Citácia:
Ohnivá koule
Vyvolání [oheň]
úroveň: Sor/Wiz 3 součásti: V, S, M obsazení času: 1 standardní akční rozsah: Dlouhý (400 stopu + 40 stopy./úroveň) oblast: 20-stopy.-paprsky rozprostřely trvání: Okamžitý-šetření vrhne: Bezděčná polovina kouzla odpor: Ano
Ohnivá koule hláskuje je exploze plamenu kterého vybuchovat s nízký řvaním a dohodami 1d6 body škod způsobených požárem za slévače úroveň (maximum 10d6) každých kreatur uvnitř oblasti. Bez dozoru objekty také vezmou toto poškození. Exploze nevytváří skoro žádný tlak.
Vy podotknete váš prst a určit rozsah (vzdálenost a výše) v který ohnivá koule je prasknout. Žhavý, hrách-dané velikosti korálek pruhy ze směřující k prstu a, jestliže ne to narazí na materiálním tělu nebo solidní zábraně před dostihnout nařízený rozsah, vykvést ohnivá koule v tom bodě. (Ranný narazit má za následek rannou detonaci.) Jestliže vy pokusíte se o poslat korálek skrz úzkou pasáž, jako skrz šíp rozříznout, musíte "udeřit" začít řazeného dotka útok, jinak korálek udeří zábranu a vybuchovat předčasně.
Ohnivá koule zapálí hořlavá a odškodná objekty v oblasti. To mohou tát kovy s nízký body tání, jako vedení, zlato, měď, stříbro, a bronzový. Jestli poškození způsobilo skákat do řeči zábrana roztříští nebo prorazí skrz to, ohnivá koule smí pokračovat mimo zábranu jestli oblast povolí; jinak to zůstane v zábraně právě tak jiný hláskovat účinek dělá.
Materiální komponent: Malý míč netopýra guano a sirný.
Ale vratte sa k teme.