Takže nakoniec som sa rozhodol, že mojou druhou hrou v lete bude návrat ku koreňom - k The Riddle of Steel a žánru sword & sorcery. Keďže ja aj Aljen máme radi tento žáner a navyše nás zaujímalo vyskúšať Riddle v svete pre ktorý je pôvodne napísaný, tak budeme hrať vo svete Weyrthu - ktorý je sám o sebe iba náčrtom, do ktorého môžu hráči dopĺňať, čo ich zaujíma. Prioritu majú ľudia z mojej Riddle skupiny, ktorý zapadol momentálne prachom - keďže je však Quicci ďáaaleko, tak máme jedno miesto voľné.
Elementy hry:Žiadna skupina postáv putujúca po svete.
Nelinearita plynutia času.
Sedenia ako uzavreté poviedky.
Prepájanie poviedok navzájom cez Kickery postáv a GM.
Spoločná tvorba sveta.
Silná preferencia v hre na retrospektívu a fantasmagórie cez ktoré sa prepája príbeh.
Element hrôzy a Prastarých v deji.
Sociálne konflikty cez addon do The Riddle of Steel.
Literatúra:R.E.Howard: Conan
F.Leiber: Adept’s Gambit
M.Moorcock: Elric of Melnibone, The Weird of the White Wold, Stormbringer
P.Anderson: The Broken Sword, Hrolf Kraki’s Saga
K.E.Wagner: Kane
R.Edwards: Sorcerer & Sword*
Osobne najviac z literatúry odporúčam Moorcocka, ktorý má krásne ukážky mágie, rituálov, bojov, sociálnych konfliktov, fantasmagórii a je dobrou ukážkou aj preto, lebo by som rád v hre videl (spoločensky) mocnejšie postavy - pre nelineárnosť času (ako napr. v Conanovi) sa netreba báť rozmýšlať vo veľkom.
______________
* odporúčam ako povinné čítanie, hoci kľudne z toho urobím nejakú prednášku pri chargene ak bude záujem.