HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 26 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Obrázok

Setting

Zóna. Potom, čo bol Černobyľ evakuovaný, územie naokolo zostalo opustené a tiché – nedotknuté človekom a znovu získané prírodou. Stromy prerazili betónové základy Pripjatu a zvieratá našli nový domov v devastácii.

Bez akéhokoľvek dôvodu, aby sa vrátili do oblasti, ľudia nechali Černobyl osamote.

Lenže zrodili sa mnohé príbehy. Správy o divných zvieratách, zmenené následkami nešťastia sa stali bežnou vecou. Niektorí dokonca hovorili o zabudnutých pokladoch v tom, čo sa začalo nazývať “Zóna”

V 2006 sa nešťastie zopakovalo. Svetlo sa vynorilo a pohltilo okolie zo starého reaktoru elektrárne, a ľudia špekulovali o druhej explózii. Vojenské hliadky narástli a autority pôsobili ešte dôraznejšie v snahe zabrániť ľuďom vo vstupe do Zóny. Ľudská povaha ale neustúpila. Zvedavosť a chamtivosť viedla k vzniku fenoménu “Stalkera” – čiastočne prieskumníka, čiastočne žoldniera, čiastočne lovca pokladov. Odvážní a dostatočne blázniví jednotlivci začali prenikať do Zóny, aby našli niečo vzácne. A to čo našli, bolo za akýmikoľvek predstavami.

Stalkeri našli úžas aj hrôzu. Divné rádioaktívne objekty, “artefakty” im dohodili obrovské sumy na čiernom trhu. Niekto ich považoval za veľmi cenné. Riziko ich získania sa nedá popísať – zmutované tvory potulujúce sa Zónou, pripravené živiť sa tým, čo im príde do cesty. A hrôzostrašné miestá sústredenej energie, “anomálie” zobrali život mnohým neopatrným Stalkerom. Navyše sa Stalkeri zoskupili do niekoľkých klanov, a vedú medzi sebou tichú vojnu o artefakty.

Je rok 2012. Zóna je plná prekvapení a smrti; vojaci, Stalkeri, mutanti sa prechádzajú jej nehostinnými oblasťami. Mimo Zóny čakajú kupci bez pravidiel, ktorí môžu byť ešte smrteľnejší ako Zóna samotná.


Cieľ settingu: jednoduché (dá sa rozobrať do 30 minút do detailov) prostredie s potenciálom na hororovú atmosféru. Zároveň dostatočne voľný setting na to, aby sa doň dodali témy a prvky, ktoré by hráči radi videli.

Systém

Shadow of Yesterday (TSoY) upravený na setting, pravdepodobne podobná mechanika dôvery z MW, insanity, a ďalej sa uvidí. Cieľ systému je: taktická hra proti ľudským súperom (ustupovanie, vzdávanie sa, vyhodnocovanie svojich možností a šancí, inak povedané, nie boj na život a na smrť v každom encounteri, survival), hororovo ladená hra pri mutantoch v Zóne, vylepšovanie postáv na základe plnenia a sledovania ich motivácii, zabezpečenie psychických porúch zo Zóny a mutantov, rozohranie dôvery a pomáhania v konfliktoch; orientácia na tématické misie - namiesto jednoliatej kampane, naratívne práva hráča (základom je najmä iniciatíva od GMa, ktorý otvára priestor pre takéto vstupy "Vidíš ako k tebe kráča postava, ktorú spoznávaš. Kto je to?" - limitované na približne jeden taký vstup za hodinu hrania, aby nevznikal bordel ako pri MW)

Zaostrenie (TSoY)

Kľúčová mechanika, ktorá rozširuje vyhodnocovací hod, teda ak sa hráč rozhodne, o výsledku nebude rozhodovať iba jeden hod ako v MW; veľa priestoru na taktizovanie a reálnejšie (menej náhodnejšie) pôsobiace konflikty. Hráč takisto riskuje lepší a horší výsledok používaním tejto mechaniky.

TSoY pravidlá napísal:
Bežné overenie schopnosti funguje dobre a vyhodnocovanie pomocou neho je rýchle a bezbolestné. Niekedy je ale pre väčšiu dramatickosť potrebné niečo drsnejšie a podrobnejšie. V tejto hre je rozšírená vyhodnocovacia mechanika zvaná Zaostrenie. Zaostrenie je unikátna možnosť, ktorá hráčom dovoľuje nielen dostať sa z nepríjemnej situácie, ale aj zamerať príbeh na to čo sami chcú.

