Yo kociek je vela a treba ratat tri druhy znakov. Prejde to do krvi, ale obcas (hlavne ked sa zacne popijat) sa to rata dost tazko. Malovanie figurok je zabava, ale naozaj nie pre kazdeho. Mam pocit, zeby to dost zdvihlo cenu, tych figurok je 80.
RPG nie je nejako vyrazne postihovane ani v kampani, akurat ta ma aj slusny dej (ak sa zadari tvorcovi), nejake tie logicke puzzle a podobne (su na to v hre mechanizmy, ale Descent je stavany ako hack'n'slash a taky aj ostava).
To, ze hra overlord proti hracom je asi najvacsie lakadlo. Ono by sa zdalo, ze ich roznesie jedna radost, ale opak je pravdou. Vyvazenost systemu mu v tom brani. Ja som az po par hrach zacal chapat ako dobre to je vyvazene a aka to je robota vyrobit scenar tak, aby ani jedna strana nemala jednoznacnu prevahu. K tvorbe dobrodruzstiev existuju pevne pravidla a kazdy scenar je mozne postnut priamo na strankach hry, kde vam ho otestuju ostatni hraci a aj tvorcovia hry. Poradia, co kam dodat a co ubrat.
Hexy alebo stvorce. Nuz tam amici zvolili cestu osvedcenej klasiky. Nevedia totiz vyriesit problem stvorcovej miestnosti a hexovej mriezky
. Nuz dali stvorce. Myslim ze ratanie rovno a sikmo za jeden bod urobili preto, aby sa pravidla nekomplikovali prilisne. Nech sa mozu hraci sustredit na marovacku. Inak poviem vam, nie je to RPG, ale hraci maju hrozne silny pocit vitazstva. To preto, ze Overlord robi vsetko preto aby ich zlikvidoval. Co sa pri beznych RPG deje iba zcasti nakolko tam to je o pribehu a GM je skor rozpravacom a usmernovatelom deja, nejde im po krku na kazdom rohu.