Ako hovori Quicci. Pri subojoch sa nehadze kockou, neporovnavas ziadne utocne ci obranne cisla ani nic podobne. Proste kazdy utok = zasah, s tym, ze niektore prisery/hrdinovia maju utokov viac ako ine, pripadne dokazu urcity pocet utokov vykryt. Niekomu to moze vyhovovat pretoze si vacsinu utokov mozes presne naplanovat a spocitat, ale mne osobne by tam trosku viac nahody nevadilo.
Ak ti zalezi na grafickej stranke tak budes mozno trochu sklamany. Na hre sa dost podpisalo to, ze sa ju autori snazili urobit tak, aby bola co najlacnejsia. Pred hrou samotnou si tak hru musi clovek "skompletovat". Tzn. ze zetony predstavujuce prisery, poklady... si sam musi polepit prilozenymi samolepkami (je ich okolo stovky) a to iste urobit aj s hrdinami. Samotne spracovanie materialov je na prvy pohlad dost "lacne". Hrdinov predstavuju drevene hranoly, samolepky ktore na ne lepis drzia slabo a maju tendenciu sa odlepovat, hraci plan je ako si si dobre vsimol trochu maly (resp. ani nie tak hraci plan, ale skor policka na nom...tie su mensie nez podstavec figuriek hrdinov takze ked ich je viac vedla seba je znacne neprehladne kto kde vlastne stoji) a najhorsie na tom su pravidla a "bestiar" ktore su ciernobielo vytlacene na obycajnom kancelarskom papieri (!). Vacsina tychto nedostatkov sa vsak da prezit alebo svojpomocne odstranit/vylepsit a (mozno az na ten hraci plan) hru ako taku vyrazne neovplyvnuju. Na druhu stanu, aby som zas len nehanil, tak kvalitne su urobene karty s udajmi o jednotlivych hrdinoch a potesia aj sklenene zetony predstavujuce pocet zivotov,...
Celkovo sa da povedat, ze sila hry bude skor v jej hernom systeme, nez vo forme, takze ak trvas na tom, aby hra aj dobre vypadala (a mas dost penazi) tak mozno by si dal prednost skor hre
Descent, ktora ma podobny system a zaroven aj luxusne spracovanie...je vsak niekolkonasobne drahsia.