HuSä

Najzelenšie fóra slovenského Internetu.

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 23 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia
Autor Správa

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Obrázok

Výzva hráčom: Budem rád, ak sem okrem akýchkoľvek postrehov k hre dáte aj svoju postavu a pre vás najsilnejší moment hry.


Mne sa páčili opozície, ktoré v hre odzneli:
"dobrá" mágia prírody vs. "zlá" mágia prírody (Joan Wood vs. Čierny Diviak)
"dobrá" mágia prírody vs. kresťanstvo (Joan Wood vs. Otec William)
"zlá" mágia prírody vs. kresťanstvo (Čierny Diviak vs. James Hicks)
katolicizmus vs. anglikánska cirkev (Desider O'Reilly vs. Otec William)
súboj medicinmanov: šaman vs.kňaz (Čierny Diviak vs. Otec William, za scénami)
"dobrí" Indiáni vs. "zlí" Indiáni (Kroatani vs. Wendigo)
okraj spoločnosti vs. zodpovednosť (Joan Wood, Desired O'Reilly)
bezpečie ostrova vs. nehostinnosť pevniny (Roanoke vs. teritórium Algonkinov a Wendigo)
civilizovaný spôsob života vs. divošský spôsob života (boj proti prírode vs. adaptácia)
belosi vs. červenokožci ("belosi nevedia, čo sú Indiáni zač")


Hlavný záporák: Šaman kmeňa Wendigo Čierny Diviak
Vypálim nečistotu (5): Za mnou stojí Wendigo
Pán živlov (4): Zem sa otvorila, nebo roztrhlo
Vlčí tesák, jelení paroh (3): Mojím kmeňom sú divé zvery
Strach: Slnečné svetlo (1): Noc je mojou ríšou


NPC z osady Roanoke:
Sagadoc, Kroatanský stopár
Nicholas Chase, 43, volený správca kolónie
Katherine Chase, jeho mladá manželka
Otec William, 37, pastor
Edward Seymour, 29, veliteľ posádky
James
Lily, dcéra Johna Garnolda
Mary a jej dve dcéry (?)


Ak by sa niekomu chcelo prípadne spísať zoznam scén....

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Treba iba niečo robiť s tým strihaním scén, mne sa samotná idea páči, že sme nešli ako družina, ale niečo treba na tom zmeniť.

Uvažoval som, prečo nerobiť konflikt po častiach.

Napr. keď bol James a Geoffrey na pevnine a bojovali so zvieratami, prečo nedať menší pool mookov, ktorý treba poraziť, potom STRIH na iné postavy, tam sa rozohrá konflikt, STRIH naspäť a nový tiež malý pool mookov a dohratie bitky.

Zvyšok potom popíšem.
Inak výborná hra.

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tak pre mna bola samozrejme najlepsia scena finalny showdown so samanom a wendigom..  malo to pre mna vyborny naboj a la akcny film..
dalsia vyborna seria scen bolo postupne odhalovanie otca Williama, co bolo tiez velmi filmove.

moja postava:

Obrázok

Meno:
otec James Hicks
Koncept::
mlady akcny knaz a exorcista
Vybavenie:
dve pistole, trojrohy klobuk, mec, drevenny kriz
Crty:
Pokanie alebo olovo 5
Biblia je moj stit 4
Zlo nikdy nespi 3
Strach:
Indianska magia 1

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Kňažná
Obrázok používateľa

Založený: 29.09.2007
Príspevky: 326
Body: 5
Bydlisko: ja som vsade
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Pripravuje sa popis celeho deja pribehu, ale pred tym ako sa tu objavi, by bolo fajn keby si aj dalsi hraci zobrali z corvusa priklad a pastli popis svojich postav aby bol pribeh lepsie zrozumitelny ostatnym.

_________________
Don't let your head rule your heart or vice versa


Hore
 Profil  

naivný cynik
Obrázok používateľa

Založený: 16.07.2006
Príspevky: 3124
Body: 14
Bydlisko: doma
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tak si teda zoberiem príklad...

hra ako celok na mňa pôsobila ako sledovanie filmu, do ktorého som mal občas možnosť vložiť kus svojej vízie o deji.

pri predstavení settingu na začiatku som mal predstavu o hraní dvoch typov postáv, ktorých výber som však prepásol, a preto som trepol čo mi prvé napadlo a vznikol chlapík s charakteristikami jedného z mojich známych.
...čo mi však v konečnom dôsledku nevadilo, dalo mi to čas všímať si ako fungujú mechaniky, a ako reagujú ostatní.

pozitíva:
- zvládnutie žánru a atmosféry hráčmi a všeobecná snaha podať čo najlepší výkon.
- hromadná vizualizácia deja. silné obrazy bolo v izbe priam cítiť.
- rýchle sekvencie a stupňovanie napätia v poslednej tretine hry. gratz strihačovi.

nie-až-také-pozitíva:
- mierne rozpačitý začiatok sedenia, spojený s rozdelením postáv v hre
- viacero súbežných herných línií, ktoré vznikli skorým delením postáv. v podstate sa tieto línie až do klimaxu nespojili.
- občasné úsmevné pokusy napasovať konflikt na črty postavy

postava ktorú som v hre viedol:

Des O'Reilly
írsky trestanec odsúdený do vyhnanstva do kolónií, t.č. alkoholik bez stálej práce a cieľov.
Jeho doterajšou jedinou stálou spoločníčkou je plechová čutora pálenky, živí sa vypomáhaním ostatným obyvateľom Roanoke, hľadá si v komunite svoje miesto.

Črty:
- Tuhý korienok (5)
- Po poháriku je mrštný jazyk (4)
- Červená je moja farba (3)

Strach:
To nie je moja vec (1)

Vývoj postavy:
s postupom príbehu si Des našiel primerane hlbokú motiváciu na to aby sa pokúsil prekonať svoj Strach,  aj za cenu dramatických okamihov a "heroických" výkonov.

_________________
Adults with imaginary friends are stupid.


Hore
 Profil  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
pozitíva:
- vyborna atmosfera, keby sa zhaslo svetlo, bola by v nebi
- ukazalo sa, ze Wushu je jednoduche, "cinematicke" a nie nutne o suboji
- medzisceny a ich popisy (popis a la "co vidi kamera" bol super) a ich autor
- od navratu na Ostrov to uz malo grady s velkym G

moralne ponaucenia pre buducnost:
- ako som spominal hned vtedy, je dilema, ako vhodne prestrihat dej tak, aby sa v pripade, ze niektore postavy maju dlhsi vystup, ostatni tiez mohli zapojit

najsilnejsia scena:
- prestrihy na otca Williama, finale
--------------------
Citácia:
mierne rozpačitý začiatok sedenia, spojený s rozdelením postáv v hre

Toto by som nevnimal az tak negativne, samozrejme dalo by sa spravit to, ze urobit nultu session, ale to by som sa obaval, ze k samotnej sessne by sa uz nedoslo.

--------------------

Inak v globale chrochtam blahom :-)

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
skusim rozobrat hru podla mojho dotaznika:

1. Preferujete pribeh ktory si pripravil GM a vy ho len prezijete (ako herec) alebo ho chcete radsej priamo tvorit a ovplyvnovat podla svojich preferencii a byt zan spoluzodpovedni (ako autor)?

tak toto bola hra kde boli hraci v obrovskej miere autori a nie pasivni/reaktivni herci. mne to strasne sadlo, takymto sposobom by som bol ochotny aj gamemastrovat aj hrat. mozno by som trochu posilnit ulohu gamemastera v mookovskych scenach tym, ze by bol viacej aktivny pri vymyslani opozicie priamo v scene a nielen pri ramovani sceny. napriklad v scene s bojom so zvieratami by mohol obcas povedat co sa nejake to zviera snazi urobit a nenechat uplne vsetko na hracov.

2. Je pre vas podstatne aby ste sa vzdy zachovali 'ako postava' aj ked viete ze to bude mat fatalne nasledky pre pribeh a zabavnost hry?

ja som isiel do hry s tym ze sa budem chovat tak aby to bolo co najzaujimavejsie. nemal som moc dopredu premyslene aka moja postava bude okrem toho zakladneho konceptu. napriklad na vypravu na pevninu som nesiel preto 'lebo by to spravila postava' ale preto ze som chcel zazit zaujimavu akciu. zda sa mi ze tento pristup ostatni az tak nemali... mylim sa?

3. Je pre vas dolezitejsie vcitenie sa do postavy ako zaujimavy pribeh?
isiel som 100% na zaujimavy pribeh a o vcitenie sa do postavy mi moc neslo.

4. Je pre vas dolezitejsia absolutna volnost aj ked to moze viest ku zdlhavej hre alebo vam vyhovuje ked je pribeh pripraveny a je viacmenej nutne sa ho drzat aby sa hra nerozpadla?
podla toho co bifi povedal tak nejaky prepripraveny pribeh nebol, cize sme mali volnost a predsa bol hra intenzivna s minimom hluchych miest (a ktore sa navyse tykali len toho ze sme boli pocas hry rozdeleni)

5. Vadi vam vas GM tlaci do urcitych situacii, teda ze ked sa rozhodnete ist dolava, najdete tam zbojnikov a ked sa rozhodnete ist doprava najdete ich tam tiez, pretoze GM si mysli ze stretnutie so zbojnikmi by mohlo byt zabavne?
kedze sme s bifim komunikovali ake sceny chceme, tak o nejakom tlaceni do niecoho nemohlo byt ani reci..

6. Vadi vam ked GM falsuje hody, ci uz aby vas zachranil alebo aby urobil protivnikov tazsich?
ziadne falsovanie nebolo treba :)

7. Chceli by ste aby bolo vzdy jasne akym smerom sa pribeh uberie na zaklade vasich akcii a mali ste na to ako hraci priamy vplyv alebo sa radsej nechate prekvapit ako si GM vase akcie interpretuje?
ked sme zacali pouzivat stavky pred hodmi, tak ako hraci sme mali obrovsky vplyv na to ako sa bude pribeh dalej vyvijat.

8. Radi plnite ulohy a questy alebo radsej rozvijate psychologiu svojej postavy a jej vztahy k ostatnym postavam?
tato hra pre mna nebola moc o psychologii postav, hoci niektori hraci ju tam mali.

9. Chcete riesit moralne dilemy a tazke rozhodnutia alebo radsej chcete jednoduchu ciernobielu hru pri ktorej sa len odreagujete od svojich problemov v beznom zivote?
ziadne velke dilemy. toto bol akcny film  :lol:

10. Chcete mat postavy dopredu co najviac pripravene a potom podla toho striktne hrat, alebo radsej si postavu pripravite len zhruba a definovat ju budu az vase skutky pri hre?
kedze sme postavy vymysleli tesne pred hrou, neviem ci niekto mal nejaku presnu predstavu ako ju bude hrat. postavy boli hlavne definovane skutkami.

11. Preferujete hru stylom 'film', teda ze kazda scena ma svoj vyznam pre posunutie pribehu a vyvoj charakterov alebo sa radi zaoberate 'beznymi' vecami (napr. nakupovanie, vecera v krcme, cestovanie).
100% film. bavilo ma to.

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

Cisárovná
Obrázok používateľa

Založený: 17.04.2006
Príspevky: 893
Body: 3
Bydlisko: intrákové podzemie Bratislavy
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
postava, ktorú som hrala v hre:

Joan Wood

dedinská korenárka, babica, ktorá žije viac-menej mimo dediny. Osadníci sa na ňu pozerajú ako na bosorku, keďže nerozumejú jej spojeniu s prírodou. Možno však povedať, že ju tolerujú, pretože väčšina z nich ju potrebuje práve kvôli jej schopnosti liečiť choroby a zranenia. Tam, kde nepomáhajú motlitby, tam totiž pomáha príroda.

Traits
Príroda ku mne hovorí 5
Bez palice ani na krok 4
Aj tak ma nakoniec potrebujú 3

Fear
Veľa ľudí okolo mňa

Vybavenie
drevená palica, vrecúška so sušenými bylinkami a bobuľami, mačka

Vývoj postavy
Na začiatku zatrpknutá žena, ktorá bola naučená starať sa o seba, styk s dedinčanmi obmedzovala na najnižšiu možnú mieru. Jedine Katherine Chase, mladá manželka správcu kolónie jej bola bližšou osobou (vzhľadom na to, že sa jej Katherine zdôverila so svojou láskou k Lichfieldovi a Joan jej pomohla zbaviť sa nechcených následkov tejto lásky).  No pri ohrození dediny mágiou ČIerneho Diviaka zistila, že sa od dedinčanov nemôže ďalej dištancovať, zapojila sa sa do boja a po následnej bitke odchádza s osadníkmi preč s ostrova. Našla pri tom spôsob, ako sa integrovať do komunity, a to tak, že bude učiť ľudí, ako nažívať v súlade s prírodou, aby sa na novom mieste, kde sa usadia, nestalo to, čo tu.

Najlepšia scéna -
jednoznačne odhaľovanie zradcu otca Willama
malo to svižný dej, výborne sa tam hodili prestrihy medzi scénami, keď konanie jednotlivých postáv bolo v polovici prerušené, aby sa v opise pokračovalo až po rozprávaní ďalších postáv (doslova pokračovanie nabudúce :))

Iné postrehy-

ako bolo spomínané, problémom bola roztrieštenosť na začiatku, súhlasím s Levom, že sa to možno mohlo riešiť aj prestrihmi na iné postavy...
ale chyba bola aj na našej strane, ja osobne som mala problém si vymyslieť zapojenie postavy do deja na začiatku hry
vysoko hodnotím rozprávačské kvality zúčastnených (ich skúsenosti s masterovaním sa nezapreli ;),
dokonca mám pocit, že častokrát hranica 6 detailov v rozprávaní na jeden konflikt bola veľmi málo - aj keď práve vďaka tomuto obmedzeniu bolo potom možné robiť tie scény na pokračovanie

_________________
Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music.
Don't try to change things you can't change. Try to learn how to accept them.


Hore
 Profil ICQ  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
nam tu chyba este alefova a levova postava...

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Hore
 Profil ICQ  

röndör
Obrázok používateľa

Založený: 21.07.2004
Príspevky: 15706
Body: 310
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
John Garnold

Drevorubac, ktory svojou sekerou zotal nejeden strom na vystavbu kolonie. Medzi jednoduchymi obyvatelmi poziva respekt, lebo vie sa o nom, ze je to prosto "dobry chlap", ktory sa na stavbe namakal.
Ma obrovsky a iracionalny odpor voci Indianom, ktori mu v akejsi potycke chtiac alebo nechtiac zabili zenu. Jediny blizky clovek, ktory mu ostal, je jeho 15rocna dcera Lilly [za ktorou doliezal Des...].

Traits:
* Dobry drevorubac sa sekerou aj oholi (5). Majster sekery, ktorou stina stromy a nielen stromy niekolkymi presnymi udermi
* Sedliacky rozum (4).
* Respekt "dobreho chlapa" (3). Poziva uctu medzi jednoduchymi ludmi.

Strach:
* Indiani su zlom. Ak zostane John sam v spolocnosti Indianov, sam nevie, ake reakcie v nom vyvolaju tito vrahovia.

_________________
Light hand of Empelol.


Hore
 Profil ICQ  

Imperátor
Obrázok používateľa

Založený: 05.12.2005
Príspevky: 946
Body: 5
Bydlisko: Le frere et gloire
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Geffrey Litchfield

Vojak z aristokratickej rodiny, ktorého rodina poslala do Ameriky v snahe zabrániť škandálu okolo jeho vzťahu s tehotnou slúžkou. V novej kolónii sa však zaplietol s Katherine, ženou voleného správcu.

Traity: Rozvážnosť pod paľbou 5
Semper Fidelis 4
Spí s otvorenými očami 3

Strach: Zrada 1

K vývoju a motivácii popíšem iba zopár vecí. Už postavu som si robil "muža činu", takže som nemal problém sa rozhodovať či sa do niečoho zapojí. Druhá vec, čo sa mi skomplikovala, keď mi napadlo urobiť v popise nešťastny hod dýky, ktorý mal Katharine zabiť. Kým sa dostalo slovo ku mne, tak som dlho rozmýšlal, či to spraviť, či nie, ale dostal som sa do slepej uličky keby som to spravil, lebo to by postavu podľa mňa totálne zložilo. Na druhej strane to bol koniec hry už pomaly, ale nevedel som či by to nebolo zbytočné príliš zaostrenie na moju postavu, tak som sa rozhodol inak. Nakoniec tam prišiel ten element s osudom a Geoffrey uveril v predurčenosť, a rozbehol sa berserkom na Williama, a veľmi cinematicky stratil hlavu :)

_________________
"Však lev, to je vlastne kôň."


Hore
 Profil ICQ  

Kňažná
Obrázok používateľa

Založený: 29.09.2007
Príspevky: 326
Body: 5
Bydlisko: ja som vsade
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Mno tak ja som sa podujala ako tichy pozorovatel a nacuvatel cleho pribehu pokusit sa popisat ako to prebiehalo…..Tu je prva cast, dalsie budu nasledovat. Ak najdete hrubky, ospravedlnujem sa a ak hraci zistia nejake nezrovnalosti v detailoch, ktore si zasa az tak podrobne nepamatm, napiste mi a ja to upravim.

Tak teda.....

                                        CAST  PRVA

Cely pribeh zacal stretnutim vsetkych osadnikov vratane nasich hracov vo velkej stodole, postavenej na tieto ucely, ked dnu zrazu vtrhol udychany, vyplaseny indian Sagadok, ktory im lamanou anglictinou (ktoru sa stihol naucit odkedy osadnici priplavali) ze sa blizi velke nebezpecensvo v podobe samana kmena Wendigo, Cierneho Diviaka chystajuceho utok na osadu.

Kolonisti, resp. postavy za uvzniesli na tom, ze by bolo dobre vyslat par prieskumnikov na samanov ostrov, Roanoke, aby zistili co sa vlastne deje a ake nebezpecenstvo im hrozi kedze Sagadok na otazku odkial tu informaciu ma povedal len, ze mu ju vietor doniesol.

Na vypravu sa odhodlal otec James Hicks, Desider O’Reilly (“Des”) a Geffrey Litchfield co do nasich postav a pridali sa k nim este Sagadok a jeden zalesak z kolonie.

Cesta na ostrov ale nebola lahka. V zalive sa strhla burka a mali co robit aby sa cln neprevrhol. Vseci sa ale zachovali duchapritomne a ked sa ocitli na vrchole vysokej vlny, snazili sa ci uz pri veslach alebo pri vyvazovani rovnovahy nestratit konrolu nad situaciou, coz sa im nakoniec podarilo a na ostrov doplavali bez ujmy.

Des zostal na pobrezi strazit cln a dlhe chvile si kratil popijanim svojej oblubenej irskej Whisky, kym ostatni sa vydali do lesa hladat kmen Wendigo.