Každý hráč zapletený do konfliktu môže Zaostriť po vzdorovanom overení schopnosti. Normálne sa hráč musí podriadiť výsledku overenia, avšak, ak postava (ktorá patrí hráčovi a nie Sprievodcovi príbehom) prehrá vzdorované overenie schopnosti, jej hráč nemusí prijať výsledok a miesto toho vyhlási Zaostrenie. Na druhej strane môže hráč o toto požiadať aj keď vzdorované overenie schopnosti vyhrá. Toto nielenže dovoľuje zaostriť imaginárnu kameru na tento konflikt, ale je to jediný spôsob ako permanentne zraniť alebo sa zbaviť dôležitej a pomenovanej postavy ktorú ovláda SP.


Kľúče (TSoY)

Systém, v ktorom za plnenie nejakých motivácii svojej postavy dostávate XP, ktoré potom zlepšujú vašu postavu. Zároveň tieto motivácie môžete meniť správaním v hre.

Bifi na rpgfóre napísal:
Kľúče predstavujú ciele, citové putá a sľuby postavy. Mali by sa odvíjať od konceptu postavy a súvisieť s jej povolaním. Postava začína s dvoma kľúčmi a najviac ich môže mať päť. Kľúče so dajú odpredať – keď postava splní podmienku odpredaja, môže si kľúč vyškrtnúť a získať 500 XP. Nikdy si však už odpredaný kľúč nemôže znova vziať. Kľúče sa dajú získavať, keď je postava vo významnej situácii a hráč si myslí, že by bolo vhodné zmenu hodnôt alebo cieľov postavy stvárniť kľúčom. Nemôže však získať viac ako jeden nový kľúč za jednu úroveň. Možno je vhodné mať vzájomne konfliktné kľúče, aby s nich hráč vedel čo najviac vyťažiť.

Kľúč ochrancu. Tvoja postava má niekoho, kto sa spolieha na jej ochranu. Postava získa 100 XP, ak je s ňou v spoločnej scéne (max. 3-krát za dobrodružstvo). Postava získa 200 XP, ak ovplyvní jej rozhodnutie. Postava získa 500 XP, ak ho zachráni pred utrpením. Odpredaj: Preruš s touto osobou vzťahy.


Dôvera (Cold City)

Podobný systém ako v MW a Cold City vám umožňuje pomáhať iným postavám, a vystavovať sa možnosti zradenia. Jej finálne použitie v hre sa ešte bude preberať. Je dôležité povedať, že Stalker bude primárne o postavách a dôvere až ku koncu hry, narozdiel od MW. Pravdepodobne budú zmeny k MW také ako v CC - postava nemina dôveru, teda je to fixná hodnota, a nie sú to body, a dôvera sa môže meniť po každom konflikte. Zvyšok funguje podobne, a bude upravený zrejme cez Instinct v TSoY.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Naposledy upravil lev dňa St. 14. Nov 2007, 15:43, celkovo upravené 4 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
count me in.  8)

dovolim si pastnut vynatok z mojho zatial nedokonceneho prekladu TSoY:

Bringing Down The Pain alias Zaostrenie:

Citácia:
Bežné overenie schopnosti funguje dobre a vyhodnocovanie pomocou neho je rýchle a bezbolestné. Niekedy je ale pre väčšiu dramatickosť potrebné niečo drsnejšie a podrobnejšie. V tejto hre je rozšírená vyhodnocovacia mechanika zvaná Zaostrenie. Zaostrenie je unikátna možnosť, ktorá hráčom dovoľuje nielen dostať sa z nepríjemnej situácie, ale aj zamerať príbeh na to čo sami chcú.

