HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 56 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalšia
Autor Správa

Kráľovná
Obrázok používateľa

Založený: 20.07.2005
Príspevky: 792
Body: 6
Bydlisko: net
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
X-COM Information Summarized
http://forums.2kgames.com/showthread.ph ... Summarized

_________________
if you dont know where you're going, any road will get you there


Hore
 Profil  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6471
Body: 222
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
XCOM uz vysiel, v Europe teraz v piatok.

Tento vikend som sa kvoli tomu vela nenaspal. :)

Ked si najdem cas, zalozim samostatnu temu.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ani mi nespominaj, isiel som koli tomu spat o tretej...

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

TaliBAN
Obrázok používateľa

Založený: 13.08.2004
Príspevky: 4287
Body: 3
Bydlisko: Bansville

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Co to vlastne ten X-Telecom je? JA2-style hra kde sa bojuje proti ufonom?

_________________
Siel som na vylet do Himalayasu, ale stretol som tam Polyneikesa z Thebesu, a isli sme pit do Los Angelesu.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Heretic!
Kazdopadne, je to prerabka jednej super hry z '94 (http://en.wikipedia.org/wiki/UFO:_Enemy_Unknown), spravujes si svoje zakladne, zostrelujes ufa a potom v tahovej strategii likvidujes ufonov na zemi, skumas co ti z nich padne atd atd. Genialna strategia, ak si nehral odporucam.
Trochu to prerobili ale je to stale zabava, hlavne gro hry je stale v misiach na zemi.

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

Weretroll
Obrázok používateľa

Založený: 19.09.2005
Príspevky: 1637
Body: 57
Bydlisko: Bratislava
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
No a je to dobre? rozmyslam nad kupou ..ufo aftermath ma dost sklamal
zatial som videl digitalny download tak za 30 evri

_________________
Neplač, že zapadlo slnko, lebo slzy ti zabrania uvidieť hviezdy.
Albert Einstein


Hore
 Profil  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
buči napísal:
No a je to dobre? rozmyslam nad kupou ..ufo aftermath ma dost sklamal
zatial som videl digitalny download tak za 30 evri


Je to fajn, druhy den po sebe som koli tomu siel spat hodne neskoro...
Ked tak vyskusaj si aj aftershock a afterlight, su to vcelku dobre hry, len ku koncu je to trocha otravne.

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

Tommy
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1560
Body: 46
Bydlisko: Somewhere far beyond reality...
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ja sa k tomu XComu dostanem tak najblizsie na vianoce. prilis vela hier. a aj ked to bude urcite super v suboji ktoru novu vec cez Steam kupit u mna vyhral tentokrat Dishonored :D a aj to som mal cakat zas mam tym padom akurat rozohranych milion veci :D

_________________
meh.


Hore
 Profil ICQ  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
nový XCOM je fakt tak dobrý?

Citácia:
(18:11:26) Gabriel: Smutný fakt: Zkouška nového X-Com Enemy Uknonwn... mě donutila zahrát si originál
(18:12:04) Quicci: ale? nie je to tak dobre? co tomu chyba?
(18:12:16) Gabriel: Prakticky vsechno
(18:13:00) Gabriel: Co jsem pocul tak vlastne chybi nocni mise (respektive jsou vsechny v noci, ale chova se to jako original ve dne - mase stejny dohled jako emzaci a tak)
(18:13:16) Gabriel: Vsichni emzaci se ti predstavujou a na uvitani udelaji tanecek
(18:13:20) Gabriel: (Ne fakt. nekecam)
(18:13:36) Gabriel: Misto Time units máš "Move action a shoot action"
(18:14:07) Gabriel: Zbraně jsou "lidské - laserové - plasmové - uber" s tím, že každá další je 100% walkover
(18:14:19) Gabriel: Takže jakmile máš plasmové tak vůbec nemá cenu mít laserové
(18:14:22) Gabriel: nemáš inventář
(18:14:33) Gabriel: Tvý postavy mají skillpointy a skilltree
(18:14:58) Gabriel: Který navíc nedává smysl. Hra ti vnutí nějaký povolání (support - sniper - heavy)
(18:15:14) Gabriel: Můžeš si vznít jen jednu zbraň, kterou ještě ovlivňuje rasa
(18:15:20) Gabriel: *povolani, ne rasa
(18:15:26) Gabriel: maximálně 6 vojáků na misi
(18:16:02) Gabriel: ... To je tak vsechno, co muzu rict z prvnich dvou, tri hodin hry
(18:16:25) Gabriel: Takze u me 100% zklamani

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

Chaos Sorcerer
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1277
Body: 16
Bydlisko: the Screaming Vortex
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Quicci napísal:
nový XCOM je fakt tak dobrý?

Citácia:
convo


Myslím, že AngryJoe vo svojej recenzii ovela lepšie objasňuje prečo tie zmeny urobili a prečo by sa ludia nemali nechať zaslepovať nostalgiou. TL;DR = streamlining a trošku ústupov kvôli konzolám, ale hlavne ten streamlining... pretože ruku na srdce, noazaj až tak milujeme tie pointless zdĺhavosti? (napr. poldňové turny s 20 týpkami ala tabletop Warhammer style zas niesú imo až tak úžasná vec)

_________________
Chaos is the only answer


Hore
 Profil ICQ Facebook  

Commander
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2006
Príspevky: 9934
Body: 398
Bydlisko: Trvale
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Nj mazlit si dve hodiny squadu ktoru za 15 minut rozstrielaju na stracky bola vzdy zabava :D

_________________
Obrázok
"He who controls the past commands the future, He who commands the future, conquers the past."
--Kane--


Hore
 Profil  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6471
Body: 222
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ja ked si najdem cas spravim temu a napisem svoj nazor.

V skratke, konkretne boje mi pridu ovela taktickejsie a zabavnejsie ako v originale. Prehodnotenie a prerobenie povodneho systemu imho len pomohlo, stary bol zdlhavy, casto aj nudny, mal si zbytocne privela vojakov, emzaci boli hlupi a de facto staticki, krytie nefungovalo dobre. Novemu XCOMu sa da vycitat vela veci, ktore sa zmenili oproti originali (napriklad stavba zakladne), ale takticka bojova cast to podla mna nie je, ta je vyborna.

Zda sa ze to je aj vseobecny konsenzus hracskej a novinarskej verejnosti.

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  

Tommy
Obrázok používateľa

Založený: 05.03.2005
Príspevky: 1560
Body: 46
Bydlisko: Somewhere far beyond reality...
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ale tak vies. to si ti starci ktorym je vsetko nove horsie ako povodne aj ked je to lepsie :D spominaju s radostou na komunizmus a tak :D

_________________
meh.


Hore
 Profil ICQ  

Legenda
Obrázok používateľa

Založený: 01.08.2004
Príspevky: 1040
Body: 43
Bydlisko: Kosice
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Ano nieje to povodne Ufo, nemas tam TUcka ale movement a action fazu, to ze nemozes mat viac ako 6 vojakov absolutne nevadi (nieze by som v povodnom Ufe pouzival viac ako 6 vojakov a jeden tank) pretoze mapy su male, coz zasa az tak nevadi, krytie a flankovanie funguje uzasne, dodava to novy takticky rozmer, nieje to uz len o tom trafi alebo netrafi?
Co mi vadi je ze stihanie nepriatelskych lodi je minimalne, mas tak jednu dve ufa za mesiac (aspon tak nejak som to mal zatial). Nastastie uz sa do toho pustili moderi, ktori nasli v hre moznost zostrelovat ufa ktore letia na misie (http://xcom.nexusmods.com/) plus nejake drobne vychytavky.
To ze mas len jeden slot na veci tiez az tak nevadi, vojaci dostavaju talenty (ktore si ty zvolis vzdy z dvoch az na dve vynimky), ktore podla ich specializacie ovplyvnuju to co mozu robit, heavy dostane bud dve rakety, alebo specialnu raketu, alebo vyssi dmg do mechanickych cielov, sniper moze bud sa hybat aj strielat alebo moze strielat po vsetkych nepriateloch ktorych vidia aj jeho spolubojovnici, nema penaltu na reaction shot atd, proste clovek si moze vykombit ludi tak ako mu to sedi. Misii je celkovo pomenej ako v povodnom ufe, coz zasa az tak velmi nevadi.
Budovani zakladne je.... mno nic moc, ale to nebolo ani v povodnom Ufe, chybaju misie kde nepriatelia utocia na zakladne.
Ten "tancek" ked odhalis nepriatela je dost blby (ano sere ma to), ale na druhu stranu, dava nepriatelom sancu nebyt zmasakrovany hned ako ich clovek uvidi. Uvidime aka bude obtiaznost classic s modmi.

_________________
Go for the beer Boo! GO FOR THE BEER!!!!
WAAAAAAGH!!!


Hore
 Profil ICQ  

I am your father!
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2004
Príspevky: 6471
Body: 222
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Shadow napísal:
Co mi vadi je ze stihanie nepriatelskych lodi je minimalne, mas tak jednu dve ufa za mesiac (aspon tak nejak som to mal zatial). Nastastie uz sa do toho pustili moderi, ktori nasli v hre moznost zostrelovat ufa ktore letia na misie (http://xcom.nexusmods.com/) plus nejake drobne vychytavky.

Stihanie je cele spravene nejako divne, ale zase nepride mi az o tolko odlisne oproti originalnu. Je az prekvapivo zastarale. :) Frekvenciu oproti originalu si uz ale nepamatam, bolo tam toho viac?

Mne to velmi nechyba, podla mna to je dost hlupa cast celej hry.
Shadow napísal:
To ze mas len jeden slot na veci tiez az tak nevadi, vojaci dostavaju talenty (ktore si ty zvolis vzdy z dvoch az na dve vynimky), ktore podla ich specializacie ovplyvnuju to co mozu robit, heavy dostane bud dve rakety, alebo specialnu raketu, alebo vyssi dmg do mechanickych cielov, sniper moze bud sa hybat aj strielat alebo moze strielat po vsetkych nepriateloch ktorych vidia aj jeho spolubojovnici, nema penaltu na reaction shot atd, proste clovek si moze vykombit ludi tak ako mu to sedi.

To ze maju vojaci len jeden slot (az na supportov po urcitom upgrade) a ze maju vlastne classy sa mi velmi paci, nuti to hraca rozmyslat, a taktizovat, kedze je ovela viac obmedzeny. Casto sa potom clovek najde v situacii, na ktoru nie je uplne pripraveny a musi prist s nejakym inovativnym riesenim. To aj z relativne nudnej misie spravi zaujimavy zazitok, hlavne ak sa nieco uplne poserie. :)

Shadow napísal:
Ten "tancek" ked odhalis nepriatela je dost blby (ano sere ma to), ale na druhu stranu, dava nepriatelom sancu nebyt zmasakrovany hned ako ich clovek uvidi. Uvidime aka bude obtiaznost classic s modmi.

Tancek sere aj mna, ale VRAJ (este som si to nepotrvrdil) sa tancek neudeje, ked mas na sebe ghost armor a emzaci si ta nevsimnu. Uvidime.

Inak obtiaznost classic mi teraz pride taka akurat, na Ironman + Classic to moze byt uz celkom tazke. Osobne Ironman nehram, na prvy krat mi to prislo prilis, ale prvych par missi som loadoval len ak mi zabili vsetkych a ani neviem ako a mal som cez 10 mrtvych :).

_________________
Tak sme konečne so ženou boli v tom Westerose.
- sent from my iPhone


Hore
 Profil ICQ  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 56 ]  Prejsť na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun