Aeris napísal:
Iku komiksovosti WC3 či WoW to má imo ďaleko (istá classic SnS fantasy štylizovanosť tam je, ale ak ti vadí už to, tak to si vôbec v nesprávnom žánri skôr)
a uz presne viem co mi na tej grafike vadi ... ako vravis classic fatasy stylizovanost
diablo vychadzal z realnych umelckych stylov originalne prisposobenych potrebam hry
prvy ak bol vyrazne ovplyvneny gotikou, druhy arabskou a egypskou kulturou, treti vo mne evokoval mayou aztekov atd. ... design diabla tri je uz klasicka fantazy s omalovavankovymi farbami ( ambientne farby do modra, cervena, zelena ) s klasickym designom armorov a zbrani, nicim nezaujimava ( aspon pre mna ) ... takych je uz niekolko
ako priklad sluzi postava Diabla ... v jednotke a dvojke to bol stredoveky rohaty demon, v trojke vyzera skor ako balrog ( aspon na videu )
tam kde barbar v dvojke vyzeral cool a jeho armor pomerne vierohodne
teraz vyzera barbar ako orc (ta bradicka a naramniky ako by od thralla vypadli )
tak isto efekty a skilly
mne nevadi ze v diable III pridali taky uz klasicky swing efekt farebny a cacany co ostane po sekajucej zbrani... ale ked barbar zacina zmrazovat oponentov ci buchne nohou do zeme a vyvalia sa ladove ostne to uz povazuje za prehnane ( toto je koncept Warcraftu )
skratka to co bolo na diablo II pre mna osobitne a originalne to tam neni