Každý hráč zapletený do konfliktu môže Zaostriť po vzdorovanom overení schopnosti. Normálne sa hráč musí podriadiť výsledku overenia, avšak, ak postava (ktorá patrí hráčovi a nie Sprievodcovi príbehom) prehrá vzdorované overenie schopnosti, jej hráč nemusí prijať výsledok a miesto toho vyhlási Zaostrenie. Na druhej strane môže hráč o toto požiadať aj keď vzdorované overenie schopnosti vyhrá. Toto nielenže dovoľuje zaostriť imaginárnu kameru na tento konflikt, ale je to jediný spôsob ako permanentne zraniť alebo sa zbaviť dôležitej a pomenovanej postavy ktorú ovláda SP.


edit: a este som si dovolil premenovat thread podla konvencie tohoto podstola.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Naposledy upravil Corvus dňa Št. 18. Okt 2007, 8:44, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Ja by som to chcel určite aspoň vidieť. (FUDGE kociek mám kopu.  :P )

Dôveru by som asi riešil ako v Cold City (najmä odlišný spôsob používania zrady), ale tam je úzko previazaná na národné a osobné záujmy, ktoré hre dávajú neuveriteľnú dynamiku (t.j. nie sú tam dark fates, voči ktorým má hráč rozprávačské právomoci, ako v MW).

Mám trocha problém si predstaviť, ako by fungovala insanity. Nie je na nič ďalšie prepojená a je to vlastne len alternatívna sada hit pointov (ktorá sa riadi úplne inou mechanikou, než zranenie/poškodenie v TSoY). Osobne by som šialenstvo riešil ako tematické následky pod kontrolou hráča, alebo by som body šialenstva navrhol používať ako nejaké celkom silné herné zdroje (napr. možnosť prehodiť jednu alebo obe kocky z hodu), aby to malo nejaký mechanický význam.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Bifi napísal:
Osobne by som šialenstvo riešil ako tematické následky pod kontrolou hráča, alebo by som body šialenstva navrhol používať ako nejaké celkom silné herné zdroje (napr. možnosť prehodiť jednu alebo obe kocky z hodu), aby to malo nejaký mechanický význam.


Nad týmto uvažujem, príde mi to zaujímavé aj herne, aj postavovo.

Mechaniky ešte nie sú úplne premyslené, mal som predstavu takú, že hráč si môže zobrať jeden bod šialenstva a prehodiť, prípadne automaticky uspieť v jednom (viac) hodoch. Lenže, tento bod šialenstva môže potom prebrať iný hráč tomuto hráčovi na odvyprávanie, zmarenie nejakého iného konfliktu, a odohrať ho tématicky k šialenstvu, alebo podobne.

Pripomínalo by to Wraitha, každý hráč by mal hráča, ktorý mu hrá jeho šialené ja. Systém sa nastaví tak, že stretnutie s mutantmi a podobne bude väčšinou nutné prežiť s použitím týchto bodov, a tak získa hráč pool bodov, ktoré použije na odvyprávanie šialenstva druhému hráčovi.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
inak tu su anglicke pravidla podla ktorych budeme hrat...

http://files.crngames.com/cc/tsoy2/book1--rulebook.txt

(odporucam ulozit na disk a otvorit vo worde pretoze je to textak so strasne dlhymi riadkami)

do dokoncenia prvej verzie prekladu mi chybaju cca 3 strany, takze ak ma niekto problem s anglinou tak ho mozem potom poskytnut. na verejnost ale pojde az hotova verzia. na mail som vam poslal preklad kapitoly o Zaostreni.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
pplk. Dmitrij Fjodorovič Musilov, "Tramp"

- 31 rokov, Ukrajinec, nar. v Odesse, SpecNaz, rozvedený, 6-ročná dcéra žije s matkou Jekaterinou v Ľvive.
- Vyšší chlap so širokými ramenami a úspornými pohybmi. Na hlave jazvy a kratučký zostrih. Strnisko. Vyhasnuté šedé oči.
- Jeho snom je emigrovať do Nemecka. Po vážnom zranení pri havárii v Berezovke sa cíti nevoľno v prítomnosti väčšieho množstva ľudí. Len v lese, v tichu prírody, sa dokáže uvoľniť.

Attributes: Reason 3, Vigor 4, Instinct 5

Zručnosti:
- na úrovni adept: React (I),  Pechotné zbrane (V),  Zakrádanie sa (I)
- na úrovni competent: Resist (R),  Endure (V),  Prežitie v lese (R),  Vojenstvo (R),  Pozorovanie (I),  Tiché odstránenie protivníka (V),  Athletics (V),  Prenikanie do objektov R

Secret of Speciality (pri možnosti pripraviť sa na misiu - t.j. aj dostupných informáciách - má bonusovú kocku na pechotné zbrane)

Key of Duty (služba v armáde)
Key of the Outcast (oficiálne dezertér)

1 voľný advance


Kontrolný prepočet advancov:
Attributes: zýšenie z 3/4/4 na 3/4/5 (1)
Skilly: zvýšenie Resist z 0 na 1 (1), 3 nové skilly na Competent (3), 1 nový skill na Adept (3)
Secrets a Keys: 1 Key navyše (1)
Voľné advances: (1)
Spolu: (10)

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Naposledy upravil Bifi dňa Po. 19. Nov 2007, 23:32, celkovo upravené 3 krát.

Hore
 Profil  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
thera pros ma, pači sa mi to  :D

ale iste že mohol, akurat som, koli prac. povinnostiam, sa k netu a vobec k životu dostal až tu

Alexander Saša Konietzko Michailovič Kutuzov

Narodený: 15.3.1984
V: Pripjať, Ukrajina
Národnosť: Ukrajinská
Občanstvo: Ukrajinské

Vzdelanie: Základná škola J.P. Murizova 4, Kyjev
Stredná škola všeobecná – gymnázium A. Mačuchova 13, Kyjev
Akadémia Policajného Zboru v Žitomire

Alexander Michailovič Kutuzov, dnes si necháva hovoriť Saša Konietzsko, vyštudoval s vyznamenaním Akadémiu Policajného zboru v Žitomire a pôsobil v hodnosti poručíka u špeciálnych jednotiek ako vyjednávač.
Hoci veľmi schopný, je možno až príliš čestný. Jeho sľubná kariéra sa skončila, keď sa snažil podať hlásenie na skorumpovaného nadriadeného načo ho preložili k ostreľovačom. A práve tam spravil osudovú chybu.
Po roku bezchybných akcií a špičkových výsledkov sa dostal k zabezpečovaniu akcie Líška. Ako moji kolegovia istotne vedia, malo ísť o rutinnú kontrolu v jednom z nočných barov kde sa predával rozličný materiál. Rutinná kontrola sa otočila v momente, kedy sa za majiteľov baru postavil jeden z návštevníkov – podpredseda parlamentu. Keď sa policajné komando vracalo späť k autám, Alexandrove nervy nevydržali a zastrelil podpredsedu.
Od tej doby ho pol roka nebolo. Nevieme čo s ním bolo a všetky pokusy dostať sa na neho cez jeho priateľku zlyhali. Pred mesiacom emigrovala do Veľkej Británie a mali sme mnoho dôvodov domnievať sa, že ušla za Alexandrove peniaze. Toľké peniaze mohli pochádzať iba z jediného zdroja v ktorom sme dosiaľ nepátrali a skutočne, Alexandra M. Kutuzova sme vypátrali v okolí Zóny.

Váš
Jurij A. Lukanenko

Popis: strednej pevnej postavy, strnisko, krátke vlasy po stranách hlavy vyholené, tvrdý neuhýbajúci pohľad, zelené oči

+ chcem mať niečo ako tie kluče či čo že cynik a protipol nejaky dobrak...

ale kedže neviem jak a čo tak som napisal len o ňom

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Cisárovná
Obrázok používateľa

Založený: 17.04.2006
Príspevky: 893
Body: 3
Bydlisko: intrákové podzemie Bratislavy
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Tatjana "Lisa" Vladimirovna Krasutskaya

Narodená:  dátum neznámy
Národnosť: neznáma


Tatjana sa prebudila pred par mesiacmi kdesi uprostred Zony, bez akychkolvek spomienok na minuly zivot. Zvlastne bolo, ze na tele nemala ziadne viditelne zranenia. Podla fyzickeho vzhladu (dlhe spinavo blond vlasy, stredna vyska, postava skor atletickeho chudsieho typu) sa jej vek pohybuje niekde okolo 30tky.
V sucasnosti sa nechava najimat ako "sprievodca" po Zone. Ide o nej chyr, ze je carodejnica, niektori ju dokonca obvinuju, ze patri k mutantom, kvoli jej zachvatom, ci viziam, ktore ju obcas postihnu.
V tychto viziach vidi castokrat uzavrete chodby, zablesky, neznamych ludi, ale aj ludi, ktorych stretava v sucasnosti pri svojich cestach po Zone.
Je vsak pravda, ze v Zone nie je clovek, ktory by sa nou dokazal pohybovat bezpecnejsie ako ona. Teda nakolko bezpecne vobec pohybovanie sa v Zone je.
Napriek vypytovaniu sa a pokusom ziskat nejake informacie o sebe od ludi vnutri Zony, vacsinou naraza na barieru mlcania.

vigor 3, instinct 4, reason 4

abilities>Endure Unskilled, React Adept, Resist Competent

Adept> Knowledge Zone, Free
Competent> Sense Danger, Scrapping, Animal Ken, Free, Free

Special Abilities> Secret of the Unwalked Path
   Your character's footfalls leave little trace for others to follow. You can use your character's Woodscraft ability in resistance to anyone trying to track her. Cost: 1 Instinct.

