Blahozelam kompanii :-)
Citácia:
Preto je to tempo aj dolezite, aby nikto nedostal cas na premyslanie, ako znicit hru.
Preco by mali hraci nicit hru? Nicenie hry je proces, ktory je nad samotnym hranim. To je ako ked mas divadelnu teoriu, kde riesis ako hereckym vykonom zaujmes divaka a v ramci nej mas riesit, co s divakom, ktory sa zrazu rozhodol grgat, a sustat papierikmi a hadzat pukance do javiska.
Ak sa rozhodne niekto nicit hru, uporne strielat firebally v hre na Indianov, a povazovat pravo veta za sposob ako sa mstit Game Masterovi, tak sa s tym neda nic robit, len s danym hracom nehrat.
Rovnako je zbytocne riesit problem, ako umravnit powerplayera a munchkina, to su elementy, s ktorymi je najlepsie neratat.
Citácia:
Vacsi spad sa mne osobne pacil, ale neviem si celkom dobre predstavit vo Wushu nejaku pribehovu kampan.
Ani ja, ale to nie je chyba, ale vlastnost tohto systemu.
-----
Este mam otazku, do akej miery je uzitocne pomahanie ostatnych hracov v opise (a to i v pripade scen, kde postavy nie su)?