HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 30 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tož že som sa zzačítal do toho d20 booku...
spočiatku super atmoška, naladička jak hrom...
ale tie featy a skilly ma začinaju nasierať.. same kombat blbosti...
neviem prečo, ale je mi luto, že sa to zvrhlo na mrtny kombat :)
aspoň taky feeling z toho je :)

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
hm.. dalej je to lepšie.. ked preskočim ten boj a tak :)
prijde mi to zaujimave...

errata: fuuuha huste to je docela... ked tam neskorej spomína tie settingy a éry :)
beat generations hihi... no pači sa mi to  :)
nehrava to dakto?

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Podstata CoC spočívá v tom, že si uděláš hrozně drsně kombat postavu, pak přijde nějaký Prastarý, Pekelný pes nebo tak něco a tobě stejně rupne v palici...  :P

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ved to... že mi to prijde... priblby system na tu hru.. to d20 je imho trošken na kombat :)
(ale zasa  pak přijde nějaký Prastarý, Pekelný pes nebo tak něco a tobě stejně rupne v palici. je take Lovecraftovske :D )
ale ta omačka okolo toho je dosť dobra... a s troškou usilia sa aj d20 da nastaviť na rozumnu mieru (corvuuus  :wink: )
a zaujalo ma to práve tou omačkou a tým tajomnom... by som si to rad zahral hehe :)

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15691
Body: 306
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Skus pozriet tu originalnu verziu od Chaosium. Osobne som to nehral, ale pocul som dva nazory: 1. d20 modifikacia je pomerne dobra 2. na castli sa spominalo, ze v principe su len dva konce: bud umries, alebo sa zblaznis. A ze klesajuca Sanity nema ktovieaky vplyv na hracov.

Ale dal by som si nejaku jednorazovku.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
aj ja by som si CoC rad zahral ALE:
1. musel by byt 'spravny' GM, pretoze na vytvorenie skutocne hustej atmosfery musi byt talent od prirody.\
2. museli by byt 'spravni' hraci, pretoze in aj out of game joky atmosferu okamzite zabiju. a bez sialenej atmosfery je CoC len obycajna detektivka.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ja by som si CoC tiež strašne rad zahral... jednorazofku, nie kampaň... alebo také flashes... napr za dedka, otca, syna... pradedka...
alebo tak, epizodne...
a len v počte 2+1 maximalne 3+1

(samozrejmosťou je nepritomnosť serengeti porna a tak :lol: )

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
dufam ze serengeti pornu sa vyhneme aj v nasej hre pretoze tiez by som sa niekedy chcel pohrat z hustejsou atmosferou.  :x

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
na to si mal myslieť skorej  :)

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
charakter shit k tomu nejni?

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Žoldnier

Založený: 29.09.2005
Príspevky: 206
Body: 5
Bydlisko: Praha
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Tak co jsem si tuhle někde četl, tak se Monte Cook (spolu autor d20 CoC) hrozně rozplýval nad tím, že je super, že na tom mohl dělat, protože Lovecrafta i CoC od Chaosia hrozně zbožňuje. A samozřejmě (ačkoliv v d20ce by se to dalo udělat i mnohem lépe ... dokonce se snad někde válí nějaká verze dobré hororové d20ky) tak to úplně pokopal. Klasika.

_________________
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
_______________________________
Hraji: Qin: The Warring States
GMuji: Star Wars Saga, OG, The Esoterrorists


Hore
 Profil ICQ  

Schattenjäger Inquisitor
Obrázok používateľa

Založený: 14.05.2006
Príspevky: 21708
Body: 61
Bydlisko: Holy Terra
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
ale takaspoň fluffovo to je celkom dobre... a s tym možeš pracovať...

a system si daš jaky ti vyhovuje

_________________
We are the Pilgrims, master; we shall go
Always a little further: it may be
Beyond that last blue mountain barred with snow
Across that angry or that glimmering sea ...

fly me to the moon and let me dance among the stars
=][=


Hore
 Profil  

Dobrodruh
Obrázok používateľa

Založený: 31.12.2005
Príspevky: 84
Body: 5
Bydlisko: Brno, říše snů a stínů
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Alnag napísal:
Tak co jsem si tuhle někde četl, tak se Monte Cook (spolu autor d20 CoC) hrozně rozplýval nad tím, že je super, že na tom mohl dělat, protože Lovecrafta i CoC od Chaosia hrozně zbožňuje. A samozřejmě (ačkoliv v d20ce by se to dalo udělat i mnohem lépe ... dokonce se snad někde válí nějaká verze dobré hororové d20ky) tak to úplně pokopal. Klasika.


Monte Cook mě párkrát nadchl svým nápadem, ale zpracování nakonec vždy trochu pokulhávalo.

Zajímalo by mě, kterou hororovou d20 máš namysli. Z toho co já znám mě nějak zaujmulo:Deadlands, Grimm,  Ravenloft ale kromě RL z toho němám nic nijak důkladně prostudované.

_________________
"There are two kinds of people in the world, those who divide all the people in the world into two kinds and those who don't."
Metagame si not a necessary evil
Našlapuj zlehka, neboť šlapeš po mých snech - William Butler Yeats

Ex-Qualdezar


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
darkness and dread od fantasy flight games su slusne pravidla pre hororovu dark fantasy d20 hru..

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Čo sa týka vhodnosti d20 na Call of Cthulhu, resp. Lovecraftovský horor: Nie som fanúšikom d20, ale je to IMHO najlepší gejmistický systém, aký som videl (ak mi odpustíte GNS termín). Samozrejme hrať CoC ako kompetitívnu hru je hriech - ale až tak by som sa toho boja pri CoC d20 nebál, keďže postavy nemajú žiadne spešl paurz, minimum hit pointov, a väčšina vecí, ktoré stretneš, sú tak nebezpečné, že si rád, keď prežiješ. Najväčším problémom vo vzťahu k CoC je IMHO taktickosť a freeze-frame resolution d20 systému. Ináč suprovo je urobená Sanity.

Čo by som s tým ale urobil ja. (V poslednej dobe mám záľubu brať klasické systémy a vyrábať v nich úpravou herných techník narativistické (ehm, sorry) kampane - podarilo sa mi to zatiaľ v Dark Ages: Inquisitor a vo Warhammer Fantasy Roleplay.) Teraz len nahlas rozmýšľam:
a) Zaviedol by som niektoré elementy z Conspiracy of Shadows - asi deskriptory pri vlastnostiach (možno by som vlastnosti úplne vyhodil/prekopal), nejakú formu sociálneho konfliktu a sociálnych "zbraní" (pečať úradu, autorita, glejt, príslušnosť v organizácii, reputácia a tak), páči sa mi aj pravidlo pre momentum (t.j. keď si "na ťahu" a uspievaš, tak pokračuješ až do štyroch akcií) a po vzore CoS by som hod d20 zmenil na 2d10, pričom môžeš dostať "penalty" alebo "bonusovú" kocku (kocky), pričom rátajú sa vždy dve najhoršie (najlepšie). Neviem však, ako by to fungovalo so systémom modifikátorov a pevných cieľových čísel. Úplne najlepšia vec na CoS je však Cell Assets, teda spoločná tvorba investigátorskej bunky a spoločný nákup zdrojov - kontakty, artefakty, nehnuteľnosti a tak...
b) Zaviesť element chaosu do boja z Kill Puppies for Satan, presnejšie je to aj na RPG fóre pod "The Evil Fucked Up Side of... Guns", len ešte rozmýšľam ako aj mechanicky. Asi vopred zahlasovaním zámerov akcií a potom určením iniciatívy a súčasným vyriešením zámerov - t.j. skriptovaním dopredu ako v Sorcererovi.
c) Zabezpečením, aby investigatívna hra naozaj fungovala a nebola závislá od šťastných/nešťastných hodov. Veľmi dobrý návod kdesi postol Christopher Lehrich, v ktorom opísal techniky na vedenie funkčnej investigatívnej hry, ktorá sa neriadi induktívnymi alebo deduktívnymi technikami, ale tzv. abduktívnymi technikami.
d) Možno umožniť hráčsku kontrolu nad Sanity, t.j. "burni viac Sanity a dozieš sa viac informácií".

Každopádne zvažujem, že rozbehnem väčšiu kampaň od konca leta, možno Masks of Nyarlathotep, ale trocha ma odrádza, že z fór vyplýva, že uspokojivá hra je častejšia pri krátkych dobrodružstvách.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 30 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun