HuSä
http://www.annun.sk/

BANG! a pajchlovanie
http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=4&t=3717
Stránka 1 z 3

Autor:  Corvus [ Ut. 22. Aug 2006, 8:18 ]
Predmet príspevku:  BANG! a pajchlovanie

vcera som treti krat hral BANG! a prvy krat som nebol spokojny... hra sa totiz zvrhla na pajchlovanie... teda ludia hrali karty o ktorych aj vedeli ze ich hrat nemozu a len cakali ci si to niekto vsimne..

a na druhej strane hrac ktory si nevsimol ze povedzme ten na koho striela ma mustanga a je prilis daleko tak sa uz nemohol opravit a o kartu prisiel.

hra potom pre mna stratila svoje caro... namiesto strategie a blufovania nastupilo to kto je ako pozorny a ma dobru pamat.

aky mate na to nazor?

Autor:  Yarpen [ Ut. 22. Aug 2006, 8:34 ]
Predmet príspevku: 

Skor ako daco napisem mam otazku. Aky skuseni boli ti hraci a kolko vas bolo?

Autor:  Corvus [ Ut. 22. Aug 2006, 8:41 ]
Predmet príspevku: 

bolo nas 5 . GoGo to hrala prvy raz (tej sa nepozornost prvych par hier tolerovala), Lev druhy, ja treti, Quicci to hral uz vela krat a bol tam este jeden chalan o ktoreho skusenostiach nic neviem.

Autor:  Yarpen [ Ut. 22. Aug 2006, 9:10 ]
Predmet príspevku: 

Takže:
1) Bang! je spolocenska hra, co by malo byt chapane ako "spolocna zabava". Nezaskodi to hracom na zaciatku pripomenut. Vitaz aj porazeny budu mat z hry ovela lepsi pocit, ak bol vysledok dosiahnuty cestnym sposobom. Ak to niekto nerespektuje, ani po viacnasobnom pristihnuti, je mozne sa dohodnut na treste. Od "svindloval si, zivot dole" az po " s tebou uz nehrame".

2) Najcastejsim zdrojom omylov v BANG!u je "pocitanie dosahu a dostrelu" . Na to maju vplyv specialne schopnosti 2 postav (Paul Regret a Rose Doolan), oba kone a zbrane. Tieto vlastnosti je treba parkrat vysvetlit, kym to hraci dostanu do krvi. Hlavne hraci ktori hraju tieto 2 postavy by to mali ostatnym pripominat. Ale to plati aj o schopnostiach inych postav. Nezaskodi, ked kazdy hrac na zaciatku zretelne vysvetveli, co jeho postava dokaze.

3) Karty ako kone a barel doporucujem klast nad kartu postavy, aby nezanikli medzi ostatnymi modrymi kartami. Karty Vezenie a Dynamit doporucujem klast na obrazok postavy, tak aby bolo vidiet text na karte postavy. A to v poradi v akom sa vyhodnocuju, cize Vezenie naspod a Dynamit navrch.

Dalsou moznostou je zacinat hrat bez "povolani" (serif, banditi) pripadne i bez kariet s knihou. Ked sa zakladne pravidla dostatocne pochopia, pridajte postupne aj vynechane karty.

Autor:  Corvus [ Ut. 22. Aug 2006, 9:21 ]
Predmet príspevku: 

ono to nebolo tak uplne svindlovanie pretoze sa to tak nejak vseobecne dohodlo ze to tak bude: kto zabudne alebo si nevsimne ma smolu...
len sa to podla mna trochu vymklo kontrole..

pravidla myslim uz vsetci chapali.. to nebol problem...

mne osobne vadilo len to ze sa clovek nemohol opravit ked hodil kartu ktoru zahrat nemohol
a ked niekto zahral kartu ( a vsimol si ze ju hrat nemoze) a neupozornil na to, pretoze sa uz nemohol opravit....

dalsia vec je ze fakt si budem musiet najst nejaky system na sledovanie vsetkych premennych pretoze sa v tom obcas stracam a zabudnut tahat si na dynamit znamenalo automaticky vybuch.  :x

Autor:  Yarpen [ Ut. 22. Aug 2006, 9:27 ]
Predmet príspevku: 

Tak sa dohodnite nejako takto.
Ak hrac zabudne pouzit nieco co je v jeho prospech, ma smolu. (Vacsinou Jourdonais a barel  :D  :( ) Mal si lepsie sledovat svoje karty a schopnosti

Ale ak niekto zahra nieco co vlastne nemohol (bangoval do niekoho na koho nemohol dostrelit) moze to poskodeny reklamovat, ale iba kym nezacne hrat dalsi hrac.

Autor:  Corvus [ Ut. 22. Aug 2006, 9:30 ]
Predmet príspevku: 

Yarpen: presne nad niecim takym som rozmyslal aj ja. to bude to spravne vychodisko. len treba urcit co napriklad s dynamitom ked si nan zabudnes tahat a podobne specialitky... pravidla som necital takze neviem ci to tam nie je nejak urcene...

Autor:  Yarpen [ Ut. 22. Aug 2006, 9:49 ]
Predmet príspevku: 

V pravidlach o zabudnutom dynamite nic nie je. Ak si odohral kolo a zacal iny a na dynamit si zabudol ty aj protihraci, tak ho tam jednoducho budes mat cele kolo. Ale to zakryvanie postavy dynamitom pomaha. Ked si uvedomis, ze si tym zakryjes aj zivoty, ktore si stale kontrolujes ty, ale hlavne tvoji protihraci  :twisted:  tak ho budes mat stale na ociach.


A este som zabudol jednu dolezitu vec. BANG! moze byt hra s velkou atmosferou, ak na to pristupia hraci. Pouzivanie najrozlicnejsich tvrdych hlasok v style Clinta E. , alebo Limonadoveho Joea, spestruje hru a okrem toho pomaha pri hre. Maly priklad.

Zacina tvoje kolo. " Do prachu namestia vstupuje (a povies meno svojej postavy) ktory dokaze to a to". Cim si si pripomenul svoje vlastnosti. V ruke drzi svoj strieborny Shoefield, ktorym dostreli na vsetkych, okrem XY. Chce sa pomstit El Gringovy za jeho zakerny vystrel, ale ejha! El Gringo ma tu neprijemnu vlastnost, ze berie kartu z ruky hraca ktory ho zranil. Takze tento raz ma Gringo stastie, ale tamto vedla stoji Sid Ketchum ...     atd, atd.

Autor:  lev [ Ut. 22. Aug 2006, 12:37 ]
Predmet príspevku: 

Corvus napísal:
dalsia vec je ze fakt si budem musiet najst nejaky system na sledovanie vsetkych premennych pretoze sa v tom obcas stracam a zabudnut tahat si na dynamit znamenalo automaticky vybuch.  :x


Ako pise Yarpen, mali by sme sa dohodnut na nejakom systeme ukladania kariet (ako napr. s tym dynamitom a vazenim), no a myslim tiez, ze asi najlepsie je jednoducho naucit sa vlastnosti postav, inak sa to snad ani neda, uz v 5 som nedovidel na schopnosti ludi sediacich na vzdialenost 2. Ale to pajchlovanie vcera bolo fakt huste. Inak je to ale vynikajuca hra :)

Autor:  Bublimuf [ St. 23. Aug 2006, 10:03 ]
Predmet príspevku: 

No ale ked ste si to tak dohodli tak sa nestazuj. Nabuduce si to dohodnite inak.
Aspon sa naucis byt pozornejsi. Napr. ken ma mna niekto nieco pouziva tak si dobre pozriem ci to vobec moze.

Autor:  Corvus [ St. 23. Aug 2006, 10:19 ]
Predmet príspevku: 

Bublimuf: jasne ze sme sa dohodli... ja nikoho neobvinujem ze podvadzal.. jednoducho sme zvolili taky styl hry a ja som zistil ze sa mi ten styl nepaci ... nabuduce sa budem snazit presadit trochu miernejsie postihy za nepozornost...
napr. ked zahram kartu co nemozem tak by som mal moznost sa opravit ked ma na to upozornia.

Autor:  Yarpen [ St. 23. Aug 2006, 12:48 ]
Predmet príspevku: 

A aby ste to nemali také jednoduché, doporučujem dokupit rozsirenie Mesto Duchu. Za cenu zakladneho balicka dostanete 2 originalne rozsirenia v jednom ceskom prevedeni. Obe rozsirenia pridavaju do hry mnohe zaujimave veci. :-)

Autor:  Corvus [ St. 23. Aug 2006, 12:53 ]
Predmet príspevku: 

Mesto Duchov mame  :)

Autor:  Yarpen [ St. 23. Aug 2006, 13:22 ]
Predmet príspevku: 

A to ste hned hrali aj s rozsirenim? Potom sa necudujem ze ste v tom mali trochu hokej.

Autor:  Corvus [ St. 23. Aug 2006, 13:39 ]
Predmet príspevku: 

ano aj s nimi.. a asi to bola trosku chyba.. ale co uz...

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/