HuSä
http://www.annun.sk/

Assassin's Creed
http://www.annun.sk/viewtopic.php?f=5&t=4804
Stránka 2 z 4

Autor:  Warrior [ Ut. 27. Mar 2007, 23:25 ]
Predmet príspevku: 

WILDEWALDER napísal:
ty si dajaky barz mudry. ocividne si v zivote mec kovany v ruke nedrzal ! nie nechapem jaky princ stredoveky ! vysvetli mi to


ale hej, dik za uznanie :)

držal som ich viacero... možno aj viac než ty... ale meč a tesak su, imho(tep) dve rozdielne veci... AFAIK

ak nechapeš princovi, skus si to vygoogliť :)
google je tvoj kamarát, google ma deti rad

Autor:  E´lune [ St. 28. Mar 2007, 7:22 ]
Predmet príspevku: 

Používaju rovnaký engine ako na PoP a je tam len ten malý bonus, že sa tam dá využit stealth.... inak to je podobné...

Autor:  E´lune [ St. 28. Mar 2007, 7:31 ]
Predmet príspevku: 

Warrior napísal:
a dokažeš to chapať? :)

elune asi myslel prince of perzia v (europskom) stredoveku settingu


Myslel som to dvojzmyselne... aj to, že toto bude trocha vylepšený PoP a že sa ešte popritom maká na novom Princovi.... sa teším viac na tú druhú možnosť... zatiaľ..

Autor:  Aeris [ St. 28. Mar 2007, 9:50 ]
Predmet príspevku: 

E'lune: Vylepseny PoP to nebude, kto chce ciru sekacku (nevravim, ze PoP nie je dobry, ale je to hra, pri ktorej si zapnem heavy metal a do rytmu sekam nepriatelov), nech hra PoPa. AC bude zaklad pre novu "franchise" hracov. Doraz nie je na boj (prave naopak, boj je najhorsie a najtazsie riesenie), ale na slobodu pohybu a neskutocne mnozstvo sposobov postupu.

Autor:  E´lune [ St. 28. Mar 2007, 10:14 ]
Predmet príspevku: 

Aeris napísal:
E'lune: Vylepseny PoP to nebude, kto chce ciru sekacku (nevravim, ze PoP nie je dobry, ale je to hra, pri ktorej si zapnem heavy metal a do rytmu sekam nepriatelov), nech hra PoPa. AC bude zaklad pre novu "franchise" hracov. Doraz nie je na boj (prave naopak, boj je najhorsie a najtazsie riesenie), ale na slobodu pohybu a neskutocne mnozstvo sposobov postupu.


Yop... tak si to zahrám... ale vážne mi to príde ako kombinácia PoP, Hitmana a MGS... všetky veci, ktoré si vymenoval tak tieto hry majú v sebe..

Autor:  Ozzy [ St. 28. Mar 2007, 13:50 ]
Predmet príspevku: 

imo stredoveky hitman

Autor:  Quicky [ St. 28. Mar 2007, 14:49 ]
Predmet príspevku: 

Hitman nevedel lozit ako PoP  :lol:

Autor:  E´lune [ St. 28. Mar 2007, 17:33 ]
Predmet príspevku: 

ta ale keď spravia ďalšieho Hitmana tak ten už bude zvládať aj to....

Autor:  Aeris [ St. 28. Mar 2007, 17:40 ]
Predmet príspevku: 

E´lune napísal:
ta ale keď spravia ďalšieho Hitmana tak ten už bude zvládať aj to....

Hitman je už trápny, a s ním aj všetci špióni a agenti. Mne sadne tento prípad oveľa viacej.

Autor:  Ozzy [ St. 28. Mar 2007, 18:13 ]
Predmet príspevku: 

ohoho
v com je hitman trapny? hitman ma smrnc, nejni ani super, ani duper, ani uber, neni presileny, lahko ho odhalia, je sympatak

Autor:  Aeris [ St. 28. Mar 2007, 18:22 ]
Predmet príspevku: 

farar_metod napísal:
ohoho
v com je hitman trapny? hitman ma smrnc, nejni ani super, ani duper, ani uber, neni presileny, lahko ho odhalia, je sympatak

Neviem Ti z fleku povedať, lebo som Hitmana nehral už asi tak rok, ale skôr som mal na mysli stealth fpsky z moderného prostredia ako také. Navyše Hitman sa mi zdal ako hra na stopky, nacvičiť si presne do sekundy pohyby, aby som stihol niekam dojsť a niečo urobiť načas mi nepripadalo zábavné. Rovnako ako mi nepripadajú zábavne moderné srandy, ala plazenie po šachtách atď.

Autor:  E´lune [ St. 28. Mar 2007, 18:24 ]
Predmet príspevku: 

farar_metod napísal:
ohoho
v com je hitman trapny? hitman ma smrnc, nejni ani super, ani duper, ani uber, neni presileny, lahko ho odhalia, je sympatak


Máš pravdu.. to, že hitman je trápny je totálna kravina... mám ho rád a je to asi aj prvá hra typu: choď tajne a rozmýšlaj pri vraždení, akú som asi hral.. Hitmana mám rád a ten, kto povie, že je trápny má asi problémy s prvým levelom...
a aj to s tým odhalením je pravda...

Autor:  E´lune [ St. 28. Mar 2007, 18:26 ]
Predmet príspevku: 

Aeris napísal:
farar_metod napísal:
ohoho
v com je hitman trapny? hitman ma smrnc, nejni ani super, ani duper, ani uber, neni presileny, lahko ho odhalia, je sympatak

Neviem Ti z fleku povedať, lebo som Hitmana nehral už asi tak rok, ale skôr som mal na mysli stealth fpsky z moderného prostredia ako také. Navyše Hitman sa mi zdal ako hra na stopky, nacvičiť si presne do sekundy pohyby, aby som stihol niekam dojsť a niečo urobiť načas mi nepripadalo zábavné. Rovnako ako mi nepripadajú zábavne moderné srandy, ala plazenie po šachtách atď.


Všetko si načasovať a ísť práve vtedy keď máš... na prejdenie máš viac možností a je len na tebe, ako tú hru prejdeš... asi ti dáva dosť zabrať to, že musíš pozorovať okolie a ľudí, ako sa pohybujú..... toto bol blbý názor...

Autor:  Warrior [ St. 28. Mar 2007, 18:30 ]
Predmet príspevku: 

ja som ho hral ako dooma

Autor:  Aeris [ St. 28. Mar 2007, 18:47 ]
Predmet príspevku: 

E´lune napísal:
Všetko si načasovať a ísť práve vtedy keď máš... na prejdenie máš viac možností a je len na tebe, ako tú hru prejdeš... asi ti dáva dosť zabrať to, že musíš pozorovať okolie a ľudí, ako sa pohybujú..... toto bol blbý názor...

Z môjho postu si mal vyčítať hlavne to, že ma nebavia všetky moderné stealth fpská všeobecne. Pozorovať okolie a ľudí mi nerobí problém, problém je v tom, že tie krepé NPCčka majú algoritmus, vďaka ktorému človek musí fungovať ako stopky, pokiaľ si z toho nechce urobiť strielačku.

Stránka 2 z 4 Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/