HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 259 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Ďalšia
Autor Správa

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ozzy napísal:
ak budem moct vo witcherovi rano vstat sadnut si za stolicku nazrat sa za stolom obrobit zahradu, preletiet sa na drakovi, pochytat ryby ,urobit si turistiku na horach a zariadovat si byt budeme sa moct bavit co je lepsia hra


nehladam vo fantasy draka:) dark, low magic je to co sa mi paci
zasa ja by som tak povedal, ze svet elder scrolls je... no onicom :) a to som hral Arenu, Daggerfall i Morrowind. svet zaklinaca ma pre mna omnoho vacsie caro.
navyse pokial v oblivione nebudu zeny + akakolvek odmena za to ze ju zbalis (kliknes na spravnu odpoved) tak je to pre mna tiez obrovske minus.
navyse, nepotrebujem si hru zaondit a upgradnut 10tkami modov vacsinou nejakym sposobom bugnutych, aby som z nej mal pozitok... ak hra neumoznuje dobry zazitok bez modov, potom nevim...
morrowind ma nikdy s modmi nebavil, bez modov som ho s radostou hral...

ps: sere ma ten Witcher.. furt pada (3x za dnes od 9.00 hehe) a tu Beast (musel som novu hru dat) nie a nie zabit bez toho aby abigail nezdechla.. fook

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
IIRC Abigail nezdochne aj ked 'zdochne', takze smelo dalej. Ja som tiez loadoval 300x lebo som myslel ze umrela az potom ma forest informoval... :lol:

P.S. vsetky ES hry su vdaka najdebilnejsiemu combat systemu pod slnkom defaultne inferiorne v porovnani s akoukolvek non-ES hrou.

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Silverbow napísal:
IIRC Abigail nezdochne aj ked 'zdochne', takze smelo dalej. Ja som tiez loadoval 300x lebo som myslel ze umrela az potom ma forest informoval... :lol:

P.S. vsetky ES hry su vdaka najdebilnejsiemu combat systemu pod slnkom defaultne inferiorne v porovnani s akoukolvek non-ES hrou.


heh dik za radu, teraz sme to s bratom po 4hodinach zistili tym bolestivejsim sposobom :D
zdochla hadam po 5000x a ked uz ma nasrala do tej miery, ze som si povedal, ze za blbost sa zomiera, tak povstala... kriste si pripadam jak debil teraz hehe :)))

nooo. ten combat system je zaujmavy a pekny ako v 1st person strielacke :) akurat nezazivny a hlupy
s laskou spominam na Die by the Sword :(

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Lost memoir...
Obrázok používateľa

Založený: 12.04.2006
Príspevky: 2823
Body: 2
Bydlisko: In your mind
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Debilný systém? Záživnejší ako - klik ( 10 gmd, 15 dmg crit!, miss, dodge, resist, 8 dmg ). Sloboda hry je úchvatná, príbeh silný a aj tým najmenším pokecom môže prísť rada questov, ktorých dokončenie trvá pár hodín.
Oblivion je jednoducho najlepšie rpg - po jeho hraní som neprišiel tak na chuť už žiadnemu rpg.
Zaklínač má do seba neuveriteľne veľa, čo sa týka atmosféry, ako si povedal. Krásne vystihuje prostredie pocity pri čítaní knihy a sveta, ako som si ho predstavoval.
Draka nepotrebuje nik, ale predsa to je krásny pocit, keď tá 200 tonová krava padne mŕtva na zem a ujde sa nám nejaký fajný item.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 07.10.2004
Príspevky: 7236
Body: 121
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ad1- ja som nezacal debatu witcher vs oblivion

ad2 - co je zle na TES systeme?

_________________
Blep


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Brainless mouse swingage (no brain cells required, just mouse dexterity)?

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
E´lune napísal:
ale predsa to je krásny pocit, keď tá 200 tonová krava padne mŕtva na zem a ujde sa nám nejaký fajný item.


...no a to je presne ten system premyslania, ktory nenavidim pri rpg:(
to si zahraj diablo, tam vypadavaju aj farebne itemy...
nevim. teraz sa mi stahuje obloš, tak uvidim, ale nepredpokladam vybuchy nadsenia. predsalen, zaklinac svet je zaklinac svet..
jj ten combat ma daco do seba. graficky i inak :)
premyslas aky styl boja pouzijes, kedy prsknes aard, kedy spravis kotil doboku etc... nehovoriac u uplne uzasnych efektoch pri kombate.
ES system, kde si nastavis always use best attack je... funy at best :)

btw: co je sepiroth? v tom witcherovi...

ozzy:
1: sak ok, nikto ta neobvinil :)))
2: nudnost a plochost. sipka dopredu, klik, sipka dopredu klik, potion, klik... este ked vypnes to always use best attack, tak je tam annoyng potiahnutie myskou aby ta zbran buchla ako ma.
hovorim, najlepsie to mal s mecom vymyslene DBTS.
zaklinac sa prevedenim (efektami) velmi blizi dokonalosti, no aj to je len klikacka. ale + k tomu menis druhy utokov omnoho lahsie ako v ES.. (nemusis myskou tancovat po polke stola)
ale aj tak je to uplne out of... lebo obe hry su uplne odlisne a teda nemozeme porovnat ich styl boja.. na 1st person strielacku ma ES dobry sposob boja na close combat (asi jediny pouzitelny obavam sa) a na izometricku rpg ma witcher zas dobry sposob (z izometrickych asi najlepsi, i ked by potreboval dotiahnut. no mozno to je len sila zvyku...)

