mno
zo zasady suhlasim... az na par vynimiek... ta prva je 25 raid insty... heh gruuls lair je pomerne jednoduchy a to co do taktiky tak aj do pozadovaneho equipu (berte to tak ze uz je bezne na farm statuse) maghteridon uz je touto dobou tusim tiez dole deti moje...
heroic mode = vypnutie US kids mode.. ergo konecne sa clovek moze prestat sparat prstom v nose a zacne sa venovat hre kedze povodne insty pre 5 ludi boli vo velkej vecsine uplne jednoduche (snad az na par vynimiek ale to zase zalezi na nasadeni hracov v grupe ze? )
V celku suhlasim s nazorom toho nemenovaneho hordaka co pisal tam ako jeho nazor len podotykam, ze blizzard urobil pri questoch jednu chybu... neviem kto tolko whinoval ale skutocne zazivne questy by sa zmestili asi do jednej 10 a to ich tam su stovky moji mily...
pravda je tiez to znechutenie hracov... osobne si myslim ze blizzard to mal riesit tym ze by boostol veci od povedzme T2 kedze mnoho ludi ich vymenilo az neskor za doslova zelene sracky a aj to im trvalo kedze sa ich nechceli vzdat z principu a kvoli setovym bonusom ze?
Inak nesuhlasim, s myslienkou ze horda mala dostat paladinov a alliancia shamanov a to z prosteho dovodu.. v lore sveta WoW nemoze byt paladin niekto kto sa nerozhodol byt "dobry" a kto sa rozhodol pre opak zase nebol paladin ze? takze to je nelogicke ... rovnako aj ako dovod preco to bolo elficatkam umoznene... zatial tolko mile deti