Nightfall napísal:
axxis: ja mam 7 rokov po gymnaziu a mam iba veelmi vzdialenu predstavu o tom co funkcie vobec su, nieto aby som s nimi vedel pracovat. Takze..na co to bolo dobre?
Vlastne..ked sa tak zamyslim..aj tie zlomky by mi asi robili problem
![Neutrálny :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
pocul si niekedy o tmavej hmote a tmavej energii?
su to veci, ktore nikto nikdy nevidel, nikdy ich neuvidi a mozno ani neexistuju. jedine naco su dobre je aby niekomu sedeli rovnice tak si ich domysleli. a investuju sa do toho miliardy a naco to kedy komu bude dobre? proste aby sme vedeli...
ja som tiez chodil na gymo a uz nikdy neuvidim druhu svetovu a chemicke vzorce a predsa viem kolko trvala a ked mi niekto ponukne NaCl budem vediet, ze na mna neutoci chemickou zbranou...a naco mi to je dobre? aby som nebol uplne vygumovane paka.
je to presne ako vravel Alef, ked uz idem na gymo mal by som mat o vsetkom co sa tam deje aspon paru a ak chcem nieco studovat tak si z toho dam seminare.
a okrem toho si myslim, ze funckie na gymnazialnej urovni niesu tak tazke ucivo, ze by sa muselo vypustat ci presuvat...