E´lune napísal:
ale predsa to je krásny pocit, keď tá 200 tonová krava padne mŕtva na zem a ujde sa nám nejaký fajný item.
...no a to je presne ten system premyslania, ktory nenavidim pri rpg:(
to si zahraj diablo, tam vypadavaju aj farebne itemy...
nevim. teraz sa mi stahuje obloš, tak uvidim, ale nepredpokladam vybuchy nadsenia. predsalen, zaklinac svet je zaklinac svet..
jj ten combat ma daco do seba. graficky i inak
premyslas aky styl boja pouzijes, kedy prsknes aard, kedy spravis kotil doboku etc... nehovoriac u uplne uzasnych efektoch pri kombate.
ES system, kde si nastavis always use best attack je... funy at best
btw: co je sepiroth? v tom witcherovi...
ozzy:
1: sak ok, nikto ta neobvinil
))
2: nudnost a plochost. sipka dopredu, klik, sipka dopredu klik, potion, klik... este ked vypnes to always use best attack, tak je tam annoyng potiahnutie myskou aby ta zbran buchla ako ma.
hovorim, najlepsie to mal s mecom vymyslene DBTS.
zaklinac sa prevedenim (efektami) velmi blizi dokonalosti, no aj to je len klikacka. ale + k tomu menis druhy utokov omnoho lahsie ako v ES.. (nemusis myskou tancovat po polke stola)
ale aj tak je to uplne out of... lebo obe hry su uplne odlisne a teda nemozeme porovnat ich styl boja.. na 1st person strielacku ma ES dobry sposob boja na close combat (asi jediny pouzitelny obavam sa) a na izometricku rpg ma witcher zas dobry sposob (z izometrickych asi najlepsi, i ked by potreboval dotiahnut. no mozno to je len sila zvyku...)