Corwin napísal:
Aj toto tvrdenie musím vyvrátiť. Pôvodný princím je úplne rovnaký ako Morrowind. Ak sa ti teda zdal nudný aj ten, tak som nič nepovedal.
Čím myslíš rovnaká: Každá hra je rovnaká, v doomovke chodíš miestnosťami a strieľaš, v adventúre pripravenými oblasťami a zbieraš veci. Oblivion je dosť variabilný (aj keď príliš zjednodušený), aj keď ten veľký priestor je hrozne málo využitý.
Inak, ak vás zaujíma príbeh, či nejaké info, tak dávam do pozornosti toto:
http://www.oblivion.sk/(To len pre zaujímavosť, dúfam, že sa Annun nebude hnevať).
P.S. Ozaj nikto nehráte Conctruction Set?
Myslím to tak, že celý čas som mal ten pocit, že sa v boji skoro vôbec nezlepšujem (získavanie nových manévrov nepočítam). Povedal by som, že keby v Oblivione použili systém Morrowindu, ale dali level-cap, tak by to bolo lepšie, alebo keď už Oblivionovský systém tak potom každému monštru dať špecifický bonus/postih oproti hráčovmu levelu. Napr. potkan -5, kostra 0, kostra bojovník +1, etc... pretože takto mám pocit, že zabiť potkana, démona a hocičo iné je to isté. Proste tento dementný konzolovský štýl totálne sucks, hoci skoro rovnaké (ale menšie) výhrady som mal proti Morrowindu. Bude to tým, že som zvyknutý na čistokrvné rpg ako BG2 etc a nie wannabe 1st person action rpg.