Key> Key of Impostor
(Sometimes your entire life is a lie. You gain 1 XP whenever you pass yourself off as someone/something you're not. You gain 2 XP whenever you convince others in spite of serious skepticism. You gain 5 XP whenever your story survives a deliberate, focused, "Hey everybody, look!" attempt to reveal your identity.  Buyoff: Confess your imposture to those duped.)
        Key of Mission
(Your character has a personal mission that she must complete. Gain 1 XP every time she takes action to complete this mission (2 XP if this action is successful.) Gain 5 XP every time she takes action that completes a major part of this mission. Buyoff: Abandon this mission)

advance> nejake ostava

_________________
Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music.
Don't try to change things you can't change. Try to learn how to accept them.


Naposledy upravil thera dňa St. 07. Nov 2007, 18:41, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Nerýpte :)

Na stránke je zhrnutie dohodnutých pravidiel (bez TSoY, z ktorých dúfam tiež urobím nejaké rýchle zhrnutie), spomínaný článok a iba náčrty sheetov.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Nikolaj Sergejevic Belozor

Byvaly prislusnik prepadovej jednotky moskovskej pobocky kancelarie boja proti organizovanemu zlocinu. Nevydrzal tam ale prilis dlho. Odisiel, zalozil si bezpecnostnu agenturu a zbohatol roznou sedou aktivitou. Stal sa znamym v podsveti tym ze sa casto zucastnoval na nebezpecnych akciach osobne. Po niekolkych rokoch aktivnej cinnosti sa utiahol do ustrania a zacal si uzivat plody svojej prace. Ozenil sa a je otcom malej dcerky. Ta ale nanestastie smrtelne ochorela a zufalemu Nikolajovi sa dostal do usi informacia, ze jedine v Zone najde to co ju uzdravi.

Znaky: mohutna postava, tvrde oci, zlomeny nos, zostrih na jezka, velky noz na pleci.

Stats:
Vigour 7
Instinct 4
Reason 3

Endure (V) 2
React (I) 1
Resist (R) 1

Close combat (V) 2
First aid (R) 1
Sense danger (I) 2
Stealth (I) 1
Hunting (R) 1
Athletics (V) 1
Intimidate (V) 1

Key of explorer (Your character seeks novelty and discovery at every opportunity. Gain 1 XP everytime she goes somewhere or encounters something new to her. Gain 3 XP whenever she experiences something unknown to her society. Buyoff: Settle down to a quiet life.)

Key of the Mission (Your character has a personal mission that she must complete. Gain 1 XP every time she takes action to complete this mission (2 XP if this action is successful.) Gain 5 XP every time she takes action that completes a major part of this mission. Buyoff: Abandon this mission.)

Secret of mighty blow

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Naposledy upravil Corvus dňa Po. 19. Nov 2007, 23:34, celkovo upravené 3 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Hej, chcem si ešte prečítať zopár vecí ohľadom jednej techniky k hraniu tento týždeň, a budúci by sa už hralo.

Niekedy zajtra, alebo dnes updatnem stránku, Zrudiho ešte treba mechanicky doriešiť.

Inak si prosím pozrite Zaostrenie.

Určite doplním ešte ako sa riešia konflikty viacerých postáv naraz, a uploadnem prvú misiu, už je hotová, len chcem doladiť text.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

Cisárovná
Obrázok používateľa

Založený: 17.04.2006
Príspevky: 893
Body: 3
Bydlisko: intrákové podzemie Bratislavy
Pohlavie: Žena

Neprítomný
ok, mame tam prvu misiu... stale nam vsak chyba, ako sme sa stretli, preco tam ideme vsetci dokopy atd.

ci to akoze chceme riesit pred hrou? mali by sme urobit aspon ten hruby nacrt, kto, s kym, preco a naco ;)

prve prepojenie sme v podstate uz premysleli na prvom uvodnom stretku> moja Tatiana je najata corvusovym Nikolajom na sprevadzanie po Zone, vzhladom na to, ze Nikolaj tuzi asi Zonu zazit, prezit v nej nejake dobrodruzstvo>

_________________
Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music.
Don't try to change things you can't change. Try to learn how to accept them.


Hore
 Profil ICQ  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Update: pribudli crunch čísla pri Warriorovej postave
nahodený trailer na stránku (inšpirácia z víkendu pustením filmu :) )
nahodený krátky zoznam NPC, vyberte si z neho nejaké 2 postavy a popíšte ich vzťah s vašou postavou (mimo iné je to podmienka na misiu mať kontakt na Sidoroviča a vstup do Baru)

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Sašu Michajloviča poznám z vojenského cvičenia v Berezovke, ktoré sa nakoniec zmenilo na úplné peklo.


Zo správy velenia Dnepropetrovskej oblasti vrchnému veliteľovi Sinoruských spojených bezpečnostných síl

Bezpečnostné oprávnenie Prísne tajné/Severná hviezda:
Этот сообщение соединено к вашему в настоящее время назначению. Эту информацию необходимо рассматривать абсолютныйа приоритет, положения все ранее извещения.


List 001. Zhrnutie
Cieľom cvičenia "Bažina" konaného v dňoch XXXXX - XXXXX na kóte XXXXX, krycie značenie Berezovka (pre podrobnosti pozri zložku 12/ST/03a, bezpečnostné oprávnenie Tajné/Napätá reťaz) bolo testovať spoluprácu armády (vrátane jednotiek SpecNaz) a policajných jednotiek v prípade civilného ohrozenia plynúceho z prelomenia Zóny. Na toto cvičenie bolo v zapečatených kontajneroch zo Zóny dovezených niekoľko exemplárov Hybridu 13/C a jeden exemplár nesprávne klasifikovaný ako Hybrid 15/C. Žiaľ po vypustení do kontrolovaného priestoru (KP) sa ukázalo, že sa jednalo o exemplár dovtedy neznámeho druhu, neskôr klasifikovaného ako Hybrid 27 triedy D. Táto chyba mala za následok haváriu jednej uhoľnej tepelnej elektrárne, poškodenie statiky niekoľkých obytných domov (ktoré museli byť následne strhnuté) a všeobecné ohrozenie života obyvateľov žijúcich mimo KP. Straty na životoch sa vyšplhali na 27 civilných obetí, 12 policistov a 32 príslušníkov armády. Obrovským šťastím bolo to, že potom ako Hybrid 27/D pretrhol perimeter KP, zamieril (z nie úplne vysvetlených príčin) v priamom kurze späť do Zóny, pričom v jeho ceste neboli žiadne hustejšie obývané sídla. Bariéru Zóny prekonal v noci z XXXXX na XXXXX na stanovišti XXXXX. Boli sme schopní predvídať jeho kurz a preto sme zabránili ďalších stratám na životoch. (Samozrejme, zodpovední pracovníci xenognoskačného útvaru boli popravení.)


List 002. Transkript záznamu z vypočúvania - výňatky
Vyšetrovatelia: plk. V. K. Agarenko, kpt. N. D. Sokolovskaja
Subjekt: neznáma žena (identifikuje sa iba ako Lisa, obhliadajúci lekár nevedel vylúčiť šok a/alebo stratu pamäti); dlhé vlasy farby špinavý blond, stredná výška, telesný typ ektomorf, vek približne 30 rokov; pravdepodobne obyvateľka KP, avšak rozpoznávacie skúšky u ďalších civilných obetí v karanténe túto domnienku nepotvrdili
Dátum: 07/04/2008

NDS: ... (nezrozumiteľné) ... -uviedli, že ste po treťom otrase niečo zahliadli.

/ticho, približne 20 sekúnd/

VKA: Hovor!

NDS: Pán plukovník, prosím Vás. Lisa - voláte sa Lisa, nie? Lisa, počúvajte ma. Ide o záležitosti národnej bezpečnosti. Vaša výpoveď nám pomôže porozumieť tomu, čo sa Vám stalo, a zabezpečiť, že sa už nikdy nikomu nič také nestane. Rozumiete mi?

