Nuž, hra je to dobrá, ale nie je to to, čo to mohlo byť.
Grafika je super, no to sa dalo čakať.
Prostredie a atmosféra sú tiež veľmi dobré a celkovo je to proste veľmi nadpriemerná doomovka, no nie je to revolúcia. Po tom, čo som to trocha zahral mi to pripadá, že tá hra má potenciál byť menším morrowindom, no zostali len pri doomovke.
Hra má v sebe (dýcha to na mňa inšpiráciou z falloutu) množstvo dobrých a inovatívnych prvkov (anomálie, artefakty, použitie zbraní), páči sa mi, že je dosť ľudských nepriateľov a neznížili sa len k mutantom (čo už je veľmi otravné z iných hier) a skvelé je, že je to zamerané na exteriéry. No to neznamnená nelinearitu, ako popisovali v previewoch, ale len možnosť iného útoku, než je v množstve debilných hier zasadených do mini interiérov (ako Doom 3). Mohli prepracovať viac tichý postop, ktorý sa v niektorých miestach priam ponúka, ale stále je to len priama strieľačka.
Vedľajšie úlohy sú všetky na jedno kopyto (choď, zabi; choď prines) a opakujú sa dookola. Takže nemáte dôvod presúvať sa medzi jednotlivými oblasťami, pokiaľ proste nechcete likvidovať všetko čo sa hýbe, kochať sa krajinou a grafikou, alebo snoriť, čo ste kde nevybrakovali.
Interakcia s ostatnými stalkermi je, ale je nedotiahnutá, žiadne dialógy, len sem tam nejaká informácia. Frakcie tu sú, ale až na dve sú ostatné proste nepriateľské a úplne zbytočne delené. Reputácia neznamená, že by vás niekto spoznal, alebo pomohol, takže je zbytočná.
Neskutočne debilné obnovovanie nepriateľov. Čokoľvek dobijete, neskôr sa tam zas objavia a nemáte vôbec nejaký pocit pri opätovnom prechádzaní oblasťami, že ste niečo dokázali, niečo zabezpečili. Taktiež likvidujú stalkerov, ktorým ste povedzme aj pomohli, takže prichádza frustrácia so zbytočného snaženia sa o ich záchranu.
Hlavný príbeh je veľmi (aspoň zatiaľ) nenápaditý a tiež sa pomaly opakujúci.
|