Zrazu sa celym ostrovom rozlahol zvuk lesneho rohu a prieskumnici zaculi dupot zveri, ktory sa k nim rychlo priblizoval ako keby zvierata nieco vyplasilo a ony zbesilo utekali ich smerom. No ked dorazili k nim, zacali sa spravat velmi zvlastne, utvorili okolo nich kruh a nehybne na nich zostali hladiet. Medved vedla vlka, vlk vedla rosomaka. Az sa ozvalo dalsie zadunenie rohu a zvierata zautocili. Do Jamesa sa pustili najskor vlci, ktori boli ale prikratki na jeho mec, ktorym jednomu podrezal krk, druhemu ho zabudol do papule a tretiemu sa zabodol do hrude. Geffrey tiez bojoval udatne, no prejavila sa skor jeho mrstnost, ked sa na neho rutil mohutny jelen a on sa v poslednej chvili zohol a jelen si zlomil vaz o strom pred ktorym Geffrey stal. Sagadok vyliezol na strom a jeho sipi si nasli cestu k nemalemu poctu utocnikov. Zalesak ochranil Jamesa pred medvedom, ale zozadu na neho skocili vlci a James zamestnany inou svorkou sa mohol len bezmocne prizerat. Boj sa skoncil tak, ze zalesak prisiel o zivot roztrhanim vlkmi, ale vsetci ostatni vyviazli len s malymi skrabancami a pokracovali vo vyprave. Zastavili sa pri skalnom vybezku z ktoreho uvideli tabor bojovnikov kmena Wendigo. Kedze sa potrebovali dozvediet nejake informacie, rozhodli sa ze pojdu blizsie. Sagadok sa pohyboval nehlucne s obratnostou selmy, ale James a Geofrey boli so svojimi zbranami a Geofry dokonca s brnenim znacne hlucni. Tu im ale pomohla Joan (“babka korenarka”) ktora tuto situaciu predpokladala a oni zrazu zistili, ze ich kroky tlmi mach ktory akoby rastol pod kazdym ich krokom a o Geffryho brnenie sa postarala popinava liana, ktora prerastla vsetky svy kde brnenie o seba narazalo. Tak sa dostali celkom blizko, no nanestastie ich bystre oko jednoho bojovnika na strazi spozorovalo. Oni ale nespanikarili, a bojovnika zneskodnili a vzali ako rukojemnika. Nic viac uz nepotrebovali a tak sa vydali na cestu spat.

Kym vyskumnici bojovali v lese, Des sa na plazi tiez nenudil. Zamestnany myslienkami na milovanu Lili (Johnovu dceru)si nevsimol, ze sa k nemu s lesa blizi nebezpecenstvo v podobe pomaly sa zakradajuceho pomalovaneho bojovnika kmena Wendigo. No ked sa nacahoval pre dalsiu zasobu whiskey, zbadal pohyb a jeho rychle instinkty ho zachranili. Strhol sa kruty boj muza proti muzovi. Ale aj napriek indianskym uskokom ako napr. ostre pazue zvierat ktore mal bojovnik zapletene do vrkocov a sposobil nimi Desovi hlboke rany na tvari pri boji z blizka sa Desovi podarilo zvitazit aj pomocou flase whisky, ktorou indiana trafil do hlavy ked sa nacahoval po svoj odrazeny tomahowk. To indiana omracilo a Desovi sa ho podarilo zviazat.

_________________
Don't let your head rule your heart or vice versa


Hore
 Profil  

Sanjuro
Obrázok používateľa

Založený: 05.02.2006
Príspevky: 6707
Body: 5
Bydlisko: BA
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
tu som nasiel pekny prepis hry wushu, zvane Wushu Open Reloaded menej zameranu na hong kong combat s prikladmi aj na socialne, fyzicke, mentalne a mysticke popisy. plus je lepsie strukturovana a zda sa mi pochopitelnejsia nez bezne Wushu Open. hoci wushu open je uz do cestiny prelozene, je dost pravdepodobne ze Reloaded prelozim do slovenciny (moj preklad The Shadow Of Yesterday sa uz blizi ku koncu)

a tu je wushu wikis kopou dobrych rad

_________________
Barbarism is the natural state of mankind.
Civilization is unnatural. It is a whim of circumstance.
And barbarism must ultimately triumph.


Naposledy upravil Corvus dňa Ut. 13. Nov 2007, 10:32, celkovo upravené 1 krát.

Hore
 Profil ICQ  

Paladin
Obrázok používateľa

Založený: 04.04.2005
Príspevky: 439
Body: 5
Pohlavie: Muž

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
Venus, si poklad! A perfektná pamäť! (A perfektné palacinky! :lol: )

Ďakujem všetkým.

_________________
Charlotte: "You are so big... and so vegetarian!"


Hore
 Profil  

Kňažná
Obrázok používateľa

Založený: 29.09.2007
Príspevky: 326
Body: 5
Bydlisko: ja som vsade
Pohlavie: Žena

Neprítomný
Odpoveď s citáciou
CAST DRUHA

Tak sa vyskumnici vracali do osady s dvoma rukojemnikmi.

Co uz ale nevideli, bola bestia rinuca sa pomedzi stromy a kriky velkou rychlostou smerom k pobreziu. Dul silny vietor a mraky sa este viac zatiahli. Bestia zastala na okraji lesa a oci upierala uz len na vzdalujuci sa cln. Ked na malu chvilu cez oblaky presvitlo svetlo mesiaca, osvetlilo jednu ludsku ruku a jednu vlciu labu.

V osade zatial Catherin, dcera patra Williama dorazila k Joan a zacala sa jej stazovat, ze jej otec nie je celkom v poriadku, ze len chodi po dome a rozprava o smrti, prekliati a bozom treste. Joan ju ale upokojila a dala jej za hrst bylin, ktore ho mali ukludnit. No netrvalo dlho a sam William sa objavil v jej dome s tymi istymi bylinami v rukach a rozzurenym vyrazom.
Joan sa to Williamovi ale podarilo vysvetlit a ten ju nechal tak, no ona si nemohla nevsimnut zvlastneho vyrazu v jeho tvari. Ked odisiel, zacula podivny zvuk, ako lesny roh ale zaroven aj nieco ine, hlas nesuci sa na jeho tonoch, prichadzajuci akoby z velkej dialky: “ znic, roztrhaj, zabi….” Zostala stat ako prikovana a nevedela co si ma o tom mysliet. Zaroven ju prestupila vidina, ze Johnovi sa nieco stalo a tak sa hned rozbehla k jeho zrubu. John uz bol doma, ale nemal za sebou lahky den. Ked v lese rubal strom, nieco sa stalo a ten ho spolu s dalsimi, ktore strhoul cestou privalil. Podarilo sa mu ale vyviaznut. Joan mu vsetko rozpovedala a spolocne sa vydali do dediny varovat ludi.

V osade sa zatial zacali vsetky zvierata spravat podivne. Psi sa isli utrhnut zo svojich retazi, kozy popreskakovali svoje ohrady a rozutekali sa po osade, dobytok tupo vrazal do kolov ohrady, kone nervozne erdzali a hrabali kopytami vo svojich stajniach. Akoby ich vsetky prepadol obrovsky strach.

Ked sa tam objavila Joan s Jonom, vsetci sa na nich vrhli a vykrikovali ze je to jej vina, ze je carodejnica, ze im ocarovala zvierata a privolala na nich nestastie. John sa jej ale zastal a osadnikov upokojil. Spolocne im potom pomohli pochytat zatulane zvierata a cakali na prichod prieskumnikov.

Po ich navrate a po vypocuti rukojemnikov, ktori povrdili ich najhorsie predpoklady a to ze sa saman Cierny Diviak chysta zautocit, rozhodli sa, ze sa na utok pripravia.

