Suhlasim s Ayaki.
Upir je lovec, tak ako lev. Ked chce lev ulovit svoju obet musi sa k nej priblizit, co musi spravit aj upir. Lev vyuziva svoje maskovacie sfarbenie na to aby splinul s okolim aby si obet do poslednej chvile myslela ze je v bezpeci a aby nedal prilezitost aby obet niekto varoval, presne ako musi byt upir sarmantny a vynaliezavy aby neputal pozornost a aby sa obet citila bezpecne do poslednej chvilky ( alebo moze pouzit taktiku inej chamrade , ked sa bude vydavat za nieco co nieje ( krasny, volny , bohaty, romanticky , vasnivy, sexualny manik (hmm, prave som opisal seba , keby som nebol chudobny
)) , tak ako sa napr. vydava nejaky chrobak za svetlusku cim vabi samcekov, ktory sami priletia).
Laska a ine city ich este nerobia niecim inym. Lasky a citov su schopne aj levi (v urcitej forme), ale to este neznamena ,ze to niesu zabijaci.
Upiry su zvierata ovladane svojim hladom. Laska je ludsky cit a je to pozostatok ludskosti, ktorymi kedysi boli. A je to prave ludskost, a ludska schopnost citit, milovat , ktora roby z upira nieco ine , nieco na pomedzi zvieratom a clovekom. Ale uz to neni upir. Upir v cistej forme je zabijak , zijuci zo zivota inych. Tak ako sa stava meso potravou leva , tak sa stava ludska krv potravou upira.
Co sa tyka sexi upirok, tak su sexi pokial su na obraskoch sporo odete s pohladom nadrzanej feny. Ale keby prezuvala kus mojho krku, tak by mi moc sexi nepripadala. Tak isto by som sa nedokazal milovat so zenou, ktora by sa mi chcela zahriznut do krku ( nehovoriac o citlivom muzskom mieste tam dolu, ktore je tiez bohate zasobovane krvou, nehovoriac ze je to pod tlakom, takze sa ani nemusi namahat s cucanim krvi
) a pripravit ma o moju zivotnu energiu.
A nakoniec nesmrtelnost je prekliatie. Ked mas casu malo ma pre teba velku cenu, ked ho mas nekonecno , cas pre teba nema ziadnu cenu. Tak ako tvoj vecny zivot , v ktorom by si zil pre nic. Pretoze vsetko by sa ti casom zunovalo, a na spomienky by si zabudol. V podstate by si ani nezil , len prezival. Pre mna osobne je nesmrtelnost desiva ako smrt.