vyhodou GW je ze neplatis mesacne poplatky = vela hracov
nevyhodou ze je instanciovane (cize to nieje free world ako lineage2)
V GW mas guildy a guild ostrovy (kde sa da napozivat aj plno ludi zvonka), mesta kde moze byt velmi vela ludi naraz a potom zvysne uzemia ktore su pre kazdu grupu/druzinu vytvorene zvlast. Takze v nich moze byt maximalne 8 ludi (a je to dost blbe). Vacsinou sme teda RPckovali (ak nas bolo viac) v mestach a najviac na guild ostrove/och (mali sme ich asi 6-10)
Pribeh napriklad moze vyzerat takto (bol to viacmenej uplny "side quest").
Na fore si jeden clen vymyslel ze ma uniesli do GW pekla.
Opisal pribeh, dej, situaciu, boj ktory skoncil mojim omracenim, a teleportaciou prec.
Ked som to cital (nebolo to nic predpripravene), napisal som svoju verziu co sa stalo a kde som skoncil.
Potom som tu postavu par dni v RP nepouzival (iba ak islo o to pomoct niekomu s hernym questom alebo v GvG subojoch) a ostatni (ti ktorim sa chcelo
) viacmenej riesili co sa mi stalo (zistovali informacie a pod)
Na guild meetingu zorganizovali zachrannu akciu a isli po mna (opat zase ti ktorim sa chcelo). Ja som sa zasil v jednej lokacii az kym ma akoze nenasli (pricom si oni robili RP hladania a pod). Neskor sme simulovali boj pri zachrane a odchode z pekla - bojom v blizkej temovo pribuznej mape.
Bol to pre mna vlastne bang (prisiel som o mec, ktory neskor zafiguroval v dalsom RP, stretol som nevlastneho brata a take veci) od ineho hraca ktory som zakomponoval do vlastneho pribehu ktory som sledoval.