:
Ak chcete mať už na začiatku spoločníkov (retainers/hirelings), vymyslite, kto to je a ja ich vygenerujem. Maximálny počet je udaný charizmou, odporúčam ale (okrem Peekayovho náčelníka) jedného. Kúpiť vybavenie im musíte vy. Spoločníci dostávajú podiel na skúsenosti (takže tiež postupujú, len pomalšie) a na pokladoch.

V Pevnosti budete môcť najať ďalších spoločníkov, ale hlavne žoldnierov. Žoldnierov musíte platiť (od 2 do 30 gp za mesiac, ak sú prvoleveloví; dvakrát viac za rizikovú prácu), ale sú vybavení a nerátajú sa do vášho retainer limitu. Na druhej strane sú nezávislejší a samostatnejší, spoločník je naproti tomu skoro vaša druhá postava.

Pre informáciu: Je bežné, že sa do podzemia vydávajú expedície, ktoré majú 15 ľudí. Na draka si ani neviem predstaviť ísť inak ako s oddielom žoldnierov (viď Zaklínača). To len neskoršie edície robia z postáv také samostatné bojové mašiny. Veď je absolútne nerealistické, aby fighter zniesol neviem koľko kôl všetky útoky od draka - je na druhú stranu úplne ľahko predstaviteľné, ako sa ten drak vnorí do masy vojakov a dedinčanov s vidlami a rozmetáva ich na všetky strany... dychom a prackami ich zabije kľudne aj 5 či 10 za kolo.

Doplnenie: Spoločníci znižujú XPy všetkým - ak sú 4 postavy a 2 spoločníci, získané XPy sa delia na 6 častí. Spoločníkom sa vlastne tiež platí dohodnutá mesačná gáža, ale sú lojálnejší, ak dostávajú podiel na poklade. Obvyklé býva, že sa 25% pokladu rozdelí medzi spoločníkov.

Žoldnieri nepôjdu normálne do podzemia. Sú na ochranu pri ceste divočinou, obranu pevnosti či útok na nepriateľskú dedinu alebo černokňažníkov hrad. Pri dlhšej službe vyžadujú ešte armorera/kováča či stajne s podkoními. Žoldnieri nedostávajú XPy.

Aljenovho brata vygenerujem.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 217 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun