Iliathan napísal:
a podla mna utok v modernej dobe takym lietadlom nemoze byt problem, druzica zisti a identifikuje ciel a jeho umiestnenie, info sa vyhodnoti, naplanuju sa idealne letecke trasy, ktore si AI potom upravy podla udajov z bojiska ( rozmiestnenie radarov atd. ), ludske posadky zautocia ako prve a koordinovane, F22 zaisti vzdusny priestor, F35 zautoci na radary, jedna letka X-47B pojde ako predvoj ( zisti info, potlaci, alebo v idealnom pripade zlikviduje protilietadlovu obranu ) a druha letka sa dostane co najblizsie vypusti zo tri klzave bomby s GPS navadzanim a zbohom most, centrala, trhovisko skratka cokolvek
to mas [vymazané] 2-6 F22 na zaistenie air superiority. potom aspon 2 F35ky (ktore navyse ani nelietaju. teda je ich 12ci kolko kusov opostavenych... ) a nasledne aspon 2 ks ako predvoj (uplne zbitocne, ak mas druzice, operatorov...) a dalsie 2 na samotny utok.
si studoval sovietske skoly nas mnogo?
stary zlaty phantom, co gulometom sundal 2mig 17tky, sidewinderom jednu 21tku a odpalil napalm na vlastnych aj rakosnikov a bol happy, ze moze lietat.
tu mas 2-6 + 2 pilotov, aspon 4ks. operatorov tych debilin x-47 a celu bandu prizdisracov, co musia davat pozor na utajenie operacie, na specialne zaistenie operacie, na excelove tabulky a powerpoinotve prezentacie
imo omnoho viac personalu, nez pri standardnom lietadle a standardnom utoku z lietadlovej lode dvoch dobre vyzbrojenych kludne aj f-18tok so zaistenim hawkeye/awacs a ked chces nejaky electronic warfare, Prowler vyzera 100x lepsie nez tieto nove sracky "stealth"
nechapem, preco chcu ludsky faktor vyclenit z tohoto.