Citácia:
Corvus: v com sa lisia pocitanie detailov a ich rozumny rozklad do viacerych scen od klasickeho mikromanazmentu? Z pohladu systemu za zdroj totiz mozeme povazovat cokolvek, co je nejakym sposobom obmedzene a teda treba s tym narabat opatrnejsie.
Na jednej strane je extremny priklad, ked si zaciarkavas minuty, po ubehnuti ktorych ti zhasne fakla, pripadne evidujes mieru prederavenia topanok (pozdravujem pocitacove RPG Realms of Arkania: Star Trail) alebo sa pri pohlade na dennik zdrzis strielania, lebo mas sipy len na dve kola.
Takyto mikromanazment napr. neriesime ani v nasom D&D a mam pocit, ze mnozstvo hracov od toho velmi rychlo ustupi. Nic to totiz neprinasa a je s tym len zbytocne vela zbytocnych papierovaciek. (Teda pardon: Dungeon Master ma radost. Hraci ostali v tme! Mozem na nich poslat beholdera! Inak povedane, Dungeon Master ma opticku vyhodu, lebo ked je postava v tazkostiach, je to pre DMa lepsie.)
Na druhej strane s dodavanim detailov zrejme nebudes setrit. Tam ta bud zastavi Rozpravac alebo iny hrac alebo si v stave, ze detail nedas, lebo ho nevies vymysliet. A ak nahodou sipy dojdu, tak len zamerne kvoli dramatickemu efektu.