/ticho, približne 5 sekúnd/

NDS: Takže Lisa, po treťom otrase, ktorý nastal presne o ... 21:37 miestneho času, ste sa nachádzali v blízkosti Námestia krymských hrdinov. Čo ste tam robili?

/ticho, približne 5 sekúnd, nezreteľné zašeptanie?/

VKA: Čo ste tam robili?!!

S: Ja... si nepamätám.

VKA: Ale samozrejme, že si pamätá! Aby sme Vás, občianka, neobvinili zo špionáže a nepostavili pred vojenský súd!

NDS: Lisa, prosím Vás, snažte sa. Pomôžte nám.

S: ... Ja si naozaj nepamätám. Prvé, na čo si spomínam, je oblak prachu... nemohla som sa nadýchnuť... Všade bola tma, pouličné lampy nesvietili, len za mnou kdesi šľahali plamene... A ten krik... Odvšadiaľ bolo počuť kričanie, stonanie, plač...

/zvuk vzlykania/

NDS: Lisa, Lisa... Tu ste v bezpečí, to už je preč.

/ticho, približne 5 sekúnd/

S: Potom... potom som sa potme medzi tými troskami snažila niekam ísť... Neviem, chcela som sa proste skryť, hocikam... Prišla som k nejakému vojenskému autu, horelo... transportér to bol? A tí vojaci okolo, ich telá, tváre... (nezrozumiteľné)

/zvuk usedavého plaču/

NDS: Áno, Lisa, vieme. Určite to bolo strašné. Hovorte, čo bolo ďalej?

/ticho prerušované vzlykmi, približne 10 sekúnd/

S: Potom som sa zorientovala... Bola som pred kinom Vostok. Bola tam trocha svetla... tak som videla vytrhnuté dvere z pántov. Myslela som, že sa tam skryjem, ale... (nezrozumiteľné)

/ticho, približne 15 sekúnd/

S: Keď som vošla dnu, počula som nejaké kroky alebo hlasy, už si nepamätám... ale viem, že som sa potešila, že tu sú ľudia... Ale vtedy som začula výstrely a výkrik. Kým som stihla čokoľvek urobiť, z tmy sa vynoril policajt, jednou rukou za sebou ťahal telo, druhou dozadu mieril pištoľou. Zakričal na mňa, nech mu pomôžem.... Bol v tvári biely ako smrť, napadlo mi, že musí byť strašne vydesený. Sklonila som sa - bol to vojak, v bezvedomí... keď som sa ho chytila, všade bola krv... (nezrozumiteľné) ... napadlo, že je už určite mŕtvy. Potom... potom sme ho ťahali von, späť na ulicu a ten policajt stále mieril pištoľou dnu... Potom začal strieľať, hodila som sa na zem a zapchala si uši.

/ticho, približne 10 sekúnd/

S: Bože... začala som vnímať nejaké zunenie, bzučanie, ako starý generátor. Šlo to cez všetky kosti, cez zapchaté uši, až dnu do hlavy... Možno som zase na chvíľu omdlela. Potom sa ozval štvrtý otras a všetko zahalil páchnuci dym a prach. Ležala som na zemi. Začala som kašľať. Videla som, ako ten policajt berie pušku toho vojaka do rúk a strieľa dnu... Nič som nepočula, len to vibrujúce zunenie... Potom sa z útrob kina vynoril človek... ach, bože... bol to človek?

/zvuk vzlykania/

S: Nevidela som ho jasne, bola tma a všade oblaky prachu... neviem ho opísať, bol ako tieň... (nezrozumiteľné) ... okamih bol a okamih zase nebol. Tu a preč. Tu a preč. Tu a preč... Ten policajt do neho strieľal z pušky, nemohlo to byť viac ako 5 metrov, ale nič sa nedialo... Určite ho trafil, som si istá, ale nič sa s ním nestalo, len sa približoval... (nezrozumiteľné) -tu a preč... Tu a preč...

VKA: To nie je možné! To si vymýšľate! Priznajte, že ste- (nezrozumiteľné)

/koniec záznamu/

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Naposledy upravil Bifi dňa Ut. 20. Nov 2007, 1:14, celkovo upravené 7 krát.

Hore
 Profil  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
mohli sme sa stretnuť v nejako krste ohnom hehe :))

a mohla to byt prave udalost čo ma pritiahla práve do Zony, okrem inych veci pravdaže

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Stôl uzamknutý Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 26 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun