1) to, co spomina zrudi sa vola
Race for the Galaxy (v cestine to vydava Albi pod menom Dobyvatele Vesmiru). Problem s ceskou verziou je ale to, ze zatial neexistuju lokalizovane rozsirenia (existuju zatial dve, chystaju sa dalsie).
2) Warcraft som hral - celkom prijemne, bolo to tusim pod dve hodiny na partiu. Mal som dojem, ze tazisko je skor na ekonomickej stranke veci ako na fighte - vyhraval ten, kto lepsie vedel naharvestovat stuff a za ten sa vyresearchovat k najpokrocilejsim jednotkam - tie dost s prehladom pwnili zvysok. Expanziu som nehral, takze to netusim.
3) Starcraft som hral - mne to prislo ako najlepsia z FFG "big box" hier. Nemas tam to relativne nudne obdobie buildupu co zvykne v takychto hrach byt. Od prveho kola mozes ist do osterho konfliktu s ostatnymi hracmi (priam aj musis, kedze mapa je velmo klaustrofobicka a prakticky na nej nie su "safe spoty"). Boje maju element nahody, ale ovplyvnujes ich kartami z ruky. Bolo relativne jednoduche (na rozdiel od Warcraftu) dostat sa k pokrocilejsim jednotkam, tym padom to bola intenzivna a relativne vyrovnana mydlenica furt. Z toho co som videl som mal dojem, ze ta hra dobre skaluje (teda sa hra priblizne rovnako bez ohladu na pocet hracov).
4) Space Alert som hral a mam doma - zaujimava hra, tazka kooperativka. Napad s audio-stopou je genialny. Pravidla su strukturovane tak, ze sa mozes ucit hrou (teda nie je nutne najprv studovat pravidla, zacina sa takymi "uvodnymi" scenarmi, ktore ta postupne ucia pravidla). Spociatku je to easy, ked sa dostanes k misiam s full rules-setom, zacina to byt hodne huste. Je to kooperativka, takze ak si kompetitivny typ, nemusi ti vyhovovat. Na druhu stranu, challenge ponuka ta hra rozhodne dostatocny
(kratku recenziu najdes
tu)