Kym premyslali, niekto iny za ich chrbtom konal. Z osady sa pod zavojom tmy vyplyzila postava. Nik ju ale nespozoroval, ani strazcovia pri ohrade pretoze bola akoby zahalena tmou, ale nie tmou noci, ale tmou, ktora vychadzala akoby priamo z nej. Zakradala sa smerom k lesu, kde tesne za prvymi stromami zastala a zohla sa k niecomu. Nezdrzala sa velmi dlho a ked odisla, zostal po nej maly oltarik. Posobil indiansky. Na jeho vrchu boli skrizene kosti nejakeho zvierata, ktoreho maso bolo na oltariku ako na piedestale a vnutornosti rozhadzane okolo. Ked postava znova prechadzala branou do osady, na maly okamih mu mesiac osvetlil tvar a pod trojhrannym klobukom sa objavila tvar otca Williama. No nebol to uz on.

Prvy si nieco zvlastne na Williamovom spravani vsimol John pocas rannej omse ked Otec kazal okrem ineho aj o vlku v ovcom ruchu, pri com sa cely zacal potit a posobil velmi nervozne a neisto co sa mu nikdy predtym pri jeho autoritativnej a sebavedomej povahe nestalo. Pocas dna a hlavne cim viac sa blizil vecer si to zacali vsimat aj ostatni. John zasiel za patrom hned po omsi aby sa ho spytal co sa s nim deje, no pater mu len odvrkol aby sa nestaral a odkracal prec. Johnovi to nedalo a pokusil sa ist za patrom znova. Tentokrat vzal so sebou aj svoju dceru, ktoru pater vzdy zboznoval s vierou ze pri nej bude mozno vludnejsi, no velmi sa zmylil. Patrovi nielenze nebolo do reci, ale dokonca sa na Lili zahnal a ustedril jej dlhymi neupravenymi nechtami par nepeknych skrabancov. Ked to zdialky uvidel Des, rozzurilo ho to a okamzite sa postavil patrovi do cesty s otazkou co si to vobec dovoluje, no ked zbadal patrove oci, ktore uz ako keby ani neboli jeho, ustupil. Podobnu skusenost zazil podvecer aj Goffrey, ktory si vsimol patra na prechadzke v podozrivo neskoru hodinu. Vecer sa aj Pater James, ktory vypocul staznosti nejedneho osadnika, rozhodol ist za Williamom domov aby zistil co sa deje. Tam ho nasiel sediet za stolom pri veceri, no na jeho velke prekvapenie pater neveceral normalnu ludsku stravu. Napchaval sa surovym masom. Kym James sedel u Williama, Joan bola na ceste do svojej chalupky mimo osady, ked sa okolorastuce kriky zacali po nej akoby nacahovat. Skusala sa branit, no jedna popinava liana sa jej ovinula okolo noh a ona spadla na zem. Pri vyslobodzovani z jej zovretia si na okraji lesa vsimla nieco zvlastne. Podisla blizsie a ked mala sancu sa poriadne rozhliadnut, zostala stat ako prikovana hrozou ktora ju prestupila. Ba co viac, v mase na oltariku si vsimla ludsky prst. A na tom prste prsten s krizom. Okamzite jej bolo jasne komu ten prsten patri a rozbehla sa rovno do jeho domu. Ked tam dorazila, Jamesovi uz bolo tiez jasne o co ide. Ked sa snazil Williamovi predcitat z Biblie, ten mu ju vytrhol a roztrhal na marne kusky. James na neho prevrhol stol, ale William bol prirychly. James vytiahol jednu zo svojich zbrani a vystrelil. Zasiahol Williama, ktory sa skotulal na zem. Tam ho spolu z Joan zneskodnili a ked dobehli aj ostatni osadnici aby zistili preco sa strielalo, uz bol zviazany.

_________________
Don't let your head rule your heart or vice versa


Hore
 Profil  
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 23 ]  Prejsť na stránku 1, 2  Ďalšia

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je prítomný

Ľudia sediaci pri tomto stole: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.


Nemôžete zakladať nové témy pri tomto stole
Nemôžete odpovedať na témy pri tomto stole
Nemôžete upravovať svoje príspevky pri tomto stole
Nemôžete mazať svoje príspevky pri tomto stole

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Little spaceships
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Karma MOD © 2007, 2009 m157y, modifications © 2010 Annun