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Zase to neprehanaj, ten boj vo witcherovi je fajn ale zeby bol dajak uber...? Ma bugy (ked dostane Geralt zatmenie mozgu a namiesto utocenia stoji a schytava rany), nastastie zriedkave. No a taktika veskera zadna okrem boss fightov (Aard? Kotul? Prve som pouzival na zaciatku, druhe nikdy), aj ked to mi nevadi. Rubacka s mecom vratko-style to je dobra. :lol:

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Warrior napísal:
btw: co je sepiroth? v tom witcherovi...

Sefiry (nemylit si s Final Fantasy postavou...) predstavuju v zidovskej kabale nieco ako aspekty boha, ktory sa prejavuje vo svete. (Uvazuje sa o emanaciach,. teda "vyzarovani" bozskosti do realneho sveta.) Tych aspektov je desat a zobrazuju v podobe sefiroveho stromu, kde na vrchu je koruna, Keter, predstavujuca abstraktneho, nepochopitelneho, idealneho a na spodku je tusim Malchut, cize skor materialneho.

Sefirovy strom v sebe ma vela interpretacii, napr. lava cast je zenska, prava muzska, lava je striktna, rigorozna, spravodliva, prava muzska, intuitivna atd. Cim viac sa ide vyssie, tym je to viac "idealne" (duch), cim nizsie, tym viac "prizemnejsie" (hmota).

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Silverbow napísal:
Zase to neprehanaj, ten boj vo witcherovi je fajn ale zeby bol dajak uber...? Ma bugy (ked dostane Geralt zatmenie mozgu a namiesto utocenia stoji a schytava rany), nastastie zriedkave. No a taktika veskera zadna okrem boss fightov (Aard? Kotul? Prve som pouzival na zaciatku, druhe nikdy), aj ked to mi nevadi. Rubacka s mecom vratko-style to je dobra. :lol:


silwer: nooo.. oproti inym izometrickym R(ubacka)PG je to celkom nestandard (Diablo, Dungeon Siege, Bladurove Gate)... ten Pain bug je fakt neprijemny, ale zatial jediny nedostatok co som nasiel...
ard furt davam a kotule tiez. sak ked ta obkolesia a tak dalej... co ja vim, paci sa mi to

alef0: ale co s tym v hre? (btw: ja som to vedel, ty si ZOG :ikonka18: )

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Legenda

Založený: 19.10.2005
Príspevky: 1885
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Citácia:
baldurove gate

no strkat BG do jedneho vreca s diablom a DS, dakujem pekne :?


Hore
 Profil  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Thuriazs napísal:
Citácia:
baldurove gate

no strkat BG do jedneho vreca s diablom a DS, dakujem pekne :?


slo mi o click´n´ click combat/udery mecom...

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Legenda

Založený: 19.10.2005
Príspevky: 1885
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Warrior napísal:
Thuriazs napísal:
Citácia:
baldurove gate

no strkat BG do jedneho vreca s diablom a DS, dakujem pekne :?


slo mi o click´n´ click combat/udery mecom...

ahaa, tak potom ok :P


Hore
 Profil  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Warrior napísal:

silwer: nooo.. oproti inym izometrickym R(ubacka)PG je to celkom nestandard (Diablo, Dungeon Siege, Bladurove Gate)... ten Pain bug je fakt neprijemny, ale zatial jediny nedostatok co som nasiel...
ard furt davam a kotule tiez. sak ked ta obkolesia a tak dalej... co ja vim, paci sa mi to

Nestandard hej, ale ci to je aj vylepsenie? IMO nie. BTW je to blizsie Diablu (lebo klikas jak debil do aleluja) ako BG (kde kliknes len raz a postava nema IQ zhnitej tykve a utoci dalej sama). Ale nie je to zle.

Igni mi pride jak ovela lepsie znamenie na davanie pri obkoleseni (ale to asi este ani nemas). Kotule... nejak ma to nikdy nenapadlo, navyse to je keyboard dexterity. :lol:

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
no igni... ono mi to zatial nedava taky damage aky by som chcel :D a ani moc nehoria buzny...
zato aard mi da priestor a klud a svaty pokoj

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 259 ]  Prejsť na stránku Predchádzajúca  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun