Aeris napísal:
Podľa mňa je a aj navždy bude najlepší Daggerfall, najslobodnejšie počítačové rpg aké tu kedy bolo a je len škoda, že sa už zameriavajú len na jednotlivé oblasti Tamrielu a štýlu Elder Scrolls vôbec. Je hambou, že novinky sú väčšinou len na poli grafiky, príbeh je stále slabší a slabší, systém stále jednoduchší a jednoduchší... no neviem, ale zdá sa že Oblivion upadne veľmi rýchlo (po oslnivom príchode grafiky, ktorá vydrží možno polroka-rok to ani nebude nič prekvapivé že?).
Nesuhlasim, co sa tyka pribehu su na tom Daggerfall ci Morrowind podobne. Co sa tyka rozlahlosti, ano v Morrowinde a tiez v Obivione je/bude krajina mensia, ale o to je/este bude detailnejsia. Arena - obsahovala cely Tamriel, ale viac-menej sa vsetko opakovalo, Daggerfall obsahoval uzemie okolo Illyac Bay, hlavne mesta mali unikatne stavby a hrady, zvysok bol tiez viac-menej nahodne generovany (to sa tyka najma dungeonov), Morrowind uz bol niekde inde, ten bol cely postaveny rucne, bez nahodnych generatorov (to je blby vyraz
) a ak Bethesda splni co slubi, bude Oblivion este lepsi (hlavne ta Radiant AI mi vrta v hlave, ze ako to nakoniec dopadne, lebo to co slubuju vyzera az prilis uzasne).
Kedze som postupne prebral vsetky TES, vratim sa este k tym vedlajsakom - Red Guard mal tiez podla mna dobry pribeh - a bodaj by nie, ved to bola adventura
Battlespire - nehral som, len viem ze to bolo akesi akcne ponatie zo svete TES, zrejme najhorsi pocin zo serie, ale poskytoval dalsie pozadie tohto sveta a to sa pocita
Uz som to niekde spominal. Daggerfall, ci Morrowind nemaju polopatisticky pribeh, mozno nie je na pohlad taky putavy ako v BG, pretoze hra ponuka velku slobodu pohybu, ale ten pribeh tam je, a je dobry, len sa treba dobre pozerat a dobre citat
A tato vlastnost -
pevne dufam ostane aj v pripade Oblivionu, inak by ma chlapci z Bethesdy vazne nastvali